![]() |
Cave-In + Pelican @ 013 Tilburg [8 feb 2006]
indie/post/rock
De eerste keer dat Cave-In in de Kleine Zaal van 013 speelde was dat voor velen de kennismaking met hectische mathcore. 'Until Your Heart Stops' blijft een topper in dat segment. Gaande weg veranderde de sound van Stephen Brodsky en co naar een degelijke, emotiegeladen progcore. Het Amerikaanse majorlabel RCA tekende de band en met 'Antenna' bracht Cave-In een magnifiek meesterwerk uit. Tijdens afgelopen hun tournee komt de oude liefde voor extreme hardcore weer uit de speakers. De band brengt na de breuk met RCA de EP 'Perfect Pitch Black' uit. Weer bij Hydra Head. Maart 2006 komt ook het nieuwe album op dat label uit. foto: Tony Woolliscroft Aanvang 20.30 / zaal open 19.30 Kleine Zaal / entree 9,00 euro / 1,65 euro servicekosten Vvk start op 26 november wie gaat? |
doof worden @ Pelican (y)
i'm there |
ik hoop dat ze ook nog in amsterdam spelen, if not dan ga ik hier wel bij aanwezig zijn denk ik.
|
nu vind ik Cave-In een vreselijk saaie kutband geworden, maar voor pelican ga ik zeker ff heen
rare combi trouwens, of is Cave-in verbeterd na antenna en jupiter? 10/2 in Vera Groningen |
Citaat:
concert nummer 3 waar we kaartjes voor moeten scoren dus.. |
Pelican? Yeah. Dan snel weg voordat Cave-In begint :)
|
volgens mij moet ik daar heen
|
ik wil ook graag:)
|
Citaat:
|
beetje ver-van-mn-bed show; zien we eind januari wel weer
|
Wah Pelican, dan moet ik daar ook maar eens bij zijn.
Het wordt zo wel een beetje eentonig topic zeg. |
Pelican vorig jaar in de Extase in Tilburg was geniaal. Ook nog nooit zoveel pedalen op een podium gezien hahaha. Superslecht gepromoot die tour overigens.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar toch was het oer geil :cool: |
Pelican (y) Ben ik te vinden 10/2.
|
ooit op pukkelpop gezien.
nouja stoned langs gerend, (N) |
Pelican (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou nou Cul de Sac en de Paradox. De eerste is een kuil met een podium van een halve meter diep en 2 meter hoog + pretentieus publiek. Paradox is het podium 100m breed en bovendien, het is een jazztent.
|
Citaat:
|
8 feb 2006 013 (small hall), Tilburg
9 feb 2006 Burgerweeshuis, Deventer 10 feb 2006 Vera, Groningen |
Ik ben erbij in Deventer (y)
|
Maybe naar de 013, maar duurt nog wel even.
|
vermoedelijk ga ik dan naar deventer
|
hmm ik dacht dat ik hier wel heen zou gaan maar ik was vergeten wanneer het was en nu zie ik dat het volgende week middenin mn tentamenweek is(n) jamerr.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmja, mij komt het ook niezo goed uit...helaas:(
|
Citaat:
|
mensen het was vet, alle drie de bands. Cave In speelde heeft maar 1 Antenna nummer gespeeld (Stained Silver) en voor de rest allemaal Perfect Pitch Black, Jupiter, Tides Of Tomorrow en zelfs een nummertje Until Your Heart Stops. En ook nog wat gloednieuwe nummers die me aardig konden bekoren. Gaat dat zien.
|
heb er zin in
|
gister kwam opeens niet goed meer uit, als ik nou vanavond niet hoef te werken wil ik nog wel naar deventer maar groningen is te ver...
|
Citaat:
|
ik draaide gister alles wat ik heb van cave in en toen ging ik heel zielig doen en hardop zeuren dat het stom is om uitgerekend nu ziek te zijn en tentamens te hebben
|
damn, wat was cave in VET. en damn, wat kut dat ik een stuk eerder weg moest om de laatste trein te halen. maar jezus, wat vet.
pelican wist me met de laatste paar nummers wel te overtuigen. vond de drumstijl alleen vrij irritant. |
die drumstijl was gaaf
|
niet.
|
oh kut, ik dacht van wel. maarja, ...
|
Citaat:
|
Citaat:
dat ie steeds net niet uitkwam |
ik vond het gaaf
|