![]() |
HELP! spaans
wie helpt mij??
ik moet morgen een presentatie houden voor spaans. ik spreek nauwelijks een woordt spaans, en ik heb geen tijd meer om voor te bereiden......... heeft iemand voor mij nog wat liggen? het moet over een spaanse stad of dorp gaan, het mag echter geen madrid of barcelone zijn. het moet ongeveer 20 regels zijn. help! (voor belangstellenden, mijn mail staat in mijn profiel) |
Stelt jouw docent nooit vragen aan de hand van je presentatie om te controleren of je ook echt kunt formuleren? Want als hij dat doet, dan hang je sowieso.
|
Citaat:
maar ik gok niet dat de docent zulke vragen zal stellen, we zijn echte beginners, we hebben pas 5 uur spaanse les gehad........ |
Dan hoef je ook niet veel te presteren, vijf uur is veel te weinig. :) Gebruik gewoon zo min mogelijk verschillende werkwoorden en probeer bijvoeglijke naamwoorden en voegwoorden een beetje te vermijden, dan komt het wel goed. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ikwil je wel helpen, maar eerlijk gezegd heb ik zelf net 8 lessen spaans gehad, waarvan ik me er nog 2 helder voor de geest kan halen. Ik denk dat dat dus niet gaat werken. Sorry, maar succes
|
Citaat:
Maar volgens mij was de situatie sowieso al kansloos.. :o |
De presentatie is al geweest idd, topic kan wel dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:28. |