![]() |
je mooiste verjaardagscadeau
Weet niet zeker of het hier hoort, maar toch:
Wat is het mooiste/liefste/leukste verjaardagscadeau wat je van je vriend(in) hebt gekregen? reacties graag! |
Hét boek van Greg Graffin, zanger van Bad Religion. Gesigneerd. :P
|
een robbie williamsposter, zonder shirt :p :o :D
|
Een model volkswagen T2 busje.
|
Een klimgordel :cool:
|
Het kettinkje die ik van mijn vriend heb gehad.
Gouden dunne ketting met een piepklein hartje eraan... :) |
Nog maar 1 verjaardag samen gevierd, maar dat cadeau was echt te gek;
Kaartjes voor Arie en Silvester :cool: |
Een ring. De Schaduw van de Wind. Ik krijg altijd leuke cadeautjes van hem. :)
|
Ben pas 1 keer met vriend jarig gewees. Heb toen meerdere dingen gehad, maar het leukste vond ik de twee paar oorbellen, die hij zelf had samengesteld op de sieradenbeurs :eek: :D (y)
|
Een spank (ketting) en een horloge.. (wel twee aparte verjaardagen)
|
Citaat:
|
Uhm.. er is niet een mooiste of liefste cadeau. Alle cadeau's kwamen met een andere betekenis.
|
Mijn handtas die ik van hem heb gehad! :)
|
Citaat:
Gefeliciteerd :) |
Ik heb nog nooit wat voor mn verjaardag gekregen van een vriendje :D Zelfs niet van mn ex :eek:
|
Kaartjes voor Herman van Veen + DVD. (Y)
|
Citaat:
Dank je. :) |
Heb nog nooit een vriendin gehad tijdens m'n verjaardag :o
|
Dat ze ondanks een druk schema langskwam op m'n verjaardag (Y)
|
liefde
|
Citaat:
|
Ik hou niet zo van cadeautjes krijgen en probeer dat dus ook zoveel mogelijk te vermijden. :p
Afgelopen jaar was het op m'n verjaardag net uit met m'n vriend, dat ging dus sowieso niet op, maar ik heb ooit wel een ontzettend lief kaartje van m'n toen-vriendje gekregen waar honderd keer in verschillende talen 'ik hou van jou' in stond, dat was LIEF. |
ik ben zo stom om t altijd uit te maken net voor mn verjaardag.:o
nee t mooiste was..eigenlijk was t niet een verjaardagskadoo, het was een zomaarkadootje, en ook niet eens speciaal ofzo, een dromenvanger. maar t was gewoon lief dat hij aan me dacht en toen zomaar iets voor me kocht. :bloos: |
Citaat:
|
Hmm geen verjaardagskado, want ik was net jarig geweest, dus dat gaat nog even duren, maar wel 'zomaar' kado's die erg lief/mooi waren :)
Een zilveren ring aan een kettingkje waar ik erg blij mee ben en een klok die hij voor me heeft laten maken, heel kitch met I love you, hartjes, roosjes en Fleur and Ibo er op, maar zo lief :D Maar t allerblijst ben ik nog met het kleinste kadootje, zo'n wit polsbandje (make poverty history) wat ik in het begin van hem gekregen heb en nooit meer af doe. Die is heilig verklaard :o |
Het was dan wel geen verjaardagscadeau, maar mijn exvriendje heeft ooit eens een pizza voor me gebakken waar hij hartjes van ham en salami opgelegd. Dat vond ik echt zó ontzettend schattig.
Het was misschien wat onbenullig, maar dat was echt het leukste en liefste cadeautje wat ik van hem gekregen heb. |
Hmm ik vind het allemaal super lief want t komt van iemand die van je houdt en van wie jij houdt :)
Van mijn vriend heb ik afgelopen jaar een heel mooi Esprit horloge gekregen :) |
Citaat:
|
Hehe, nou ja, de intentie was er dan iig :p
|
Sex :o
Maar dat kwam omdat mijn vriend en ik 10 dagen uit elkaar zijn geweest (het was echt uit) en daarna weer besloten met elkaar verder te gaan. Dat was dus op mijn verjaardag! Meteen de beste sex ever :bloos: Maar ja, leuk kadootje dus :D [edit] En hij had zelfs kadootjes gekocht voor die verjaardag! Een glow-in-the-dark nijntje ((y)) en een koelkast-magneetjes set met woordjes zodat je zelf hele gedichten op je koelkast kunt maken (y) |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- BleuEyes schreef op 24-11-2005 @ 16:05 : Het kettinkje die ik van mijn vriend heb gehad. Gouden dunne ketting met een piepklein hartje eraan... -------------------------------------------------------------------------------- :( --------------------------------------------------------------------------------- :) :D |
..Kaartjes voor een Slipknot concert <3
|
Niks, want hij is op het gebied van kadotjes een ramp. :(
|
een roze party wig(y) voor de mensen die engels niet goed beheersen een party pruik
|
partijtje pruik dan he
|
kaartjes voor de foofighters! :)
|
Dat hij ineens voor de deur stond s ochtends heeeel vroeg met een enorme mand vol met lekker eten en een heel lekkere chocoladetaart <3
|
Citaat:
|
Een verrassingsdagje, waarop we allemaal leuke romantische dingetjes gingen doen! Dat was echt een hele bijzondere dag, ik denk er nog met veel plezier aan terug :)
|
Avondje stappen en dat zij betaalde. (was trouwens de enigste keer normaal betaal ik alles )
|
Citaat:
|
Kleine dingetjes. Onder andere lovedices :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het leukste zal waarschijnlijk een ticketje geweest zijn voor een of ander optreden. Ik herinner me dat ik zo wel ooit tickets voor Aimee Man en Jack Johnson heb gekregen. Dat vind ik dus leuk. Maar in het algemeen vind ik het helemaal niet zo leuk om kadootjes te krijgen met kerst of mijn verjaardag.
|
Citaat:
oh... trouwens: niemand vroeg je iets, hoor :o |
jack daniels
|
Ik heb maar één keer een verjaardag gevierd terwijl ik een vriend had en toen kreeg ik een hele mooie ketting. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
1e keer in een hotelkamertje. Dus die dag vergeet ik echt nooit meer. :D En hij heeft me mee uit eten genomen en ik kreeg voor tig pond aan CD's en DVD's van 'm. En een heel schattig verjaardagskaartje. <3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |