![]() |
homosexualiteit
haai,
hoe denken jullie eigenlijk over mensen die homo, lesbisch zijn? Voor school meot ik een soort onderzoek doen en ik kreeg dit onderwerp. dus, hoe denken jullie erover? Of als je homo/lesbisch bent misschien wil je er iets over kwijt? je kan me ook altijd een prive bericht sturen... (ik zal nooit dingen openbaar vertonen als iemand dat neit wil... ;) ) |
Ik vind dat het 'ik vind' en 'het boeit' is en dat de mogelijke pollantwoorden ruk zijn.
|
Nou, tis alweer algemeen bekend dat mijn vader zelf een vriend heeft, dus ik heb t maar te accepteren.. of ik daar zo blij mee ben is het tweede, maar vooruit..
|
Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij doet!
|
boeit me niet
|
Het boeit me niet. Totaal niet zelfs. Vooral de mannelijke variant heeft eigenlijk wel wat... Hoe kan het ook anders, de helft van m'n vrienden is gay, ben dus wel wat gewend. :)
|
lollers
|
Leuk, ik vindt er niks ergs aan!
Het boeit mij niet echt, als die mensen maar gelukkig zijn. |
Laat ze lekker, als zij er happy om zijn, waarom dan niet? Wel vind ik het soms smerig als ze voor mijn neus op elkaars lip zitten (letterlijk :p) maar dat vind ik soms ook bij hetero's!
|
Citaat:
Maar allez, ik heb op alle mogelijkheden gestemd want ik zet graag kruisjes. |
Boeit me nog minder dan stront op straat in Ethiopië, maar die gasten moeten dan wel van me afblijven :)
|
leuk, leuk, ehhh beetje vreemd woord.
kijk, ben het zelf niet, maar ben nou eenmaal lid van een PJO die bekend staat om het aantal homo's... tsja, dan loop je daar, denk je een leuke vent te zien, loop je naar een van je beste vrienden voor een keuring (dat zijn dan meestal homo's), die gaan het dan even checken en dan blijkt die leukerd a: een homo te zijn en wordt hij ingepikt door die vriend van me of b: we weten het niet en dan moet ik op eens een strijd aan met een man om een man! Dus nee, tuurlijk is dat niet leuk! ;) Nee, maar goed, vind het prima. Ben het altijd helemaal met ze eens namelijk! Al die vrouwen: bah. |
Citaat:
|
Citaat:
maar wat vind je er zelf dan van? |
Zolang ze maar gelukkig zijn en mijn vriendje mij leuk vindt. ;)
|
Ik heb op de eerste vier mogelijkheden gestemt, omdat ik niet kon kiezen. Bepaalde seksuele geaardheden als 'leuk' bestempelen vind ik zo'n onzin. "Oh, ik vind homo's zo leuk... en ze zijn ook zo creatief!". Blabla.
|
Citaat:
|
Oh en ik heb gestemd op Het boeit mij niet
|
De poll bevat niet mijn antwoord.
|
Citaat:
|
Ik heb niks tegen homo's, wel wat tegen nichten.
|
Kan mij niet zoveel schelen. Zolang ze maar gelukkig zijn.
|
Ik vind ze irritant zodra ze tegen iedereen willen vertellen hoe homo ze wel niet zijn en hoe erg ze daar niet mee zitten en hoe goed ze daar mee om gaan.
|
Ik heb niks tegen homo's.. Naar mijn mening is het gewoon een ziekte die in deze maatschappij gerespecteerd wordt, een soort van handicap.
Verder kan ik goed met sommige homo's opschieten, maar het blijven zieke mensen voor mij. Zo heeft moeder natuur het nooit bedoelt. |
...............___@@@__
......_____//____?____\______ ----o--------CARE-POLICE----@) -----`--(@)=====+====(@)- |
Boeiend. Er zitten toffe lui tussen, er zitten ook minder toffe lui tussen. Zoals dat meestal zo is bij mensen, weetjewel.
|
'Het boeidt '
:D (y) |
waarom zijn scholen nogsteeds zo "bijdetijds" bezig
homosexualiteit is eigelijk niks controversieels meer zelfde als je gaat vragen aan ons hoe wij tegen heteros aankijken of "wat vinden Jullie van singles" |
Citaat:
|
tering, who cares??
Als je er zo'n topic over moet maken, ben je wel heel erg onzeker |
bi ba boeiend!
mensen doen maar waar ze zin in hebben. kan me echt aan mijn reet roesten of een jongen nou met een andere jongen met een meisje zoent.. zal misschien wat vreemd opkijken omdat het niet een allerdaagsbeeld is maar verder doet het me niks... |
Citaat:
Voor mij zijn het wel gelijke zaken, het interesseert me niet zoveel of iemand homoseksueel of heteroseksueel is, hoewel de homo- en biseksuelen die ik ken erg extravert zijn. |
Citaat:
|
Het zal me echt jeuken, wie iemand graag wil neuken.
|
Zal me een zorg zijn. Is wat mij betreft net zo normaal als heteroseksualiteit. Het is niet alsof je het voor het kiezen hebt oid.
|
Citaat:
|
Moeten ze helemaal zelf weten, boeit me geen ene flikk...zal me een zorg zijn :)
|
Citaat:
|
Mij maakt het allemaal niets uit, als ze maar gelukkig zijn. 'Leuk' vind ik een beetje een raar woord voor een geaardheid. :p Trouwens, ik vind wel dat de acceptatie wat te wensen over laat. Zeker onder allochtonen is het echt niet geaccepteerd.
Ohja, kijk eens op www.expreszo.nl . Daar vind je bijvoorbeeld dit: "geen homo in vriendenkring Van de Turkse jongens zei 85% een homo in zijn vriendenkring niet te accepteren. Drie jaar geleden was dat nog 81%. Onder Marokkaanse jongens wilde 84% geen homo of lesbienne als vriend(in). Drie jaar geleden was dat nog 80%. Meisjes lijken iets toleranter: van de Marokkaanse meisjes accepteerde 66% geen homo's in de vriendenkring. Dit wás echter 58%. Nederlanders wel tolerant Bij Nederlandse jongeren is er gelukkig een positieve trend te ontdekken. Van de Nederlandse jongens heeft 25% nog problemen met homoseksuelen (dat was 30%). Bij de meisjes ligt dat percentage nu op 7% waar dat drie jaar terug nog 8% was. " En dit: "Niemand minder dan minister Verdonk (Integratie) gaf maandag het startsein voor het Masterplan. Met dat plan hopen de deelnemende organisaties dat ze homoseksualiteit onder jongeren uit etnische kringen bespreekbaarder kunnen maken. Het plan wordt mogelijk gemaakt met een fikse subsidie van het ministerie van Justitie. Het lijkt me dus wel degelijk een actueel onderwerp. |
Heb er maar 'boeit mij niks, als ze maar gelukkig zijn', van gemaakt. Ik kan me behoorlijk opwinden over discriminatie e.d., maar verder kan het me niet zo veel schelen. Zij blij, ik blij. Zij niet blij, ik ook blij, als ik er tenminste niks van weet...
|
Het intereseert me werkelijk geen fuck of iemand wel of geen homo is. Dat moet hij lekker zelf weten.
|
Wat een topic. Het boeit mij niet.
|
Ze zoeken het maar uit... :) Hun feestje!
|
Leuk, ik vindt er niks ergs aan!
ben zelf ook bi en ken genoeg lesbiennes en homo's (y) |
Ik... wil wel stemmen... maar ik kan niet... Ik kan toch niets aankruisen met zo'n ontzettende grammaticale fout... <zucht>
Geen problemen met homo's, nog minder problemen met lesbiënnes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze hele topic is homo
|
Ik heb niets tegen homo's. Dat spreekt voor zich.
I love teh cock. |
Het boeit mij niks.
(waarom spel je soms ik vindT (*auw*) en de andere keer ik vind wel goed??) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |