![]() |
Nuttige Sinterklaaskado's
Welke nuttige kado's vragen jullie eigelijk? Geen dingen dus waarvan je toch weet dat je ze niet meer gaat gebruiken ;)
TS denkt zelf aan: - Scheerapperaat - Kookboek - Leesboek (welk?) - ?? - ?? - ?? Nja ff geen cd's, pc games, films enz. |
Een mobiele telefoon.
Een set rewriteable cd/dvd''s Een woordenboek? |
-passer
-basisboek grammatica engels -nieuwe mp3oortjes |
Goede mascara. :o
|
Plint-posters
HP6 maar wij vieren het niet. dus ik kan vragen watik wil;) |
Citaat:
|
Oké, sinterklaas vieren we wel niet, maar voor kerstmis staat dit op het lijstje:
*woordenboek Nederlands-Engels *Kookboeken *Een koffertje voor mijn naaispulletjes *boekenbon *aankoopbon voor parels om juwelen te maken, die ik ook echt aandoe daarna (ik heb bijna al mijn kettingen zelf gemaakt) *pantoffels (maar die heb ik ondertussen al gekregen) |
Het einde van de lijst is nog niet inzicht. En ja je mag het ook voor kerstmis vragen. Neem aan dat je de kado's die op kerstmis krijgt ook voor Sinterklaas kan vragen.
Afgezien van je chocolade letter, of marsepein... :) |
Ik zit te denken aan:
- geld - een (lees)boek - boekenbon - tosti-ijzer/broodrooster (twee-in-één-ding dus) - rvs-badkamer/toiletspullen - rvs pedaalemmer - kerstverlichting (zo'n lichtslang ofzo) - zitzak - keukenweegschaal - keukenrolhouder - föhn - digitale camera - kruimeldief Het komt niet allemaal op één lijstje (duh ;)), maar het zijn dingen die ik voor mijn verjaardag, sinterklaas, kerst en nieuwe huis ga vragen. |
ik vraag bijna alleen maar nuttige dingen. Ik ben gaan rondlopen door de blokker en heb toen alles opgeschreven waarvan ik dacht 'ohja, daar pak ik steeds op mis'. Onder andere een goede kaasschaaf, slabestek (zo'n vork met zo'n lepel), een waterkoker die vanzelf uitgaat als het water kookt, een keukenweegschaaltje om koekjes enzo volgens recept te kunnen bakken, dat soort dingen :D
|
Printer.
|
Een matras die niet beschimmeld is (Y)
|
Het heerlijke avondje moet nog komen... iemand nog goede ideeen?
|
Spoiler
|
Geen. Nuttige cadeau's zijn zwaar kut. Denk je een leuk cadeau te krijgen, krijg je een fucking gebruiksvoorwerp. (n)
|
Luchtjes van Armani
en dat was het :P |
Ik heb alleen een synoniemenwoordenboek op mijn lijstje staan.
(Als vijf december nadert, weet ik opeens niet meer wat ik voor cadeautjes zou willen.) |
een sjaal
|
Ik heb boeken gevraagd en een aantal cd's die ikanders zelf zou kopen, dus in dat opzicht zijn hetn uttige sinterklaas cadeaus voor mijn portemonnee;)
|
Citaat:
|
die leuke dingen van de expo... van die super iritante sex-dingetjes=P bij de expo hebben ze best leuke dingen
|
- sjaal
- muts - handschoenen - klok - peper & zout stelletje - (senseo)kopjes - theepot - thee - verjaardagskalender - wijnglazen - pantoffels - enz |
Citaat:
"Hoera, een rubberen tiet! Dank je wel voor het leuke cadeau, persoon die zelf geen humor heeft en het daarom maar uit winkels moet halen." |
-Een regen deken voor m'n paardje (k heb iedere keer medelijden als ze zonder naar buiten moet, ondanks dat ze winterhard is)
-Misschien een nieuwe schooltas (die vraag ik niet, die krijg ik, mijn ma vind dat mijn tas uitelkaar valt... Iets wat vast zit met 16 veiligheidspelden kan niet uit elkaar vallen) Voor de rest heb k geen idee... |
Citaat:
Verder vraag ik ook nooit nuttige dingen. Was vroeger een regel bij ons "nuttige dingen krijg je zo, leuke dingen krijg je van Sinterklaas". Hoewel gave boeken natuurlijk ook altijd nut hebben :). |
Ik heb oa. een nieuwe pyjamabroek en een vervoers'kooitje' voor mijn konijn gevraagd :p Nuttige dingen kunnen ook leuk zijn, en ik krijg liever iets dat ik leuk vind en ik anders toch zelf wel gekocht zou hebben, dan iets waar ik 1 keer naar kijk en dan niks meer mee doe.
|
-Telefoon
-Tas -Sloffen -Wanten voor familie heb ik het volgende besloten: -zakmes (paps) -knutselspullen (zusje, knutselt al jaren of haar leven ervanaf hangt) -ondergoed (broerlief zeurt dat zijn boxers altijd in de was zijn) |
Handschoenen
|
Citaat:
|
Sjaal, muts handschoenen
Onderbroeken :D Maillots/panty's Tas Oorbellen Nouja, nuttig is het niet echt maar iig wel dingen waar je 'iets mee kan' :P |
Sjaal
Handschoenen Boxers Sokken Kerstboomverlichting |
pizzaroller
sloffen koekepan lampjes voor op mn fiets |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |