![]() |
Vrouwelijke Vormen
Naar aanleiding van het "Vrouwen die op mannen lijken" topic, wat voor vrouwelijke vormen vind jij heet? Hou jij van mager, zwaar gespierd of juist bol? Vind jij het wel lekker om je stevig vast te houden aan lovehandles, of vind jij het prettiger om ipv schaapjes ribben te tellen voor het slapen gaan? Is het je fantasie om jezelf letterlijk te verliezen in zo'n vrouw?
NOU!? |
Ze moet niet overdreven vadsig zijn, het liefst een stuk kleiner dan ik, je moet wel IETS hebben om vast te pakken, stevige tetten hebben, mooie billen hebben en het allerbelangrijkste is een mooi gezicht (Y)
|
mogen meisjes ook reageren?
nou voor jongens ; ik hoef geen stok alhoewel het soms best charmant staat bij van die hete nerdjongens. Ik hoef ook geen jongen die op zn 20e dus al een bierbuik heeft. Het moet gewoon normaal zijn en niet extreem dun of dik zz voor meisjes: meisjes met bil en tiet vind ik het lekkerst. daarentegen kan ik een kate moss ook echt wel waarderen. edit: gezicht is enorm belangrijk en verzorging ook |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ik hou wel van een beetje stevig. Niet dat j-lo magere gedoe, vind ik niets aan :o |
kleiner dan ik
en ehhh ik moet wat vast te pakken hebben laat dat nou net het geval zijn.(y) oja booty check(y) |
mager is LELIJK trouwens
|
Martijn, wij delen dezelfde mening (Y)
|
Vallen jullie dan op mollige niegahs?
|
Meisjes met heup, tiet en kont.
Jongens moeten lekker groot, breed en gespierd zijn. |
Ik houd van magere meisjes maar wel met hitsige heupen en een koddige kont :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
En kleine mannen vind ik niks.. (n) (dus kleiner dan 1.85) Echt gespierde mannen vind ik vies, beetje mag. Dunne vrouwen zijn vies.Dikke vrouwen ook.Bij vrouwen geldt wel, Beter 5 kilo teveel dan 5 kilo te weinig. Bij mannen juist andersom. Edit: Vrouwen met teveel tiet zijn ook niet mooi, maar een c of d is altijd beter dan een a of een b. |
Citaat:
|
Citaat:
En cup moet afhankelijk zijn van lengte. |
Citaat:
|
cup a is ook echt niet sexy (n) vast wel handig ofzo :confused: :rolleyes:
|
Ik vind dunne meisjes eerlijk gezegd een beetje eng, ik kan me ook niet voorstellen hoe het is om geen booty te hebben :confused:. Chubby meisjes kunnen heel mooi zijn en jongens die geen greintje vet uit kunnen staan lach ik uit. Hetzelfde geldt voor dunne meisjes die de hele tijd zeiken over zichzelf of slanke stokjes met een ego die op anderen zeiken omdat ze dik zijn. Zolang het maar in verhouding is, ZEG IK ALTIJD MAAR.
O ja ik ben niet zo idioot dat ik een lengte, haarkleur en kleur ogen checklist heb. Wat dat betreft ben ik het eens met berlin qua jongens, maar te verzorgd vind ik gay. Geen sjaaltjes en cremes plz, (N). |
Citaat:
Maar aan de andere kant, ik vind cup A gewoon a-seksueel. En voor ik nu een heel forum over me een krijg, ieder zn eigen mening toch? |
ze moeten kleiner dan ik zijn.
Mooie ogen en zeker een mooie uitstraling. Borsten het liefst niet al te groot, hoewel dat ook niet echt een probleem is ofzo. Niet te dun, maar ook niet dik |
b kan wel sexy zijn.<3
verder maakt het me niet veel uit. ik ben blij met wat ik heb. :) :) :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kleiner dan ik en een mooi slank figuur. :)
|
Citaat:
|
Ja, cup a is lelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
nogal vreemd. net als jongens die maar op blondt vallen. |
Ik heb al een dieetclubje, misschien wil Eresh'kigål wel joinen.
Zaara: ik ken leuke meisjes met cup A en het past mooi bij ze. Metal: blondt? :) |
Citaat:
Maarja dan is daar ook nog de arische factor... |
de laatste tijd ben ik helemaal verliefd op lange meisjes met weinig tetten en tja gewoon beetje plankerig zijn maar ze moeten wel kleine lieve borstjes hebben die zo tegen hun shirt aandrukken dus een soort van strijkplank met lichte helling van tetjes :o <3
|
Citaat:
|
ik vind meisjes slank t mooist maar ze moeten wel heupen kont en borsten hebben
ter illustratie: http://www.maximonline.com/girls/sar...hi-2-gm_l5.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
oja nep tetten zijn een fucking :NONO:
|
gatverdamme strijkplanken met kleine helling , dan denk je toch niet aan kk hard neuken?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pfffffffPOF pfffPOF |
Citaat:
Maar als ik cup AA of A had, en het zou echt intens lelijk zijn (grote kans) zou ik misschien iets overwegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind slappe tieten anders ook heel erg eng, van die meisjes die heel veel afvallen en dan van die theezakken hebben opeens
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |