![]() |
Strike in Time (oldskool hardcore/eurocore) zoekt drummer
Hi, wij zijn 5 gasten van 18 t/m 24 jaar. Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde drummer, het liefste in omgeving Eindhoven/Den Bosch of Tilburg.
De muziekstijl die we willen maken is oldschool hardcore met punkcore en metal-core invloeden. Dit is vrij duidelijk te merken omdat er 2 zangers zijn binnen de band. 1 met een metal-stem en 1 met een hardcore-stem. Wij zijn dus ook op zoek naar iemand die beide stijlen kan waarderen. Op http://www.purevolume.com/strikeintime kun je 3 nummers beluisteren. Het nummer Left For Nothing is opgenomen met de 2e zang! (we werken pas een paar maanden met 2 zangers) Deze nummers zijn opgenomen in de Midas studio met onze oude drummer! Op onze site kun je het nummer left for nothing ook downloaden, het andere nummer wat er staat is momenteel offline... tjek www.strikeintime.nl voor contact gegevens enzo |
up
nog steeds geen drummer |
Als het nu omgeving Tilburg, type muziek 80's Rock en een bassist was geweest had ik nu serieus gereageerd.
|
eurocore , hah is er ook erocore?
wat een idioterie |
je bent zelf een idioterie
|
je bent een homo
ik ben je alvast voor |
Citaat:
Weer wat geleerd vandaag ;-) |
het was dan ook sarcasme:(
|
Citaat:
Ik gebruik nooit het scheldwoord homo , omdat ik persoonlijk niets tegen homo's heb. Overigens zou ik het je wel melden als ik het was , wat dus helaas niet zo is :) |
jongens, niet zo bitchen...daar schiet die jongen niets mee op :nono:
|
Citaat:
enne eurocore...dat zei iemand uit maastricht een keer, dat we eurocore maken...dus ja, dat moet je inderdaad niet serieus nemen :) maareh...drummers? |
neuh,
maaaarreh, wat is eurocore dan? Brusselse muziek ofzo? |
Hardcore uit Europa misschien, zomaar een ideetje...
Specifieker gezegd. Met eurocore word een stijl/periode binnen hc aangeduid. Denk 90er jaren. Denk M-town bands, Rykers. Dat soort werk. |
Citaat:
Eurocore is met muntjes als plectra en huge muntjes als bekkens.. |
niet mijn muziek. jammer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |