![]() |
Wat is jouw favoriete voetbalclub?
Waar ben jij voor?
Ik ben voor Ajax. Altijd al voor geweest en eigenlijk niet met een reden. |
Zwolle
Ik ben er geboren en ik ga er vanaf mijn twaalfde naar school. Eigenlijk is Hasselt een voorstad van Zwolle. |
fc den bosch :o
|
Ajax. :bloos:
|
NAC al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren, waarom?
Ik ging als klein jongetje aan de hand mee naar NAC en nu al heel wat jaren zelf uiteraard.. en tsja als je eenmaal bij NAC bent geweest wil je niet meer anders :cool: (y) |
PSV. (y) Altijd al. En neen, ik kom niet uit Brabant.
|
NEC. En dit is mijn 11e jaar :)
|
Feyenoord... en Go Ahead Eagles omdat ik uit Deventer kom :)
|
Ajax en Real Madrid. Ten tijde van Redondo etc.. :cool:
|
FC Twente
daarnaast nog Schalke |
Dat zeg ik liever niet :bloos: :bloos:
mjah, RBC dus :p Ik heb al sinds mijn 8e een seizoenkaart, ik heb in die 10 jaar dus al best veel meegemaakt. Laatste in de totodivisie, 2 jaar later promotie, een jaar later degratatie, ajax bijna op de knieen gekregen in de amstel cup, weer promotie in 2002. De laatste paar jaren waren dus prachtige jaren voor ons, daar lijkt nu dus een eind aan te komen :o In het buitenland zijn mijn favoriete clubs HSV, SK Beveren en Barcelona :o |
Ajax.
Als klein Amsterdammertje ging met mijn vader al mee naar de wedstrijden. Toen wist ik niet anders dan dat Ajax de enige en beste club van de wereld was. |
feyenoord, keihard knokken voor de punten. Van gobbel, de Wolf, Bosvelt, Taument wat wil je nog meer.
|
als ik per sé een club mote kiezen ben ik voor NEC, maar voetbal boeit me niet heel erg :)
|
Feyenoord mijn moeder komt uit een schippersfamilie :o
Ooit neem ik het roer in handen bij de haven :o |
PSV (y)
|
In het buitenland trouwens Manchester United, Leicester City, Fulham en Borussia Dortmund :)
|
Citaat:
|
Ajax, en in mindere mate Willem II omdat ik nu eenmaal in Tilburg woon ;)
|
Ik ben toch ook niet voor Twente, omdat ik bij het diekmanstadion geboren ben :o :p
|
Citaat:
|
Feyenoord & Borussia Dortmund
|
Citaat:
|
PSV...natuurlijk
|
FC Groningen. :cool:
Omdat het gewoon een prachtige club is die bij de stad hoort! En daarna Ajax, hoewel ik soms ook erg voor Feyenoord ben... en de laatste tijd ben ik PSV-fan. :bloos: Maar over het algemeen Ajax. Oh, en ik ben de enige Groninger die Heerenveen leuk vind! :cool: |
Psv!
|
Vitesse (y)
en in het buitenland draag ik Liverpool FC een warm hart toe. En tegenwoordig KRC Genk, tja Bobbie hè;) |
Ajax
:) |
Citaat:
|
Feyenoord... bosvelt, kiprich.. en om niet te vergeten.. Ruud Heus ;)
|
Az
|
NAC
Waarom? Omdat ik een hekel aan de rest heb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Willem II.
|
Ajax
Buitenland: Arsenal |
De Graafschap
en in mindere mate PSV :o |
Ajax
|
Ajax, uiteraard
Maar mijn interesses gaan ook wel uit naar Juventus en As Roma in Italië, HSV in Duitsland en Barcelona en Madrid in Spanje |
ajax.... als 7 jarig ventje met nog geen totaal enige voorkeur voor voetbal kwam op de basisschool deleraar feestend deklas binnenlopen; ajax had zojuist de wereldcup gewonnen. Da's mooi dacht ik, dan ben ik voor hun. En sindsdien dus
buitenland vind ik arsenal altijd wel interessant, maar datis eigenlijk meer omdat Bergkamp er speelt. |
Jao dat is us MVV...
Al 13 jaar of zo fan en voor het 9e seizoen nu een seizoenskaart :) |
Citaat:
|
In Europees verband ben ik gewoon voor alle Nederlandse clubs.
Als het gaat om de Eredivisie ben ik voor Ajax, maar ook stiekem een beetje van Heracles Almelo. Ik heb geen flauw idee waarom, maar op de een of andere manier vind ik het gewoon een leuke club. Leuk voetbal, en helemaal fantastisch dat ze tegen PSV, Ajax en AZ gewoon gelijk kunnen spelen. Bij AZ was het helemaal geniaal toen de doelman in de laatste minuut scoorde en daarmee de stand op gelijke hoogte bracht. Ik hoop dat ze kunnen proberen om niet weer te degraderen volgend jaar. Ik kan trouwens ook genieten van het spel van AZ (y) |
Feyenoord. Ben ten tijde van van Gobbel, de Goeij, Heus, de Wolf, Taument, Bosz, Maas, Kiprich, Larson, etc. fan van ze geworden door het stijdlustige spel dat ze toen vertoonden.
En begin steeds meer fan van FC Twente te worden, maar dat zal te maken hebben dat ik het publiek in het stadion kan horen als ik tijdens wedstrijden mn raam open heb :p |
Feyenoord. En op gepaste afstand VVV. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Amsterdamsche Football Club Ajax
en tegenwoordig Willem II |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |