![]() |
sint/ kerstman
welke vind jij het leukst?
|
Sinterklaas natuurlijk!
De kerstman is NEP met zn HOHOHO. :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
het staat nu dus 4-1 voor de sint :D
|
Sinterklaas, duhh. De kerstman bestaat geeneens!
|
Sinterklaas. De kerstman is niet Hollands. Feesten als thanksgiving en haloween en zo'n grappenmaker als de kerstman horen hier niet. Alsof Sint Maarten en Sinterklaas niet veel leuker zijn
|
tuurlijk sinterklaas!!! de kerstman is stom en nep!
|
Alleen al het feit dat de Kerstman een veramerikaniseerde versie van Sinterklaas is maakt de Sint superieur.
|
kan ik ook nog op god stemmen?
|
Sinterklaas
Met de kerstman heb ik al helemaal niks |
Citaat:
Sinterklaas, al die hype eromheen is leuk ^^ |
Sinterklaas natuurlijk.
Ik vind de kerstman zo'n onzin, dat heeft toch niks te maken met wat we vieren bij kerst. :rolleyes: Niet dat Sinterklaas zo geweldig is, maar toch. |
Citaat:
Nederlandse immigranten gaven hem in Amerika een rode muts en lieten hem met Kerst rondlopen. |
De kerstman, want die heeft een Coca Cola-truck. :cool:
|
Ik ben voor Sinterklaas! :)
|
De kerstman, de hele sfeer die om kerst hangt is gewoon veel leuker dan dat kinderfeestje wat ze sinterklaas noemen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ey allemaal die personen die voor kerstman stemmen zijn vaag man, weet je waarom de kerstman is afgeleid van de sint en sinterklaas is (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
|
Citaat:
Coca Cola merkte de gelijkenis tussen hun kleuren en die van de Kerstman op, en verschaften hem de populairiteit die hij daarvoor nooit had door hem in het legendarische reclamespotje te laten optreden. |
Wat feest betreft Kerstmis, maar het gaat hier om "de persoon die je cadeaus geeft" ;) dan ga ik toch voor Sinterklaas. :)
|
Sinterklaas natuurlijk! De kerstman bestaat helemaal niet :p
|
Kies dan maar voor Sinterklaas. Want Sinterklaas is een doorontwikkeling van bisschop Nicolaas van Myra (ca. 270 - ca. 340) en de Kerstman is weer een doorontwikkeling van Sinterklaas.
De Kerstman is dus niet meer dan een kopie van een kopie... |
Citaat:
|
Ik vind de Kerstman vriendelijker dan Sinterklaas. Dus de Kerstman (y)
|
Kerstman is veel vetter (y) .. en meer bekent over de wereld.. en kerst is zowiezooow veeeeel geselliger dan sinterklaas (n) .. dan isser sfeer... je hebt n kerstboom met kadootjes deronder.. lekker spannend.. met sinterklaas legt de buurman n riete sak met kadoos voor de deur en bonkt op de deur.. wa voor geselligheid is daar nou aan :confused:
|
Citaat:
|
obvious lijkt mij :o
|
kerst is mij teveel uitgemolken
Daarom ga ik voor: DE SINT |
Citaat:
|
Citaat:
En of iets gezellig is lijkt me nogal liggen aan met welke mensen je het viert en wat je precies doet ed, niet zo zeer aan of het nu kerst of sinterklaas is. En nee, naalden in je foeten (sowel 's winters als somers) of je huis in de vik door de kaarzjes, dat is gesellig. ;) (Ach, dat laatzte iz iig zpannend. :p) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De kerstman is gewoon sinterklaas, maar die Amerikanen moesten die arme man weer dik en jolig maken. En commercieel. Stom Coca-cola. :mad:
|
Maar Amerikanen zijn ook dik. De sint (kerstman) moet dan ook op hun lijken...
ontopic: SInterklaas natuurlijk :D :D |
Sinterklaas natuurlijk! Kerstmis is voor mijn idee alleen maar opgeblazen commerciele gezelligheid en daar vind ik niks aan.
|
Citaat:
|
Sinterklaas bestaat, en de kerstman is verzonnen door Coca Cola. :(
|
sint... daar krijg je nog snoep van en dingen voor 5 december.. meer zooi dus:P
|
Citaat:
oftewel: de sint :cool: (y) |
Citaat:
Dit doet me trouwens denken aan die Simpsons aflevering waarin de producenten van speelgoed in de zomer te weinig verdienen en dus de nieuwe feestdag 'Love Day' uitvinden. :D (y) |
Nee....er werd te weinig verdiend door winkels. Zoals dat Love Day dus ;)
|
|
Siinterklaas natuurlijk!! :D
|
kerstman
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |