![]() |
Dat ik het niet zeg, betekent niet dat ik je niet mis of vergeten ben...
Er zijn van die momenten,
Als de zon weer schijnt, Dat je beste vrienden mist, Zeker als de zon verdwijnt. Het is koud, je bent alleen, Je laat van je horen, Friends forever was het toch, Dat hadden we gezworen. De liefde is niet uit m’n hart, De donkere gevoelens zijn verdwenen, Waardoor ik om je kan geven, En je in gedachten bent verschenen. Heb ik jouw hart voor altijd verpest? Heb jij mijn vertrouwen gebroken? We wilden niet dat het zo zou gaan, Maar je weet, ik zou nooit stoken… |
Hmm, het gevoel spreekt wel :/
|
Voor iemand???
Ik vind hem mooi en erg duidelijk! |
Is ze, in ieder geval de tite, gebaseerd op nothing came out van de Moldy Peaches? 'Just because I don't say anything, doesn't mean, I don't like you...' Wel aardig (wederom zinloze reply)
|
mooi en krachtig
ik weet wel wie je ermee probeert te bereiken hopelijk leest deze persoon hem zelf ook nog eens. |
Citaat:
|
't is een beete melancholisch, maar wel aardig. Je moet er van houden, ze zullen in ieder geval niet snel in de megatopnogwat komen, wat voor ze spreekt. Kan ik er lekker fan van blijven. :D
|
MMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIII hij is errug mooi, wel goed.
de gevoelens kennik ook wel een beetje :) |
Citaat:
Tnx de rest, ja het is voor iemand, tis een reactie op een gedicht van iemand anders |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |