![]() |
Dreamcast
Aangezien ik bezig ben om alle consoles die ik niet gehad heb, alsnog in mijn bezit te krijgen, een korte vraag :
hoeveel is een redelijk bedrag dat iemand kan vragen voor een Sega Dreamcast in goede staat ? (en, nog belangrijker, hoe vind ik er eentje ? iemand nog suggesties behalve ebay ?) |
marktplaats, of locale gameshop, en dan niet iets van freerecord shop, maar zo'n echte. ik weet iig dat ze bij die in den haag wel hebben. en een goede prijs? ik weet niet, 50-75 eu ofzo?
offtopic: twas wel een vet ding :cool: |
Bij echte gameshops zoals Dimensionplus en Nedgame verkopen ze vaak wel oudere consoles. Ik weet niet of ze de Dreamcast ook nog in het assortiment hebben. Denk dat het zo'n 50 euro moet kosten.
|
Erm, bij Nedgame hebben ze hem iig nog wel. IIg, ze verkopen zelfs nog Neo Geo handhelds en een redelijk aantal aan DC spellen :)
De site van nedgame zegt iig niet veel over een console, wel over accesoires :s Maar ik weet niet of ze van dat ouder spul nog echt bijhouden op de site. |
Citaat:
|
Hmm, ik zal van het weekend eens bij de Nedgame in Apeldoorn kijken. Ze hebben lang niet alles wat er in de winkels is op i-net staan.
Moet er toch heen voor een WoW gamecard :p |
80 euro inclusief een controller en een spel is waar ik em voor kan krijgen en ga krijgen.
Wat dus ook de reden dat ik nog niet verklap waar tot ik em heb :o. |
Ik heb er nog 1tje te koop:)
Is in goede staat en zit een VMU (memorycard) bij En +- 9/10 spellen. De spellen zijn wel gekopieerd, de dreamcast is niet omgebouwd ofzo maar de dreamcast speelt uit zichzelf gekopieerde spellen af. Als 1 van jullie nog een dreamcast wil dan moet je het maar zeggen:) Ik doe er niks meer mee. |
Respect voor iedereen die toch nog een Dreamcast wil gaan halen! Het is echt een vet apparaat! Weet nog goed hoe ik vaak met vrienden PowerStone 2 speelde... Damn, ik moet hem zeker snel weer eens aansluiten!
|
Bij Game Over in amsterdam vlakbij CS kan je een dreamcast met controller en een spel naar keuze kopen voor 80 euro (y).
|
Mijn Dreamcast bezit sinds kort de vervelende eigenschap dat ie tijdens het spelen opeens reset (n) Heb het hele ding al opengeschroefd en schoongemaakt, maar niets schijnt te werken.
|
echt een cool ding KOPEN :eek: (y)
1337 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |