![]() |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #20
Ik voel me poep.
|
Ik weet het niet helemaal.
Zie mijn vriend elke dag maar heb soms het idee dat het niet helemaal lekker loopt van beide kanten. We zeggen allebei weinig tegen elkaar en soms ben ik gewoon chaggie en k weet niet waarom.. Maar toenstraks ging het wel heel goed terwijl we het allebei druk hebben gehad vandaag.. Ik weet t niet precies.. |
Ik mis hem. Ik wil niet meer aan de andere kant van Nederland zijn, ik wil ben hem zijn.
Ik ga zaterdag met een vriendin uit; wat betekent dat ik maar 1 nachtje dit weekend bij mijn vriend kan slapen :o... Nou ja uitgaan met vriendin is ook erg leuk :)... (maar bij vriendje slapen ook wel erg fijn...) |
Zo'n vreemde relatie heb ik nog nooit gehad.. (n)
|
het is onmogelijk wat ik wil.... :(
|
Het is net een week uit...Eerst voelde ik me zwaar kut, maar niet voel ik me beter..:)
|
@ Chocomelsletje: :( Verdikkiej! Zo rot wanneer dat gebeurt! *knuv geeft* Sterkte meis!
Nah, we kunnen elkaar steunen in het zonder-jongens-programma :) |
Citaat:
|
:)
|
Ik snap er niets van. Paar maanden geleden zei hij dat hij niet verliefd was. Toen waren we vrienden. Nu zoenen we wat en zegt hij op msn steeds dat hij me wilt zien en dergelijke en doet hij zo verliefd. :s
|
Hij is nog steeds lief hoor. :o
|
Heb zaterdag gezoend met iemand. We zitten nu al een aantal dagen te chatten. Ze is echt heel leuk. :) Zou me niet verbazen als ik snel vlindertjes krijg. :bloos:
|
Ik voel me wel goed bij hem..
Ik geef echt heel veel om hem en ik hij om mij.. En toch vind ik dat er soms iets mist.. Maar ik weet niet wat.. |
Citaat:
Leuk voor je!! :) |
Citaat:
|
:o
:) |
Moeizaam, zoals altijd, maar het voelt goed.
|
:) Nog maar 2 nachtjes en dan ben ik (alweer) bij hem. Ik vind het zo fijn met hem.
Alleen voel ik me een beetje schuldig dat ik was vergeten dat hij ook nog les had vanavond. |
Het is uit, ik ben erg kwaad op hem. :mad:
|
Bah.
|
Het gaat super, mijn vriendin is absoluut de leukste!!!
|
:o (y)
|
Citaat:
|
Zo goed :) Volgende week zijn we gewoon alweer 1,5 jaar samen en onze relatie wordt gewoon nog steeds elke dag beter. We hebben de laatste tijd weer zulke goede gesprekken, krijgen steeds meer zich op elkaar en onszelf binnen de relatie terwijl we allebei ook steeds aan het veranderen zijn. De seks wordt ook steeds beter, intenser, opener (al hebben we daar nooit over te klagen gehad ;)) en gewoon alles lijkt op een steeds hoger niveau te komen. Het is zo mooi om te zien hoe we allebei groeien in deze relatie :)
En ik heb vandaag een hele gezellige dag met zijn ex gehad. Eigenlijk best suf natuurlijk, maar het klikt gewoon echt goed tussen ons.. |
hm we hebben een soort van ruzie, en volgens mij is dit de eerste keer dat we ruzie hebben en ik nog steeds heeel erg graag bij hem zou willen zijn nu :)
|
Citaat:
|
Verliefdheidsaanval!!!!! :D
Zo, en nu ga ik lekker bij hem in bed kruipen ;) |
Ik ben weer vrijgezel, maar heb het zelf nog niet helemaal door, geloof ik. :s
|
OMG OMG hij werkt bij Domino's en hij heeft aangeboden me na het werk een pizza te brengen (12 uur 's nachts.. waarom niet!)... Gratis pizza? Ik ben verliefd! :D
|
Hoi, ik ben een beetje in de war, al is dat eigenlijk niets nieuws. :|
|
Slecht :(
|
ja,goed heerlijk fijn enzo
|
:) (y)
|
Time flies when you're having fun. Vandaag alweer een jaar geleden dat ik een kamer vol rozenblaadjes en kaarsen binnenliep nadat we uit eten waren gegaan, en hij opeens op z'n knieën ging.... :)
|
Citaat:
|
@ Lady: Gefeli!
@ Chocomelsletje: :( *smakkerd geeft* Sterkte meis! OT: Tja, ik geloof het allemaal wel, ik blijf bij mijn no-boys-policy. Komende dagen dan. Je moet dat soort dingen niet te ver doordrijven, natuurlijk :p |
Citaat:
De zus van mn vriend gaat in september trouwen en het voelt een klein beetje als mijn bruiloft :p Mee kijken naar de jurk en dan stiekem zoeken naar de jurk die ik later aan wil op mn bruiloft ;) Mn vriend regelt het ook grotendeels dus dan heb je t er wel vaak over :p |
Ik mis hem heel erg :(
Als het meezit zie ik hem in Januari weer.. Net 2 superweken samen gehad :) , kan ik nog wel ff op teren, maar niet zooooo lang... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omg :D Esther is wel cute, alleen oud <3 |
Citaat:
Ik ook! Nja, waarschijnlijk ben ik het dit weekend al weer vergeten. :rolleyes: OT: Ik ben BOOS. en dan weer verdrietig :s Ik ben boos omdat hij het niet wou proberen, hij zei dat hij dit weekend opeens niet meer verliefd was, nou ik heb hem toen niet eens gezien, dus ik weet neit wat voor poeppraat dat is. Hij had het nog een weekje kunnen proberen toch? Misschien was het wel een vlaag van verstandsverbijstering. Hij is ook supermoe enzo, dus daardoor zou het toch ook kunnen komen dat hij minder zin in mij had. Ik vind dat hij té snel heeft opgegeven, hij heeft niet eens geprobeerd, dus zo leuk heeft hij me nooit gevonden. |
Citaat:
Exactly my thoughts... alleen was het bij mij niet zo dat hij niet meer verliefd was. En ik blijf er boos en verdrietig over, zelfs na meer dan 2 maanden :o |
(y)
|
Citaat:
|
Zonder lenzen?
|
:d
|
Jíj was toch diegene die doorzette toen ik je nog een sukkel vond, waarom zet je nu dan niet door? Goddomme. Je gaf zó makkelijk op.
I hate you didn't try. |
Wie ik?
|
sorry flauw grapje:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:11. |