![]() |
2-12-05: Cameron, Gilgamesh en Iron Cage. ACU Utreg
Cameron release show.
Gilgamesh (y) Doors: 21.00 hrs. Damage: 5 euro |
Geen Belle Epoque?
|
ha Gilgamesh
grappig bandje, al eens gezien in de gouvishal geloof ik. Is dat niet met die gitarist in een rolstoel? |
Begin dit jaar speelde Gilgam0sh inderdaad in de GVH (met Cursed). Maar 'n rolstoel??
|
Citaat:
misschien is ie in de tussne tijd op een wonderbaarlijke manier genezen. |
Citaat:
|
Rutger zegt:
kuti k zat alweero p het forum Rutger zegt: en ik wilde replyen Rutger zegt: :'( (...) Rutger zegt: dat gilgamesh niet vet is, maar cameron wel |
Bring back rutg0rz!!
|
^_o_
toch best ironisch, heeft hij jou op het forum gekregen, is hij er zelf niet meer.:( |
Daar dacht ik inderdaad ook al aan.
:( |
What's with ruttie?
Alweer een ban aan zijn broek? :P Maar Cameron is zeker vet, was zeer vette show toen met Modern Day Tragedy en Gantz. Meesterlijke band |
Yep, Mikal.
Ik wil eigenlijk heel graag bij deze show aanwezig zijn, al is het maar alleen vanwege Johandepowan & Consorten. Ik vrees echter voor het gebrek aan vervoer :( |
Citaat:
liefst een ep ofzo, want ik heb nog maar weinig schijfruimte:( |
Nope, op 't moment moet iedereen (behalve de band zelf uiteraard) het maar even doen met de tracks op hun MySpace.
|
ach, downloaden die zooi :P
Maar doe ze de groeten die jongens van cameron, ik vond de show gaaf, heb toch geen tijd :) dan heb ik een feestje |
ja, Cameron
maar t is tegelijk met een concertje in Nijmegen :( |
Citaat:
;) |
Nee niet van mijzelf :p dat komt pas 18 juni, van een chick in maaseik <3, ze is wel oud, maja
|
Ach, niet ieder mens kan 14 blijven.
;) |
lol, ze ik wel cool, doet pabo en is gewoon een chick :p
|
oh misschien ben ik er wel, is toch om de hoek
|
verdomme
de eerste gilgamesh show in 5 maanden, en dan moet ik die weer missen. kankah |
op een vrijdag, ik vond cameron een paar weken geleden in krommenie erg leuk en zou best het plaatje op willen pikken maar ik denk dat ik niet kan..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |