![]() |
Meiden die graag laarzen dragen?
Ik vind het echt heel erg sexy als meiden mooie leren laarzen dragen als ze me proberen te verleiden..
Zijn er hier meiden die het ook graag dragen om hun vriend te verleiden?? kusss :) |
*grin*
|
:|
|
Citaat:
|
als een chick deze voor me draagt yo, zker dat ik dan een harde krijg
http://www.meetcentrumpp.nl/Html/Ima...as%20laars.jpg |
Ik moet altijd een beetje lachen als ik meiden zie die graag laarzen dragen, zeker als ze het doen om te verleiden.
|
Ik denk dat ze dan eerder gewoon willen dat je betaalt.
|
Met legerkistjes met stalen neuzen maatje 38 kunnen ze ontzettend hard trappen, zeker weten dat je dan betaalt.
|
Citaat:
|
Ik vind het wel geil, ligt er wel aan wat ze er verder bij aan hebben, dus geen trainingsbroek of wollen trui ofzo.
|
Nee, ik vind mijn beetje afgetrapte All Stars sexy genoeg.. :o
|
Citaat:
|
Laarzen of geen laarzen, interesseert me vrij weinig, al hebben laarzen wel mijn voorkeur, maar niet omdat het geil of opwindend is maar omdat ik het mooier vind.
Plus: ik ben trouwens tegen laarzen zoals bovenstaande. |
als je loopt te klooien in een garage ben je erg blij met laarzen met stalen neuzen.
|
Als ik een vriend heb die dat nogal leuk vindt, en ik weet dat, dan ben ik wel zo flauw om een stel hoge veterlaarzen met naaldhak aan te doen naar 'n familiebijeenkomst ofzo. >:]
|
Ik vind ook mijn afgetrapte allstars wel sexy genoeg eigenlijk. :o
Laarzen heb ik wel, maar het is niet echt mijn ding. Het zit rot, en past ook nog eens totaal niet bij me. Hoezzé! :) |
Ik vind laarzen wel mooi en draag ze ook, maar enkel onder een jeansbroek of onder een rok op knielengte. Laarzen + minirokje = ordinair, witte laarzen vind ik ook ordinair maar daar zal wel niet iedereen mee akkoord zijn :)
|
Citaat:
Geen rubberlaarzen ofzo?? :confused: |
Citaat:
Leuk hoe meiden ook ineens lopen als ze hakken dragen.. ;) sexy! :p |
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
nee
|
oh, prrrf
|
Ik had ook leren laarzen en onder een spijkkerrokje vond mijn vriend t wel opwindend.
Maar k ben er pasgeleden achter gekomen dat ik allergisch ben voor leer :o dus kan ze niet meer aan :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt ervanaf wie ze draagt..
je ziet ze ook lopen met zulke dikke nijlpaard kuiten dat ze alleen al bij de bovenkant van hun laars 3 vetrollen hebben, niet charmant.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
* ik ben nieuwsgierig geworden :p* :eek: |
Citaat:
Nou serieus, ik doe het vooral voor mezelf. Ik ben klein dus met schoenen met een hakje aan voel ik me iets zekerder en vrouwelijker omdat het mijn benen iets langer 'maakt'. Onder een jeans maakt het dan niet uit of het laarzen zijn of botjes, onder een rok vind ik het gewoon mooier, anders zie je teveel bloot en da's niet mijn stijl :) |
Citaat:
Maaruh wat dat bloot betreft heb ik dat ook jah..:p Al draag ik sowieso niet graag rokken :o |
Ik kom je nog weleens verleiden op mijn kisten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |