![]() |
Onze liefde
Onze liefde
Wanneer ik in je ogen kijk, lijkt de wereld stil te staan. Wanneer ik in je ogen kijk, vlieg ik met je naar de maan Zo klinken mijn gedachten; stil en onuitgesproken. Op jou blijf ik hier wachten, totdat jij bent opgedoken. Hij kijkt mij in de ogen, mijn gedachten staan weer stil, met mijn blik naar jou gezogen. Onze liefde, jong en pril. |
Heb ik deze niet al eerder gelezen? Het zal wel aan mij liggen.
Ik vind het geen slecht gedicht, maar ik vind je rijm wat te gemakkelijk. Of nee, niet gemakkelijk, maar gewoon niet zo verrassend. Volgens mij moet er nog een punt na 'opgedoken.' Verder vind ik het gedicht wel erg 'af.' |
Citaat:
|
Ik bedoelde ook niet dat ik dacht dat je plagiaat pleegt, maar het kwam me op de één of andere manier bekend voor - vooral de laatste regels :).
|
Citaat:
|
Euh ja. vervang:
"ogen kijk wereld stil te staan vlieg met je naar de maan gedachten onuitgesproken wachten Hij kijkt mij in de ogen, gedachten staan stil mijn blik naar jou liefde" door iets wat een beetje spannender is? Verder is het helemaal geen slecht gedicht. rijmisch en ritmisch oké, en dat vind ik eigenlijk wel behoorlijk belangrijk. dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |