![]() |
Mario Kart DS
Alweer de zoveelste maar hoe dope is het om online te spelen, tel daarbij de nieuwe banen en gebalanceerdere gameplay dan de cubeversie en je hebt weer een toppertje.
Zojuist de game plus WiFi Stick gehaald, hoewel ik die stick nogsteeds aan de prijzige kant vind is het het geld toch wel waard. Wat zijn jullie reacties op de nieuwe MK + het online gebeuren. Voor de mensen die ook online zijn, mn friendcode is : 528340936210 |
Lijkt me echt een tof spel, ben wel benieuwd hoe dat online gebeuren werkt.
Trouwens, die stick is tof 50 euro? |
vraagje kan je je emailadres als nickname gebruiken of is daar te weinig ruimte voor??
|
Morgen ff halen. :o
|
Citaat:
Heb nu een paar uurtjes gespeelt en ik moet zeggen dat Ninty het goed voor elkaar heeft met online gamen, heel soms bij world search komt het wel eens voor dat een gast uit china een beetje laggy door het beeld stuiterd maar verder loopt alles smooth, het duurd alleen een beetje lang voordat je eindelijk wat tegenstanders hebt, maar officieel is de game nog niet uit dus dat komt wss wel goed. |
Ik kan niet wachten :bloos: *giggles like a lill' schoolgirl* :bloos:
|
Ik zit sinds vanmiddag te spelen. Super gaaf! (y)
Online is echt leuk. Zeer verslavend |
Citaat:
|
Citaat:
lijkt me wel leuk.. maar jammer man dat dat niet kan |
Citaat:
Je kan een korte email maken en hotmail afkorten als hm, dan past het wel. |
Citaat:
|
Wat wifi?, nee de game connect draadloos via de DS naar je pc, maar daarvoor heb je wel een ontvanger nodig in de vorm van een draadloze router of een usb wifi dongle.
|
Citaat:
|
w00t nu kunnen we allemaal onze friendlist numm0rz neerzetten hier :D
|
Morgen even kopen. :cool:
|
welke games kan je er allemaal al op spelen??
|
OMFG is het waar...:eek: Mario kart online. :D:D:D Ik ben echt in staat daarvoor een DS te kopen.
|
Kun je ook met random mensen spelen of moeten ze perso in je vriendlijst staan?
|
hoe ruig is mario kart online
hoe race en stuur je? met dat pennetje? |
Nog niet gespeeld, maar volgens mijn homies is het een leuk spel. :) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, toch maar eens kijken dan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan er zelfs de SNES bazooka op aan sluiten en dan schieten op de baan en daar rijd ie dan naartoe :P
|
Om gelijk even alle idiote theorieen uit de wereld te helpen.
Je stuurt gewoon met de 4punts toetsen, je geeft gas met A, remt met B, springt en powerslide met R en schiet een item af met X of L Het onderste scherm wordt gebruikt om je positie en de map te tonen. Wat online racen betreft kan je kiezen tussen World, Continental, Friends en Rivals waarbij je, bahalve bij de Friends modus, tegen willekeurige mensen gelinked wordt. |
Als ik me niet vergis is hij vandaag officieel uit, ik heb er zin in :cool:
|
Ik heb hem net gekocht. Maar in DH is die op veel plekken al uitverkocht (de wifi stick). Dixons heeft er vandaag ook maar 3 binnengekregen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol ok my bad, neemt wel een beetje het nut weg van een handheld constant zo'n stuur meeslepen :D
|
Net mijn eerste match via internet gedaan. Gewonnen uiteraard :cool:.
|
Citaat:
|
w00t ik heb hem en ja hij is gaaf :)
|
Argh, een dichtgetimmerd entwerk zorgt voor problemen met de connectie, maar volgens mij ben ik er nu gelukkig uit ^^.
|
Citaat:
Maar desalnietemin heb ik net ook mijn eerste match tegen 3 anderen gewonnen. Mijn friend code: 124614 - 085829 |
Heb je toegevoegd :).
Mijn WFC nick is Rez btw. |
Hmm dan moet je ook maar geluk hebben dat je vrienden tegelijker tijd aan het zoeken zijn. :|
|
mjuh maar dat zou je kunnen afspreken
|
lol en dan moet je zeker ook minimaal 3 vrienden online hebben? lol
|
Je kan die slotjes bij die namen dichtdoen, dat houd in dat je alleen met die mensen wilt spelen, als je er 1 kiest dan kan je gewoon met zn 2en racen.
|
Citaat:
|
waar zie ik me code ? :)
|
Game opstarten - Nintendo WFC - Friend Code - Confirm Friend Code
|
Ik heb je nou gelocked; maar hij wil nog steeds 4 spelers in totaal geloof ik? :bloos: Of vergeet ik nog iets anders in te stellen oid?
|
lal nu moet ik echt koken :bloos:
|
Jaja en die 3-0 heeft daar niets mee te maken zeker :D
|
Citaat:
Nah echt; als ik nu niet ga koken word mijn din boos. :o |
Mijn code: 017239-879077
Ik heb jullie allebei toegevoegd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |