Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Mannen en rokken (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=130863)

Freyja 17-06-2002 19:07

Mannen en rokken

Ik vroeg het me opeens af :) Wat hebben mannen met rokken? Wat is daar zoveel mooier aan dan een broek? Ik vat het niet, maar krijg altijd meer aandacht als ik een rok of zo aan heb... -_o Zijn die benen nou zo leuk dan?

Secreet 17-06-2002 19:09

blijkbaar wel...

mannen geilen toch op ieder stukje huid?;)

2young2live 17-06-2002 19:11

ik gis maar wat hier, maar mischien komt t nog van dat vrouwen ( toen ze nog zwak en afhankelijk waren ... :rolleyes: ) altijd rokken droegen, een broek werd als iets typisch mannelijks gezien...mischien hebben veel mannen,bewust of onbewust,gewoon de voorkeur voor rokken omdat dat vrouwelijker is...maar ik kan t ook helemaal mis hebben natuurlijk..

Wim Wok 17-06-2002 19:19

ik heb n paar jaar geleden in duitsland een man gezien in een rok...

konflict 17-06-2002 19:20

eh... instinct? :confused:

nah, vrouwelijke benen zijn nu eenmaal (vaak) mooi...
bovendien zijn rokjes sexy en voor ons staat dat gelijk aan (y)
zolang 't maar niet ordinair kort wordt, dan vind ik 't ranzig.

Freyja 17-06-2002 19:29

Citaat:

konflict schreef:
eh... instinct? :confused:

nah, vrouwelijke benen zijn nu eenmaal (vaak) mooi...
bovendien zijn rokjes sexy en voor ons staat dat gelijk aan (y)
zolang 't maar niet ordinair kort wordt, dan vind ik 't ranzig.

Waarom zijn ze sexy dan?

Mh, ik heb vorige week zaterdag nog een man met een rok gezien, en ik moet zeggen, ik had een onbedwingbare neiging dat ding op te tillen :D:D

Arme mannen, jullie moeten dat praktisch elke dag meemaken :D

konflict 17-06-2002 19:31

Citaat:

Morgan schreef:

Waarom zijn ze sexy dan?

Waarom zijn bananen krom? :p

Citaat:

Mh, ik heb vorige week zaterdag nog een man met een rok gezien, en ik moet zeggen, ik had een onbedwingbare neiging dat ding op te tillen :D:D

:(

Paranoide 17-06-2002 19:34

Citaat:

Morgan schreef:

Waarom zijn ze sexy dan?

:D
mannen met rokken zijn geil :o
maar dan moeten 't wel lange (zwarte) rokken of kiltjes zijn, niet van die enge korte rokjes.. *ziet beeld van een bierbuik-mannetje met roze lakrokje aan* :D

en mm.. ik denk dat mannen het mooier vinden omdat het vrouwelijkheid afstraalt. tenslotte werden vrouwen vroeger geacht alleen maar rokken te dragen..

Floosje 17-06-2002 19:49

Citaat:

Paranoide schreef:

*ziet beeld van een bierbuik-mannetje met roze lakrokje aan* :D

Ieuww gatver. Moest dat nou....

Ik denk dat mannen rokjes sexy vinden omdat t gewoon wat vrouwelijker staat. En misschien de benen die je dan beter ziet :confused: :D

acid-star 17-06-2002 19:54

Eehm.. Ik zie elk weekend mannen in rokken.. EN ik vind het heerlijk... Niet zozeer omdat het "goth" is ofzo... Maar ik vind rokken gewoon veel mooier.... Ik hou ook niet van broeken bij meisjes..

vixen 17-06-2002 19:59

oooh..jongens met rokken..wooh..een jesse met n rok aan..*zucht*

meisjes met rokken..i dunno...niet echt anders dan meisjes met broeken aan?

Paranoide 17-06-2002 20:00

Citaat:

Floosje schreef:

Ieuww gatver. Moest dat nou....

Ik denk dat mannen rokjes sexy vinden omdat t gewoon wat vrouwelijker staat. En misschien de benen die je dan beter ziet :confused: :D

ja :p ik ben nogal in een beeldende bui vandaag.. wees blij, ik kon er ook bij zeggen dat het mannetje behalve dat rokje, kniekousen en jarretels niets anders aan had :p

Rufus Lee 17-06-2002 20:02

ik vind rokken bij vrouwen prachtig omdat je dan die pracht-benen ziet :)

*let best wel vaak op de beentjes van het vrouwelijk schoon :o*

liesje 19 18-06-2002 16:50

tja, het ligt er aan. Kilts vind ik bij de meeste wel leuk staan en andere rokken ook wel, maar het moet dan wel leuk gecombineerd worden en wat langig zijn. Kort kan ook well euk zijn. ik zag bijv. eens een gast achter de bar staan met een heel kort zwart glitter rokje met panty's, maar dat was eigenlijk meer voor de grap :D

shanli 18-06-2002 17:40

Citaat:

Morgan schreef:

Waarom zijn ze sexy dan?

wij waren ne keer op zo'n tirol avond(kamp met school) en daar waren ook zo 'schotten' met rokken aan met nix deronder :D
op het einde draaiden ze zich ze om en zwierden hun rok naar om hoog,lol lol lol,
eum,vind het wel mooi,een man met een rok.

FullMoon 18-06-2002 18:31

aan al diegenen die het nog niet doorhadden:

HET GAAT EROVER WAAROM MANNEN ROKKEN BIJ VROUWEN ZO MOOI VINDEN!!

robijnbeertje 19-06-2002 06:19

ik zag gister nog een jongen met een rok aan rondlopen maar dit even terzijds

Triloxigen 19-06-2002 08:24

Niet alle mannen hebben dat

punkrock-bastard 19-06-2002 11:11

Citaat:

McLaren schreef:
Niet alle mannen hebben dat
Alleen EPD niet :)

Paranoide 19-06-2002 11:23

Citaat:

FullMoon schreef:
aan al diegenen die het nog niet doorhadden:

HET GAAT EROVER WAAROM MANNEN ROKKEN BIJ VROUWEN ZO MOOI VINDEN!!

stond er in de regeltjes niet dat je topics zo veel mogelijk moet uitbreiden? want dat is niet bepaald wat je nou aan het doen bent he..

(*probeert eigenlijk gewoon haar posts goed te praten mgoed*)

Masked Mage 19-06-2002 14:37

Citaat:

terror koe schreef:
SOrry verkeerd begrepen! Ik dacht dat het ging om mannen met rokken aan...

dacht ik ook aan de titel te zien :D

maar ik zou ut niet aandoen een rok. wel iets wat er op leek ofzow (extreem wijde broek)

Stevill 19-06-2002 16:03

Citaat:

Morgan schreef:
Ik vroeg het me opeens af :) Wat hebben mannen met rokken? Wat is daar zoveel mooier aan dan een broek? Ik vat het niet, maar krijg altijd meer aandacht als ik een rok of zo aan heb... -_o Zijn die benen nou zo leuk dan?
ik vind wijde broeken veel mooier voor vrouwen en mannen, bij de meiden echt zo'n heup broek en kerels 1 met het kruis tussen de knieen (y)

Freyja 20-06-2002 19:25

Citaat:

Masked Mage schreef:

dacht ik ook aan de titel te zien :D

maar ik zou ut niet aandoen een rok. wel iets wat er op leek ofzow (extreem wijde broek)

Heheh, dat bedacht ik me ook later, je kunt het ook verkeerd om opvatten, maar ik kon het toen al niet meer veranderen :D

Carl Johnson 20-06-2002 21:55

Veel mensen op dit forum zitten in een gothic trip... :rolleyes:

foute boel... jullie lopen erbij als lijken en geilen op mannen met rokken aan...

Paranoide 20-06-2002 22:08

Citaat:

Morgan schreef:

Heheh, dat bedacht ik me ook later, je kunt het ook verkeerd om opvatten, maar ik kon het toen al niet meer veranderen :D

psst.. ik vond jouw oude avatar mooier :( ;)

AnTaRTiCa 20-06-2002 22:17

Citaat:

acid-star schreef:
Eehm.. Ik zie elk weekend mannen in rokken.. EN ik vind het heerlijk... Niet zozeer omdat het "goth" is ofzo... Maar ik vind rokken gewoon veel mooier.... Ik hou ook niet van broeken bij meisjes..

Embraced Pale Death 20-06-2002 22:48

Citaat:

punkrock-bastard schreef:

Alleen EPD niet :)

wat hebbik niet?

Paranoide 20-06-2002 22:55

Citaat:

Embraced Pale Death schreef:

wat hebbik niet?

kasper, get your ass uit dit topic en ga even bij 't meeting-ding posten of jij en mayella nou komen of niet :p

Roxy 20-06-2002 23:12

mjah het staat voor vrouwelijk en sexy
maar die mensjes hebben duidelijk mij nog nie in een korte rok gezien dan

Embraced Pale Death 20-06-2002 23:42

Citaat:

Paranoide schreef:

kasper, get your ass uit dit topic en ga even bij 't meeting-ding posten of jij en mayella nou komen of niet :p

ja meesteres *zucht*

Freyja 21-06-2002 20:22

Citaat:

Paranoide schreef:

psst.. ik vond jouw oude avatar mooier :( ;)

*pouts* Deze heb ik zelf gemaakt.

Marshall 23-06-2002 15:02

Citaat:

Wim Wok schreef:
ik heb n paar jaar geleden in duitsland een man gezien in een rok...
rok = defenitely een mode item bij de man... wel een lange dan, vind t ook wel mooi maarja ben meer gematigd mode addict :D

StarGlitter 23-06-2002 15:08

Citaat:

acid-star schreef:
hmm ik wou net ongeveer hetzelfde tiepen maar ik ben lui dus quote ik jou eventjes

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.