![]() |
Welk standje?
Welk standje vinden jullie nou het lekkerst? :p
Doe mij maar op zn hondjes.. *mwahahaha zoals ze het noemen* |
op zijn hondjes
meisje bovenop meisje bovenop in spagaat 69 natuurlijk enn enn enn...ja eigenlijk zoveel :p |
Meisje bovenop :o
Vooral als ze mooie borsten heeft :o |
Citaat:
|
Wie noemt dat mwahahaha?
|
Citaat:
|
Op z'n hondjes :D (y)
:| Meisjes bovenop in spagaat.. |
meisje bovenop is toch wel favoriet :cool:
|
Citaat:
|
Hondjes, meisje bovenop.. :)
|
Doggy en meisje bovenop..
Meisje bovenop is vooral heel leuk om van het uitzicht te genieten:D.. Lepeltjelepeltje is ook wel leuk, als je lekker beetje met mekaar wilt kroelen en knuffelen.. maar da's mijn mening:P |
Hmm alles heb z'n voor en nadeel uiteraard. Doggystyle is zeer geil, hét nadeel is echter de "anonimiteit" wat ook weer een voordeel kan zijn, én de nare bijzaak dat ik niet naar haar tetten kan kijken.
Meisje boven geeft je die mogelijkheid wel, maar die stimulatie is meestal ruk en het geeft me zo'n gevoel alsof ik zo bekeken word zonder een kant uit te kunnen en daar heb ik het niet zo op. Laat ik dus bovenaan zetten: http://www.sexyavenue.com/doctor/suj...tegorieS1Idx=5 De best benaderende combinatie van stimulatie en intimiteit imo. Guess what? Laten we afwisselen (y) |
Ik heb nooit zoveel voorkeur, zolang ik maar niet boven op hoef. (y)
Doggystyle, schildpadje, 69 op sommige momenten. En och laten we vooral afwisselen. :) |
Doggystyle en 'gewoon' hij boven (ik ben gek op knuffelen). Ik ben eigenlijk te lui om zelf bovenop te gaan zitten hopsen al is het af en toe ook wel lekker.
|
Meisje bovenop terwijl ze haar benen in haar nek heeft en zichzelf tegelijkertijd aan het vingeren is. De kunst is het evenwicht houden :cool:, maar als het lukt dan heb je ook wat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
''gewoon'' missionarisstandje... dat vind ik eigenlijk het lekkerste. Alles is dan goed. Ik heb een beschermengeltje op me, die ik lekker (hard) kan knuffelen en goed kan zoenen :)...
Alleen mijn vriend vindt dit niet het beste standje.. |
Doggy (y)
|
op z'n hondjes, meisje bovenop, of op z'n hondjes maar dat je allebei helemaal plat ligt
|
Doggy style owns...
en allebei gewoon zitten met gezicht naar elkaar toe |
missionaris en doggy
doggy wordt wel vaak genoemd..is ook nie zo gek..de meeste dieren doen het zo ;) |
Meisje bovenop om te beginnen, zodat ik haar borsten kan vast nemen.
Om te eindigen ik bovenop.... (zelf de controle overnemen :-p) |
Op z'n hondjes, hij bovenop mij en als hij op mijn rug ligt en in mij komt. En ikzelf bovenop is ook lekker.
|
Citaat:
da's wel redelijk lenig:P.. maar dat is meer gewoon eng eigenlijk:| |
Bij mij wisselt het per keer?
|
Ik ben missionair.
|
ikzelf bovenop
maar meisje in spagaat bovenop :|:| |
Ligt helemaal aan m'n stemming. In een intieme bui missionaris of lepeltje, in een lustbui doggy of ik bovenop, maar het liefst varieer ik gewoon veel.
|
Citaat:
|
Ben ik de enige die doggystyle gewoon afgrijselijk vind...?
Jee met je poepgat de lucht in! |
Zelf bovenop vind ik vaak het lekkerst, lekker intiem en je kunt er evengoed veel mee varriëren. En je hebt de regie voor een groot deel zelf in handen natuurlijk. Het schildpadje is ook heerlijk, net als hij bovenop terwijl ik mijn benen stevig hoog om zijn middel klem.
Doggystyle vind ik dan in tegenstelling tot de meeste hier weer helemaal niks, is mij te onpersoonlijk. En laatst hadden we op het plateau van ons bad iets heel lekkers gevonden, maar weet niet goed hoe die houding te omschrijven is :D |
Zij bovenop, doggy style, zij op een tafel, missionaris. in willekeurige volgorde
|
Zonder twijfel deze.
http://2.srv.fotopages.com/2/8308882.jpg (Kopiëren in balk en hopen dat ie het doet) |
Citaat:
|
Ik ben tot nu toe de enige jongen volgens mij hier die doggy niet tof vind :|
|
Ik denk het wel jah.. :p Waarom niet dan?
|
Eigenlijk alles.
Ja, ik kan er op geen komen die ik niet fijn vind.. |
Citaat:
|
In de spiegel kun je elkaar ook in alle doggy varianten prima aankijken.
|
dan moet je wel weer net een spiegel in de buurt hebben..
en dan heb je weer mensen die het misschien niet prettig ivnden om haar zelf bezig te zien tijdens de seks |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wel fan van doggy, voor een ongenuanceerde platneukpartij.
Vrouw bovenop vind ik ook (Y)(Y) maar eigenlijk heb ik geen favoriet standje vergeet maar wat ik gezegd heb. |
Citaat:
|
Van meisjes aankijken tijdens de seks moet ik alleen maar lachen :P
|
Citaat:
|
Neuken met spiegel lijkt me kansloos.
Meisje bovenop is fijn. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |