![]() |
Mannen en rokken
Ik vroeg het me opeens af :) Wat hebben mannen met rokken? Wat is daar zoveel mooier aan dan een broek? Ik vat het niet, maar krijg altijd meer aandacht als ik een rok of zo aan heb... -_o Zijn die benen nou zo leuk dan?
|
blijkbaar wel...
mannen geilen toch op ieder stukje huid?;) |
ik gis maar wat hier, maar mischien komt t nog van dat vrouwen ( toen ze nog zwak en afhankelijk waren ... :rolleyes: ) altijd rokken droegen, een broek werd als iets typisch mannelijks gezien...mischien hebben veel mannen,bewust of onbewust,gewoon de voorkeur voor rokken omdat dat vrouwelijker is...maar ik kan t ook helemaal mis hebben natuurlijk..
|
ik heb n paar jaar geleden in duitsland een man gezien in een rok...
|
eh... instinct? :confused:
nah, vrouwelijke benen zijn nu eenmaal (vaak) mooi... bovendien zijn rokjes sexy en voor ons staat dat gelijk aan (y) zolang 't maar niet ordinair kort wordt, dan vind ik 't ranzig. |
Citaat:
Mh, ik heb vorige week zaterdag nog een man met een rok gezien, en ik moet zeggen, ik had een onbedwingbare neiging dat ding op te tillen :D:D Arme mannen, jullie moeten dat praktisch elke dag meemaken :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
mannen met rokken zijn geil :o maar dan moeten 't wel lange (zwarte) rokken of kiltjes zijn, niet van die enge korte rokjes.. *ziet beeld van een bierbuik-mannetje met roze lakrokje aan* :D en mm.. ik denk dat mannen het mooier vinden omdat het vrouwelijkheid afstraalt. tenslotte werden vrouwen vroeger geacht alleen maar rokken te dragen.. |
Citaat:
Ik denk dat mannen rokjes sexy vinden omdat t gewoon wat vrouwelijker staat. En misschien de benen die je dan beter ziet :confused: :D |
Eehm.. Ik zie elk weekend mannen in rokken.. EN ik vind het heerlijk... Niet zozeer omdat het "goth" is ofzo... Maar ik vind rokken gewoon veel mooier.... Ik hou ook niet van broeken bij meisjes..
|
oooh..jongens met rokken..wooh..een jesse met n rok aan..*zucht*
meisjes met rokken..i dunno...niet echt anders dan meisjes met broeken aan? |
Citaat:
|
ik vind rokken bij vrouwen prachtig omdat je dan die pracht-benen ziet :)
*let best wel vaak op de beentjes van het vrouwelijk schoon :o* |
tja, het ligt er aan. Kilts vind ik bij de meeste wel leuk staan en andere rokken ook wel, maar het moet dan wel leuk gecombineerd worden en wat langig zijn. Kort kan ook well euk zijn. ik zag bijv. eens een gast achter de bar staan met een heel kort zwart glitter rokje met panty's, maar dat was eigenlijk meer voor de grap :D
|
Citaat:
op het einde draaiden ze zich ze om en zwierden hun rok naar om hoog,lol lol lol, eum,vind het wel mooi,een man met een rok. |
aan al diegenen die het nog niet doorhadden:
HET GAAT EROVER WAAROM MANNEN ROKKEN BIJ VROUWEN ZO MOOI VINDEN!! |
ik zag gister nog een jongen met een rok aan rondlopen maar dit even terzijds
|
Niet alle mannen hebben dat
|
Citaat:
|
Citaat:
(*probeert eigenlijk gewoon haar posts goed te praten mgoed*) |
Citaat:
maar ik zou ut niet aandoen een rok. wel iets wat er op leek ofzow (extreem wijde broek) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Veel mensen op dit forum zitten in een gothic trip... :rolleyes:
foute boel... jullie lopen erbij als lijken en geilen op mannen met rokken aan... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mjah het staat voor vrouwelijk en sexy
maar die mensjes hebben duidelijk mij nog nie in een korte rok gezien dan |
Citaat:
|