Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Jongens die meisjes een slet noemen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1308488)

Muchacha 25-11-2005 10:02

Jongens die meisjes een slet noemen

Waarom noemen jongens die zelf met iedereen het bed induiken meisjes een slet als zij dit ook doet? Het is altijd zo geweest dat een meisje snel voor hoer of slet wordt uitgemaakt als ze iets te los omgaat met haar seksualiteit. Maar waarom dan door jongens terwijl ze net hetzelfde doen? Zien mannen het niet in dat ze gewoon hypocriet zijn dan?

Dus ik vraag hier om een verklaring :)

Iemand een idee?

Levitating Nun 25-11-2005 10:06

Voor die jongens is 'slet' niet negatief bedoeld. Het kan ook betekenen dat het meisje in kwestie 'makkelijk' is.

M'ne 25-11-2005 10:14

Citaat:

Levitating Nun schreef op 25-11-2005 @ 11:06 :
Voor die jongens is 'slet' niet negatief bedoeld. Het kan ook betekenen dat het meisje in kwestie 'makkelijk' is.
En de jongen die dat zegt heeft er voor zichzelf niet zo veel moeite mee dat ze zo makkelijk is... maar waar het gaat om andere jongens is het wel vervelend dat ze een 'slet' is.

Muchacha 25-11-2005 10:22

Citaat:

Terwijl die jongen ook zelf makkelijk is... :confused:

M'ne 25-11-2005 10:39

Taalkundig kunnen sletten ook alleen vrouwen zijn. het betekend namelijk een ontuchtige VROUW.

Daarnaast vind ik ook gewoon dat mannen best met iedereen het bed in mogen duiken en meisjes gewoon verstandig/kieskeurig moeten blijven en niet zomaar even 'lekker' sex mogen hebben... :eek:

juno 25-11-2005 10:41

Nou, dat heet nou de dubbele moraal.

FuSe 25-11-2005 10:47

De zaak heeft natuurlijk ook een geschiedenis met betrekking tot de evolutie en blablabla.

Releric 25-11-2005 11:22

Juist. Vrouwen hebben maar 1 kans op nakomelingen per maand, terwijl mannen er mwah miljoenen hebben.

Freyja 25-11-2005 11:50

Ze zijn jaloers dat wij er zo weinig moeite voor hoeven te doen ;) Voor een jongen is het elke keer een verovering; in bed met een meisje laat zien dat hij iets moeilijks kan. Voor ons is het gewoon gebruiken wat ons voorgeschoteld wordt.

Muchacha 25-11-2005 12:28

Citaat:

Morgan schreef op 25-11-2005 @ 12:50 :
Ze zijn jaloers dat wij er zo weinig moeite voor hoeven te doen ;) Voor een jongen is het elke keer een verovering; in bed met een meisje laat zien dat hij iets moeilijks kan. Voor ons is het gewoon gebruiken wat ons voorgeschoteld wordt.
Oeh, die ga ik gebruiken als argument :D

Sarah 25-11-2005 12:41

Omdat de jongens die zelf een slet zijn en meisjes sletten noemen gewoon stom zijn :p maar ik ken eigenlijk geen jongens die zo zijn, voor zo ver ik weet.

Dr0_ol 25-11-2005 12:45

Citaat:

Morgan schreef op 25-11-2005 @ 12:50 :
Jij hebt geen behoefte aan een beetje vent in bed dus? ;(

Ik vind lui die zo praten redelijk kansloos tbh.

Nona 25-11-2005 12:47

Citaat:

Releric schreef op 25-11-2005 @ 12:22 :
Juist. Vrouwen hebben maar 1 kans op nakomelingen per maand, terwijl mannen er mwah miljoenen hebben.
:D Als ik eens een kind per maand kon krijgen... :D

Ja, dat heeft er denk ik wel mee te maken, vrouwen zijn biologisch gezien voorbestemd om kieskeurig te zijn en moeilijk te doen over seks. En daarnaast denk ik dat jongens die dat soort terminologie gebruiken mee moeten in de zak naar Spanje.

Freyja 25-11-2005 12:54

Citaat:

Dr0_ol schreef op 25-11-2005 @ 13:45 :
Jij hebt geen behoefte aan een beetje vent in bed dus? ;(

Ik vind lui die zo praten redelijk kansloos tbh.

Ik vind mensen die niet kunnen lezen redelijk kansloos (y)

Muchacha 25-11-2005 12:54

Ik vind dat die mannen wel geluk hebben met die evolutietheorie :( Zouden ze ook zo reageren moest het omgekeerd zijn?
Ik vind het btw ook enorm oppervlakkig van jongens die zo'n dingen zeggen (y)

FuSe 25-11-2005 13:00

Het is gewoon zo. Mannen neuken lekker in het rond om nageslacht te krijgen terwijl vrouwen dat kind 9 maanden moet dragen en vervolgens jaren moet verzorgen. Daarom is de vrouw kieskeurig met betrekking tot seks en de man niet. Als een man veel neukt is dat vrij normaal terwijl het voor een vrouw abnormaal is (in evolutionair perspectief dan). Daarnaast heef het ook te maken met de rol van de vrouw in de samenleving, etc.

Muchacha 25-11-2005 13:02

Waarom moeien die mannen zich daar dan mee en noemen ons een slet? Wij zeggen toch ook niets op slettenjongens?

Nona 25-11-2005 13:07

Citaat:

Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 14:02 :
Waarom moeien die mannen zich daar dan mee en noemen ons een slet? Wij zeggen toch ook niets op slettenjongens?
Klopt. Bovendien zal het altijd de bedoeling van de vrouw zijn een man met wie zij gemeenschap heeft bij zich te houden. Want hoogzwanger heb je weinig kans om voor je eigen eten te zorgen, en met een kind op je arm rent het niet fijn achter de mammoets aan (om me maar even bij de evolutie te houden).

Eresh'kigål 25-11-2005 13:15

Mannen die met iedereen neuken noem ik evengoed slet. "Los omgaan met seksualiteit" OMG :D

Sarah 25-11-2005 13:24

Zonder kinderopvang is het ook nogal een gedoe om voor een baby/peuter/kleuter te zorgen en er ook nog voor te zorgen dat je eten en onderdak hebt. Ook als je een holbewoner bent.

Overigens heeft dat allemaal weinig met de evolutietheorie te maken, want vrouwen die veel seks hebben, hebben toch écht ook meer kans om zich succesvol voort te planten :P. Maar voor een succesvolle voortplanting is wel vereist dat je kind oud genoeg wordt om zich op zijn beurt voort te planten, en dat lukt niet in je 1tje. Om heel veel gezonde mensen te produceren is het 't meest efficiënt als je een jarenlange relatie hebt en zo nu en dan vreemd gaat, voor zowel mannen als vrouwen.
Op het moment zijn we trouwens al met érg veel gezonde mensen, dus het slaat niet echt ergens op om er dan zo veel mogelijk bij te maken :p

juno 25-11-2005 13:27

Citaat:

Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 14:02 :
Nou...een knul die het met Miep en allepiep doet, daar krijg ik het vervelende idee bij dat het met mij voor hem ook geen ene flikker voorstelt. Ik ben liever niet een nummer in een lange reeks.

Of hij moet wel erg lekker zijn, natuurlijk, dan wil ik me daar best overheen zetten... :D

Nona 25-11-2005 13:32

Citaat:

Sarah schreef op 25-11-2005 @ 14:24 :
Overigens heeft dat allemaal weinig met de evolutietheorie te maken, want vrouwen die veel seks hebben, hebben toch écht ook meer kans om zich succesvol voort te planten :P
Je moet wel neuken, maar zo veel mogelijk neuken bij zo veel mogelijk vrouwen is voor de man rendabel. Voor de vrouw niet, want die kan er maar één in de zoveel tijd hebben. Dan kun je maar beter de beste man met de beste genen en de beste bronnen hebben, want aan iemand met zwakke genen verspil je een paar jaar. Een man, als het hem meezit, een paar minuten.

Gambokkur 25-11-2005 13:39

Citaat:

juno schreef op 25-11-2005 @ 14:27 :

Of hij moet wel erg lekker zijn, natuurlijk, dan wil ik me daar best overheen zetten... :D

mjahaa, door het alfamannetje laten we ons wel even lekker pakken huh :)

M'ne 25-11-2005 13:52

Citaat:

Kruimel schreef op 25-11-2005 @ 14:32 :
Je moet wel neuken, maar zo veel mogelijk neuken bij zo veel mogelijk vrouwen is voor de man rendabel. Voor de vrouw niet, want die kan er maar één in de zoveel tijd hebben. Dan kun je maar beter de beste man met de beste genen en de beste bronnen hebben, want aan iemand met zwakke genen verspil je een paar jaar. Een man, als het hem meezit, een paar minuten.
Zullen we niet vergeten dat we gewoon voorbehoedsmiddelen hebben? dus eigenlijk zou het geen reet uit moeten maken of je man of vrouw bent, in beide gevallen kun je neuken wat je wilt zonder zwanger te raken/maken.

Maar blijkbaar maakt het dus wel een reet uit....

paco 25-11-2005 15:01

Citaat:

ik als jongen ben het hier niet mee eens.

Als je snel en makkelijk in bed duikt met mensen moet je het zelf weten,
je bent pas een slet als je meerdere jongens aan het lijntje houdt.
en jongen heet dan player.
Verder is er niets mis met rond neuken als je het fijn vindt en veilig doet
en je bedgenoten weten dat je niets met ze wil.

Lorelei 25-11-2005 15:04

Citaat:

Stel nou dat je hier gelijk in hebt... is "makkelijk" dan niet ook negatief?

Levitating Nun 25-11-2005 15:48

Citaat:

grl schreef op 25-11-2005 @ 16:04 :
Stel nou dat je hier gelijk in hebt... is "makkelijk" dan niet ook negatief?
Meestal niet voor jongens :p

Vice 25-11-2005 15:52

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 25-11-2005 @ 14:15 :
Mannen die met iedereen neuken noem ik evengoed slet.

Levitating Nun 25-11-2005 15:52

Citaat:

Eresh'kigål schreef op 25-11-2005 @ 14:15 :
Mannen die met iedereen neuken noem ik evengoed slet.
Jawel, maar dat is doorgaans toch wel positief bedoeld.

Reverend 25-11-2005 16:27

Mannen mogen dat nou eenmaal doen.

professor2 25-11-2005 17:07

vrouwen hebben traditioneel de afwijzende rol
als ze dat patroon doorbreken zijn ze dusniet normaal >sletten
bij mannen is het andersom een man die nee zegt omdat hij je eerst beter wil leren kennen is natuurlijk eignelijk een mietje

BrunetJuh 25-11-2005 17:13

Als vrouwen en mannen elkaar in het rond willen neuken, moeten ze dat vooral doen. :o

Roos 25-11-2005 17:49

Ik snap deze discussie nooit. Nou dan wordt je een slet genoemd. Maakt dat uit?

Estar 25-11-2005 17:53

Omdat jongens niet tegen kritiek kunnen natuurlijk :p

Heikneuter 25-11-2005 17:56

Citaat:

Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 11:02 :
Waarom noemen jongens die zelf met iedereen het bed induiken meisjes een slet als zij dit ook doet? Het is altijd zo geweest dat een meisje snel voor hoer of slet wordt uitgemaakt als ze iets te los omgaat met haar seksualiteit. Maar waarom dan door jongens terwijl ze net hetzelfde doen? Zien mannen het niet in dat ze gewoon hypocriet zijn dan?

Iemand een idee?

Omdat Mannen meestal niet de absurde aantallen halen die meisjes wel halen. Bedoel, ik ken wel meisjes van 18 die dik 50 jongens hebben geneukt, Jongens halen zulke getalen vrijwel nooit, meeste wat ik gehoord heb is richting de 15.

Lorelei 25-11-2005 18:07

Citaat:

Levitating Nun schreef op 25-11-2005 @ 16:48 :
Meestal niet voor jongens :p
Ja zeg.. :p

Heikneuter 25-11-2005 18:12

En wat Morgan zegt, Jongens moeten moeite doen voor een meisje, een Meisje hoeft alleen "Ik wil seks" te zeggen.
Maar zoals ik al zei,Losbandige meisjes komen hiermee op veel hogere aantallen losse flodders dan jongens. En meisjes liegen ook veel meer.

enema abortion 25-11-2005 22:59

Ik was vroeger ook een slet.

2B! 25-11-2005 23:14

Citaat:

Heikneuter schreef op 25-11-2005 @ 19:12 :
En wat Morgan zegt, Jongens moeten moeite doen voor een meisje, een Meisje hoeft alleen "Ik wil seks" te zeggen.

MarvinMys 25-11-2005 23:29

kben het eigenlijk helemaal met je eens muchacha...kbedoel er is een soort van double standerd :s

MAARRRRRRRRRR....slet kan ook gewoon gebruikt worden als dolletje ensow...dus het hangt echt zooooooo van de context af...

maarjah... mannen kunnen ook een slet zijn hoor, maar dan zijn ut players ;) enneh tsja...dit wordt ook steeds negatiever gezien dus wie weet zijn er binnenkort helemaal geen verschillen meer tussen man en vrouw op dat gebied :rolleyes:

Hijo de Puta 25-11-2005 23:56

Als een vrouw een slet is heeft ze haar kansen bij mij iig verspeeld, slet komt bij mij nogal overeen met: E A S Y
Als een man een slet is, kan ik em wel meer waarderen, ken (naast mij ! ) niet veel mannen die gewoon non-sletjes in bed krijgen, en dan bedoel ik vrouwen die vastberaden zijn om pas met de lekkerste naar bed te gaan.
Als een vrouw met elke man naar bed gaat en andersom, tsja..no comment. En ja, als iemand een *ons* wilt, kan diegene maar beter OF lekker zijn, OF gewoon echt leuk zijn als het aan mij ligt.

Oh en doe dit allemaal zo respectvol mogelijk he! :eek:

nare man 26-11-2005 00:21

Citaat:

enema abortion schreef op 25-11-2005 @ 23:59 :
Ik was vroeger ook een slet.
Nu heb je God gevonden?

AngelLena 26-11-2005 00:59

Citaat:

MarvinMys schreef op 26-11-2005 @ 00:29 :
kben het eigenlijk helemaal met je eens muchacha...kbedoel er is een soort van double standerd :s

MAARRRRRRRRRR....slet kan ook gewoon gebruikt worden als dolletje ensow...dus het hangt echt zooooooo van de context af...

maarjah... mannen kunnen ook een slet zijn hoor, maar dan zijn ut players ;) enneh tsja...dit wordt ook steeds negatiever gezien dus wie weet zijn er binnenkort helemaal geen verschillen meer tussen man en vrouw op dat gebied :rolleyes:

Daar hoop ik toch wel op. Zulke types maken dus direct al 0,0 kans bij mij en er lijken er steeds meer bij te komen, dus wordt hoog tijd dat dat ook in een negatief daglicht komt te staan, anders blijven er geen non-pimps meer over :s

Warsocket 26-11-2005 02:01

geen idee
asl een jongen met veel meiden in bet ligt noem ik hem ook een slet
en de rest van de mensen die ik ken ook

Heikneuter 26-11-2005 10:18

Players bestaan uiteraard ook, maar meestal zijn de meisjes die ze playen ook sletjes,of onzekere meisjes die allang blij zijn dat een jongen zich in ze interreseert bedoel, come on, die lui zijn zo doorzichtig als de pest. Vaak zat meegemaakt dat een meisje een jongen leukvind, Ik, en anderen tegen haar gezegt dat het een player is, en wat doet ze "Nee hoor, dat kan ik me niet voorstellen!". 2 weken later janken, (en Bi)

BleuEyes 26-11-2005 10:42

Als een meisje met 10 jongens naar bed gaat is het een slet, en als een jongen met 10 meisjes naar bed gaat is hij stoer?!

:confused:

enema abortion 26-11-2005 10:49

Citaat:

nare man schreef op 26-11-2005 @ 01:21 :
Nu heb je God gevonden?
Nee, nu ben ik kieskeurig geworden.

JoV 26-11-2005 10:59

Citaat:

Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 11:02 :

Iemand een idee?

Ja ho even.

Het zijn de meisjes die jongens geen slet of iets in die trant noemen als ze met veel meisjes naar bed gaan, terwijl een meisje een ander meisje dat met veel jongens naar bed gaat wel een slet noemt.
Vrouwen zijn dus evengoed hypocriet.

En nu mag half vrouwelijk Nederland over mij heen vallen.

thunder110 26-11-2005 11:46

Maar vrouwen zijn vileine bitches.

Dr0_ol 26-11-2005 12:01

Citaat:

Morgan schreef op 25-11-2005 @ 13:54 :
Ik vind mensen die niet kunnen lezen redelijk kansloos (y)
Dat heeft niets met niet kunnen lezen te maken. Dat is puur generalisatie toepassen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.