![]() |
Het Praat-over-jouw-problemen Topic!!!
[edit] Artikel verwijderd [/edit]
Wie heeft zichzelf wel eens opzettelijk verwond en waarom??? Ik moet toegeven dat ik het zelf een keer of 3 heb gedaan...uit verdriet! |
Citaat:
Wel is er mogelijkheid te praten over de problemen die je hebt... automutilatie is namelijk een uiting van een probleem, niet een 'probleem' opzich. |
Citaat:
Waarschijnlijk omdat ik dan niemand heb om te praten over mijn problemen :rolleyes: |
Citaat:
Maar het topic wordt gesloten als je doorgaat over het zelfpijnigen. Het topic blijft open als jij vertelt welke problemen je hebt, dus wat de oorzaak van het automutileren is... |
ik zal niet doorgaan over het automutileren zelf dan...hmm beter geef ik de topic een andere titel!
Ik ben een keer ermee begonnen toen ik me echt verschrikkelijk klote voelde, ik had net 2 weken met een meisje, en was echt smoorverliefd op haar, kreeg ik op een donderdag ineens te horen dat ze toen ze op stap was geweest vreemd is gegaan met iemand anders... Dat had mij erg gekwetst maar ze vroeg aan mij hoe het verder moest, ze wilde niet dat het uitging maar ze legde de keuze bij mij... Ik besloot om het niet uit te maken en het haar gewoon te vergeven.... die zaterdag daarna toen ik moest afdansen op de dansschool precies een kwartier voordat ik moest beginnen kreeg ik van haar een sms'je waarin stond : Het spijt me maar ik maak het hierbij uit!!! Ik heb sinds gisteren wat met die andere jongen! Gvd wat was ik toen pissed off...en verdrietig tegelijk, ik wist gewoon niet meer wat ik toen moest.... en toen....nou ja...ik had niemand om erover te praten.... |
ik nog nooit, hoewel ik thuis wel veel problemen heb gehad en nog steeds heb. Ik weet niet, maar ik durf het op de een of andere manier niet ofzo. Ik ben bang dat ik eraan doodga en ik ben bang voor de dood omdat ik denk dat ik dan ontzettend veel leuke dingen ga missen die nog moeten komen.
Een vriendin van me heeft het wel gedaan en ik moet zeggen dat het me harder raakt dan de problemen die ik zelf heb :( |
Topics als deze mogen niet, dus hoop voor je dat er geen slotje op komt.
Ja, ik heb vaak genoeg aan automutilatie gedaan. Veel verschillende manieren. Snijden met passers/messen/zwaarden etc. Maar ook veel te hete douch nemen zodat je brandwonden krijgt etc. Ook vaak genoeg overwogen om pillen etc. in te nemen maar nooit gedaan |
omdat jij het topic geopend hebt, zal ik ook ff reageren.. :o
ga je niet vertellen of ik t wel eens met opzet heb gedaan of niet, maar heb idd wel problemen gehad.. geen liefdesverdriet of crap, maar gewoon in het 'gezin' zeg maar.. want mijn vader verliet mijn moeder voor een man.. en toen ik een jaar of 13/14 was, heb ik nogal wat problemen met die vent gehad en dat liep soms op wel eens wat heftige dingen uit :o voor de rest heb ik er nu geen last meer van, als hij mij weer eens aanvalt (met woorden dan) loop ik gewoon de kamer uit.. mijn moeder heeft me toen heel erg geholpen en ik denk idd ook dat, als je je problemen oplost, je dan ook geen uhm.. 'reden' zal ik het maar noemen, hebt tot automutilatie.. wat Gothic zegt :) |
Citaat:
|
yeah, lols
|
Best eng als je ziet hoeveel mensen zichzelf verwondigen. Zelfpijniging is wel het láátste wat er in me opkomt als ik me klote voel.
|
Zoals duidelijk in het beleid vermeldt staat, zijn topics over dit onderwerp niet de bedoeling. Vandaar dat er idd een slotje op komt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16. |