Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Tips voor romantiek (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=130801)

pluizeb33stje 17-06-2002 18:18

Tips voor romantiek

Hebben jullie tips om de seks nog veeeel intiemer en romantischer te maken?

mathfreak 17-06-2002 18:36

Misschien is het een idee om samen uit te gaan eten om zo in de stemming te komen voor wat nog volgt.

The_Vampire 17-06-2002 19:15

Hebben we zo al geen topic(s) gehad? :confused:

Freyja 17-06-2002 19:27

Is er iets dat intiemer is dan sex? :confused:

Kennedy 17-06-2002 21:35

er is zo'n spel (ik ben de naam ff kwijt) wat je met je vriend of vriendin speelt en waar je allerlei gekke, leuke, lieve, rare, schattige of opwindende opdrachtjes voor elkaar moet verzinnen. dat heb ik wel eens gedaan met m'n vriendin en het is echt heel leuk...omdat het vaak zo flauw is en je echt de meest intieme opdrachtjes kunt verzinnen. ;)

muckymouse 17-06-2002 21:39

Citaat:

Kennedy schreef:
er is zo'n spel (ik ben de naam ff kwijt) wat je met je vriend of vriendin speelt en waar je allerlei gekke, leuke, lieve, rare, schattige of opwindende opdrachtjes voor elkaar moet verzinnen. dat heb ik wel eens gedaan met m'n vriendin en het is echt heel leuk...omdat het vaak zo flauw is en je echt de meest intieme opdrachtjes kunt verzinnen. ;)
partner link ofzo toch

mja mag ik nie spelen is voor 18+ :D:D:D

Embraced Pale Death 18-06-2002 00:33

Citaat:

Kennedy schreef:
is dat romantisch??
of gewoon lustopwekkend???

naja, als je je romantisch voelt, dan komt het meestal vanzelf wel... zoiets bereid je niet echt voor, denk...

An 18-06-2002 06:49

Citaat:

Embraced Pale Death schreef:

is dat romantisch??

naja, als je je romantisch voelt, dan komt het meestal vanzelf wel... zoiets bereid je niet echt voor, denk...

kdenk ook dat iets pas eg romantisch is als het spontaan gaat...

Kennedy 18-06-2002 17:05

Citaat:

is dat romantisch??

lustopwekkend vind ik wel een groot woord maar tis niet romantisch als in bv. saampies een zonsondergang bekijken dat is waar. maar wie zegt dat het allemaal sexopdrachten moeten zijn dan? heb ik niet geroepen hoor. :)

Thutshui 19-06-2002 20:57

Euhm, aardbeien, chocoladesaus, wierook (Mango-geur, werkt zenuwprikkelend naar het schijnt), kaarsjes en een zacht en teder voorspel werkt heel opwindend...

Embraced Pale Death 20-06-2002 21:44

Citaat:

Thutshui schreef:
(Mango-geur, werkt zenuwprikkelend naar het schijnt)
Ik krijg meteen een plakkerig gevoel als ik aan mango denk =S
maar sommige mensen vinden dat weer opwindelend :D

Thutshui 20-06-2002 22:01

Citaat:

Ik krijg meteen een plakkerig gevoel als ik aan mango denk =S
maar sommige mensen vinden dat weer opwindelend :D

Haha, ja, sticky rules... Hmm, naja, ik krijg d'r niet echt plakkerige gevoelens bij :)

bracelance 20-06-2002 22:01

elkaar eerst insmeren met zonnebrand of bodylotion. Het liefst diegene die niet direct intrekt. Ga dan maar eens langs elkaar af... dan wordt je heet hoor.

~Golvend Badeendje~ 21-06-2002 10:46

Saampjes lekker in bad :)

Wasaap 21-06-2002 15:18

Veel vrouwen houden van kaarsjes en rozen.

highlight 21-06-2002 17:08

Citaat:

bracelance schreef:
elkaar eerst insmeren met zonnebrand of bodylotion. Het liefst diegene die niet direct intrekt. Ga dan maar eens langs elkaar af... dan wordt je heet hoor.
hehehehe

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:38.