![]() |
Bad News
Het The Darkness topic inspireerde mij tot het openen van een topic voor deze gave heavy metal parodie/dom gelul band met Rik Mayall, Adrian Edmondson, Nigel Planer en Peter Richardson als Colin Crigson, Vim Fuego, Den Dennis en Spider Webb.
Oftewel een groot deel van de Young Ones cast die onder foute pseudoniemen slechte heavy metal maken en tussen de nummers door praten over hoe je lul eruit ziet in strakke broeken en wat voor geluidseffecten ze moeten gebruiken om een nummer te openen. Speciaal aan te raden: Excalibur, Warriors of Genghis Kahn en de Bohemian Rhapsody verkrachting. (y) |
ik hoopte op de zweedse band.
die is super cool! |
ja vet ik ken alleen die BOhRaps dankzij ons aller cha00t, maar ik ga meteen effe shizzle zoeken op teh internet
|
wie maakt er een YSI?
|
ik kijk ook geen csi dus van mij hoef je het niet te verwachten
|
Hier MOET ik natuurlijk wel posten. Ik ben diehard Rik en Ade fan en heb de 2 Bad News afleveringen van the comic strip op DVD. <33333
Ik weet alleen deze 2 liedjes te vinden auf das internet: Heavy Metal Farmer Bohemian Rhapsody/Pretty Woman Maar goed, Bad news is geil en ze zijn grappig, en beter (en eerder!) dan Spinal Tap. |
|
Ik zou ze doen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |