![]() |
waar vind ik....
wegens de plotselinge populariteit van de waar vind ik... topics. Hier en topic geheel daarvoor.
In dit topic kunnen de volgende dingen aan bod komen: - vragen over vindplaats bepaald product - vragen als 'ik ga winkelen morgen in antwerpen, wat zijn daar leuke winkels' in die trand dus, gaat u gang |
Waar vind ik in omgeving r'dam:
*een leuke bad-kleding winkel *Bloemetjesjurken *Vage zomerkleding *mooie lingerie *?* |
Protest bikini's
|
in Arnhem een winkel met een brede collectie 'top-sigment' kleding merken naast Witteveen, Piet Zomers, Bien Port Blue en de Bijenkorf
|
...zo'n mooie wol-achtige 'stoffe' jas? zo'n donkergrijze?
Zeg 't maar :) |
lingerie: Hunkemuller, Phantasy
wolachtige stoffen lange grijze jas: mijne komt uit Amici volgens mij.. maar twas al een hele tijd geleden :) |
Citaat:
|
waar vind ik een beige/lichtbruine ribjas???
ergens in adam?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van die hele koele hoge kousen met streepjes? ze moeten niet te duur zijn!
|
een pruiken winkel in a'dam waar de pruiken een beetje betaalbaar en in felle kleurtjes zijn...niet van die carneval dingen......?
|
een wijde ribbroek...........
|
Citaat:
|
Waar vind ik.... leuke zomerjurkjes, die niet al te duur zijn. ( en liever niet van dat Coolcat spul )
Omgeving Almere - A'dam en alles daartussenin. |
Citaat:
|
Citaat:
|
elastiekjes met een fel roze bloem, niet al te groot!
|
Citaat:
|
(leuke) baseballjasjes?
|
Citaat:
En anders kan je er wel eentje van mij lenen hoor ;) |
Citaat:
|
van die wijde 3kwarts skatebroekies omgeving den haag/zoetermeer??? :)
|
Citaat:
|
Een kort groen suede rokje met kantelen. ?
|
waar vind ik een kilt die tot net boven je knieen zit zeg maar? dus niet te kort? :)
en hoe duur zijn die ongeveer? alsvast tenk joe :p |
Citaat:
|
...die hoge oldskool Allstars-modelschoenen, van Evisu?
|
Citaat:
( aldus paranoide..lang geleden >:] ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
waar vind ik....zo'n 'regenboogriem' zal k maar zeggen, in welke winkels?? want ik zie bij iedereen maar ik kan er egt werkelijk geen vinden wazug :confused:
|
Citaat:
|
waar vind ik spullen (permanentvloeistof, wax etc.) om dreadlocks te maken?
|
Citaat:
|
waar vind ik een nieuw paar Osiris D3 in maat 48 (europa) / 14 (usa)?
|
Citaat:
mgoed, klilts.. ik heb er ook zo eentje, een halflange dus.. je hebt ze bij waterlooplein, episode, the end (allemaal amdam), en bij waterloo zijn ze 't duurst dus daar zou ik niet heen gaan. episode zijn ze maar 15 euro ofzo, waterloo 35. *aldus de alwetende mash* |
Citaat:
zijn wel duur :/ |
Citaat:
woeiiii *gaat morgen naar c& a* :D :) :) danke!!! |
Citaat:
|
Baseballjacks:
ik heb er 1 van Only (moet je ff kijken waar ze dat bij jou in de buurt verkopen), erg leuk, naja vind ik dan :D Ook van Riverwoods btw. edit: die van Only was btw iets van 130 euro, die van Riverwoods zijn nog wel een stukkie duurder geloof ik. |
En waar vind ik.....Een leuke 3 kwartbroek in rood/oranje of donkerblauw van dat parachutestof oid. ( dat ritselspul :D ) ( dus géén spijkerstof! )
En ik ga morgen (!) in Lelystad winkelen, nog leuke winkels? En is dat outlet gedoe een beetje leuk? |
Citaat:
|
Dit gaat niet over kleren: maar weet iemand bij waar ik make-up van Manhattan kan krijgen??
|
Citaat:
|
waar vind ik: de herenlijn van burberry
|
Citaat:
('s-Gravendeel/Zuid-Holland) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |