![]() |
Relatie op afstand...
Hallo mensen.
Ik ken sinds kort een hartstikke leuk meisje...we hebben elkaar ontmoet op msn en vorige week een keer afgesproken en het was dus echt liefde op het eerste gezicht :D maar nu een probleem...omdat zei het zo druk heeft kan ze nauwelijks afspreken, ik spreek haar wel dagelijks, maar ik vind het echt moeilijk, het liefst wil ik haar elke dag zien terwijl ik ook weet dat dat niet gaat. ik wil graag weten hoe ik hiermee om kan gaan ik mis haar echt. :( |
Hoe groot is de afstand dan?
En als jullie het allebei druk hebben, maar elkaar toch graag willen zien, komt het vast goed. Als je er allebei hetzelfde over denkt, maak je automatisch wel tijd vrij voor elkaar. |
tja, het is niet het meest makkelijke. Maar inderdaad tijd moet je maken...
|
Wat niet gaat, gaat niet. Je kan dat best aanvaarden. Een bezitterig half/half-vriendje is niet echt leuk.
En als ze jou ook zo belangrijk vindt, zal je wel een plaatsje krijgen in haar drukke schema. |
Als zij jou ook erg leuk vidt, dan maakt ze tijd voor je vrij, zo niet dan moet je het accepteren en je niet blind staren op haar, omdat je elkaar toch wel geregeld moet zien om een relatie goed in stand te houden.
En hoe ver is de afstand?:o |
relatie op afstand....is niet makkelijk zo bleek vanmorgen maar weer. :| Maar de mijne leeft ook nog dus hey, als wij het kunnen kan bijna alles qua afstand.
Toch 1 vraagje idd: hoe groot is de afstand? |
Als je geen tijd voor elkaar kunt vrijmaken, dan heeft de 'relatie' weinig kans van slagen.
|
Citaat:
Ongeveer 50Km... maar het is niet alleen de afstand, ze heeft het ook erg druk :( |
Gewoon even aankijken denk ik.
Jullie hebben nog niet zo lang dus moeten jullie allebei, denk ik, ook wel even wennen aan de situatie en hoe je ermee om moet gaan. En heb het er gewoon even met haar over. :) |
Citaat:
|
Gewoon: ermee omgaan. Wat kun je er verder aan doen?
|
je hebt geen keuze, ja het is moeilijk. slik die drol door en geniet van de momenten die je wel samen hebt.
50 km. is echt een eitje |
50 kilometer??? Man dat kun je fietsen :p
|
Citaat:
Als jullie niet veel tijd voor elkaar hebben, lijkt mij dat deze relatie weinig kans heeft. Je moet natuurlijk wel tijd voor elkaar vrijmaken, anders word je alleen maar ongelukkiger! |
Citaat:
wanneer je alleen maar tijd aan je relatie besteed blijven er steeds minder mensen over en als het dan uit gaat is het alleen maar moeilijker... succes.. |
50 km is te overbruggen.
Wij hebben 3000 km tussen ons in. En hoewel het soms moeizaam gaat, gaat het tussen ons ook nog steeds goed. Het toverwoord is hier inzet. Als jullie gek genoeg op elkaar zijn, dan komt het wel goed. Praat er met haar over. En elkaar iedere dag zien is ook wel een beeeetje veelgevraagd. Vind ik. |
Elkaar iedere dag zien is wel een ietsjepietsje veel gevraagd.
Ik woon 10 kilometer van mijn vriendje en ik zie hem al 1 keer per week (beide veel drukte) maar dat gaat ook erg goed. Je moet tijd voor elkaar maken.. dat is het enige wat ik erover kan zeggen. en niet jaloers aangelegd zijn.. gewoon even wachten hoe het uitpakt, de ervaring zal leren of het lukt of niet.. ieder stel is anders.. succes! |
50 km is nog om te doen hoor en elkaar iedere dag zien gaat alleen maar vervelen, 1x in de week elkaar zien is meer dan genoeg lijkt mij :)
|
Mijn vriend woont 150 km bij mij vandaan en ik heb hem tot nu toe ongeveer 1 keer per week gezien, maar ik weet zelf ook wel dat ik hem snel iets minder ga zien omdat we beiden drukke tijden tegemoet gaan. 50 km kan nog wel zolang je je beiden ervoor inzet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |