![]() |
Schetsje
Ik had vandaag niks te doen op school dus ik lag buiten in de zon een beetje te tekenen.. en toen ik later weer in een lokaal met scanner zat heb ik m ff ingescand :)
http://213.93.129.81:8080/uploads/woman_a.jpg En ga niet beginnen over dat ie niet klopt, want t is maar n schets :) |
ik zie alleen een hoofd? ze kijkt iig nogal streng :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie ook alleen tot de schouders
|
Zou iemand t plaatje ff op zn server kunnen zetten ofzow? Want hier wor ik niet vrolijk van :(
Of geef me n site waar je WEL fatsoenlijk kan uploaden nu endoria naar de tering is.. :( |
Is het bestand niet maar voor een klein deel geupload.. ?
Of is je bestand corrupt.. Anyways, als je wilt dat iemand m upload, zul je m wel moeten mailen naar diegene, want opslaan werkt natuurlijk niet nu ;) |
Hij deed het ook al bij een ander bestand van mij.. dus ik denk idd dat het maar voor n deel geupload is ofzow..
Maareh niemand weet dus een decent upload ietsje? |
Niet veel bijzonders.
|
kzou m verder uitwerken, je kan mooie dingen doen met kleur hiermee
|
hoort het een zelfportretdingetje te zijn? ik vind hem een beetje op jou lijken :)
wel koel verder, voor een schets.. wou dat ik zo kon schetsen :/ |
voor het geval dat je hem nog verder tekend:
-de arm gewoon te stijf -onderkant haar té onregelmatig -borsten of te groot of beter uitwerken mijn bekrompen mening'kje maar weer... |
voor een schets issie leuk..
C&C: arm is veel te dun, en n beetje te lang ook ja, de hand is vaag :o borsten idd wat raar, en kleren mag wel wat ehm.. kreukeliger zeg maar. verder issie leuk :) |
Citaat:
Verder hebben jullie allemaal gelijk; het is maar een schets, dus het is een beetje een stijf en plat figuurtje. Ik wou de uitwerking (meestal ziet die er heel anders uit.. als ik eenmaal ga uitwerken ga ik gummen en tekenen en gummen tot ik tevreden ben) ook posten maar ik kom daar voorlopig niet toe (te druk). Maar misschien over n tijdje :) Euw.. en hou dr rekening mee dat dees in niet meer dan een paar minuutjes op papier is gezet terwijl ik buiten voor de school in ze zon een jointje lag te roken.. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14. |