![]() |
Je grootste irritatie van vandaag!
Ik heb een parkeerbon omdat ik geen kleingeld bij de hand had, was in Venlo. En ik ben vandaag gewoon chagerijnig. :mad:
|
de kou en regen in je gezicht :mad:
|
Citaat:
|
Niet reagerende helpdesks.
|
M'n ma houd de badkamer bezet nu :mad:
|
veel te druk in de winkels
|
Meisje in de trein dat me uitmn slaap hield met haar koegehinnik. :mad:
|
Kou, en mijn griep als gevolg daarvan... :(
|
ALLES :mad:
En vooral: Het mannelijke geslacht. |
geen urgentie krijgen bij de wooningbouwvereniging
|
Dat ik morgen alweer tentamen heb :mad:
|
Mijn zusje :mad:
|
Een klasgenoot van mij :mad: staat er in de handleiding reageerbuisjes. Dan zeg ik tegen haar we moeten petrischalen gebruiken. Begint ze bijna half te schreeuwen en te stressen dat we reageerbuizen moeten gebruiken :rolleyes: :rolleyes: *pieeeep* kind morgen als ze weer vervelend doet gooi ik zoutzuur in haar kleren :mad:
|
Dat de PDF-files (weer) niet deden wat ik wilde tot ze deden. (n)
|
Correctie: Mijn hele familie :mad: :mad:
|
Dat ik vanochtend toch wel een keer moest opstaan om naar school te gaan.
|
Bekeuring omdat ik geen licht aanhad op m'n fiets. Tsjongejonge... t was 8 uur s ochtends!
25 euro :mad: oh ja... en die waterpokken ofzoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Handschoenen die te krap zijn waardoor je niet meer kan remmen :o
|
Dat mijn uitlaat nog steeds lek is.
|
Oh en dat er te veel blauwe rook uit mijn uitlaat komt met dit koude weer :(
|
Dat mijn mascara niet goed zat. :mad:
|
De Aldi waar je dus geen moer kan vinden en waar ook geen personeel rondloopt om je te helpen :mad:
|
het eindeloze gepraat van mijn ANW-leraar.
oooooh zo'n dooie lul is dat. :mad: |
School die zijn zaken weer eens niet op orde had, zodat ik twee uur voor niks op school zat.
|
Dat de buitensociëteit in zwolle maar twee barmannen heeft voor zevenhonderd mensen .
|
Studie. Kutschool :mad:
|
irritante meisjes van 17 die 's ochtends vroeg al door de bus heen roepen (7.30 uur) sjeezus zeg kunnen die niet wat minder vrolijk doen
gegroet |
Citaat:
M'n ma was vanochtend (5:45) ook al zo uber vrolijk :mad: |
Kou en vroeg mijn bed uit om naar patacieten in poep te kijken (n)
|
Ik ben verkouden. :mad:
|
Ik kan m'n handschoenen nergens vinden! :(
|
Mensen die door het college heen kletsen.
Onleesbare sheets op een overheadprojector. :| |
De aanwezigheid van mijn zus.
|
Dat ik te horen heb gekregen dat ik maandag een gesprek heb met mn studiebegeleidsters. :s
|
De regen. (n)
|
En dat ik mijn Boudewijn de Groot DVD kwijt ben. :|
|
Heel erg veel.
Maar toch ook dat mijn telefoon kapot is! |
Dat het leren niet wil vlotten.
|
3 kwartier opgesloten gezeten in een lokaal met 20 anderen.. hoewel 't best grappig was :o
|
Citaat:
|
Omg. Sommige forummers.... Normaal trek ik me er niks van aan, maar je hebt van die gevallen. Het is bijna lachwekkent op sommige momenten.
Verder zoals eerder al is opgemerkt: Regen :( (n) |
De regen!
|
Opnieuw een afwijzing van de Postbank voor mijn pasontwerp, terwijl het beide keren perfect aan de regels voldeed, en er genoeg mensen zijn die wél met de regels strijdige ontwerpen hebben gekregen. Onbeschofte honden daar. Ik zal mijn rekeningen daar eens opzeggen. Nep-bank.
|
de regen.
het je verdomme de hele dag keihard gewerkt kan je door de regen en wind naar huis fietsen :mad: was zeiknat,beter volgende keer een regenpak mee |
Citaat:
|
Met die sneue lul uit 2hv3. Het is nu al een week geleden dat hij hallucineerde dat mijn beste vriendin in haar neus peuterde. Nu roept hij haar na met van die domme kutopmerkingen van pullenschieter en neuspeuteraar. Nu heeft hij ook zijn vriendjes ervan overtuigd dat ze in haarneus zat. Nu doet hij allemaal van die kut-dingen bij haar en dan neemt ie ook al zijn vriendjes mee zodat ze kunnen zien dat hij "oh zo stoer" is. Wij kennen die gozer niet eens. Hij is er heilig van overtuigd dat hij slimmer is dan wij (op te maken uit het feit dat hij zei "ik ben toch wel slimmer dan jou. ) en dat hij en zijn vrienden ook nog eens grappig zijn. Wij weten inmiddels wel dat hij eigelijk een onzekler watje is dat alleen maar stoer durft te doen tegen anderen als hij zijn 'army of morons' bij zich heeft die met haar rugzak kunnen kloten. We zijn er echter achter gekomen in welke klas hij zit, hij zit bij ene vriendin van ons in de klas en zij weet dus hoe hij heet en waar hij woont. :evil: En nu gaan we naar de mentor. En dan staat ie voor lul. :rolleyes:
|
Dat die eikel van een mentor er gewoon niet was. De hoer.
|
Dat ik mijn keuzevak ineens niet meer kan doen:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |