![]() |
The Office
Ik vroeg me af of jullie wel eens the office hebben gezien. Het komt altijd op dinsdag, na 12en op nederland 3.
Geniale serie is dat.. |
|
De amerikaanse versie is leuker
|
Citaat:
Ik vind de Britse 10x beter |
Citaat:
|
De Amerikaanse variant is maar een slap aftreksel.
|
De engelse vind ik gewoon niet grappig. maar dat heb ik met alle engelse series
|
misschien heb je gewoon geen humor sjaak?
|
Citaat:
Vind gewoon de meeste amerikaanse comedy veel leuker |
OMG you filthy heathen! :eek: (n)
Mss snap je de engelse grapjes gewoon niet zo. Dat moet wel. Anders zou je het wel grappig vinden. Het hele 'over smaak valt te niet twisten' gelul gaat hier niet op. |
Citaat:
als ik maar kan lachen om de series die ik kijk (y) |
sorry 2 keer
|
Citaat:
|
Sja, als je Amerikaanse sitcoms gewend bent met een lachbandje op de achtergrond -zodat je weet wanneer je moet lachen om de onsubtiele grappen-, kan ik me voorstellen dat je The Office saai vindt.
|
Citaat:
En de amerikaanse office heeft geen lachband, anders wou ricky gervais er niet aan meeproduceren. En ricky gervais zei laatst ook nog in een latenight show, dat die zelf ook fan is van de amerikaanse comedyseries, zoals zoveel engelse gasten :) |
Citaat:
Hoe dan ook, je hebt inderdaad geen goede smaak, dat is duidelijk. |
Ik had wat moeite met erin te komen, maar David Brent is zo'n arrogante kwal. xD
Dave: "Guys, I've got some good news and some bad news." Iemand anders: "What is it?" Dave: "Well, the bad news is that half of you will lose your job." Iemand anders: "And the good news..." Dave: "Well... I got a promotion!" :D |
Citaat:
|
Brent: "There are things that I will never laugh at. The handicapped - because there’s nothing funny about them. Or any deformity. …At least the little handicapped fella is able minded… or sometimes not - it’s difficult to tell with the wheelchair ones."
|
Citaat:
[voeg hier de grootste rolleyes aller tijden in...] |
Hoewel ik geen groot fan ben van amerikaanse humor vind ik de amerikaanse office best grappig.
De engelse ken ik helaas niet. |
Ik kan er niet naar kijken. Die vent haalt me zó het bloed onder mijn nagels vandaan dat ik het na 10 minuten opgeef. krijg er echt een heel naar gevoel van. :confused:
|
:d
|
Citaat:
|
Ja, geweldige understated humor en daarom zo geniaal.
1 reden waarom de Engelse versie beter is: http://www.bbc.co.uk/comedy/theoffic...anding_640.jpg :D |
briljante aflevering net weer. red nose day.
keith in een ali g pak heeft niet eens tekst nodig om hilarisch te zijn. (en als ie dan de telefoon opneemt met 'booyakasha' heb ik het echt niet meer). sowieso, te veel briljante dingen weer in deze episode om alles op te noemen. |
Citaat:
En Tim die Gareth's spullen verstopt. (y) En David en Gareth die het over gehandicapten hebben zijn sowieso altijd geweldig. (y) |
Geweldige serie :D Het is gewoon pijnlijk grappig, I love it! :D (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47. |