![]() |
In Flames - Come Clarity
jot, der neue In Flames ist gelekt. Zweedse nu-metal :p
Na ja, t is op zich wel een lekker plaatje, meneer Friden kreunt wat minder en zingt zowaar eens echt af en toe en niet verkeerd ook. Ik trek alleen die blikken produktie die ze al 3 albums hebben wat minder, t is gewoon niet helemaal mijn sound denk ik. Ik vind hem iig wel weer beter dan die vorige, weer wat meer dubbele gitaartjes en prut. Te vinden bij de beter irc-boer. |
Waar?
|
efnet #lair
|
Merci.
Ik ben benieuwd. |
Vanavond downloaden geblazen
|
ik zal mezelf de tijd en moeite besparen.
|
Citaat:
|
klinkt vet.
|
Iemand die m soulseekt? Ik had het al in de uber room gevraagd daar, maar niemand reageert :(
behalve [Junker]] BOEIT NIET [[Junker]] NEE [[Junker]] BOEIT NIET [[Junker]] WIJ DOEN HIER NIET AAN MUSIC PIRATEN [Timba1983] nee maar dan kan ik m nu alvast luisteren zodat ik m kan kopen op de dag dat ie uitkomt als ik m goed vind [Crane Fist] wij doen hier helemaal niet aan praten [Timba1983] nee idd [Crane Fist] dus ssssht :D |
ik zal eens online komen maar de vraag of je door mn baggerrouter heenkomt blijft een tweede :)
|
Thanks.. ik ga het meteen proberen
|
Hm, ben nu bij het tweede nummer. De productie is weer but inderdaad (n)
|
Ik ga mee in de productie-kwaliteit. Tis niet mijn smaak muziek verder, maar een keer een nummer tussendoor is hier meer mijn ding bij. Voor het genre is het top vind ik. Toch snap ik niet dat een band zoals die, die zoveel gewaardeerd word, niet even wat meer geld en tijd voor de verdere mastering uittrekt.
|
maar eens downloaden. Ik heb verder geen hoge verwachtingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alleen Whoracle van ze en er is me een tijd terug verteld dat alle nieuwe albums van ze in t niet vallen bij die, klopt dat nog?
|
Citaat:
|
Ik vind hem persoonlijk slechter als Soundtrack To Your Escape.
|
Een gedeelte van mij is nieuwsgierig, een ander bang om te downloaden :o , ik blijf nog ff in tweestrijd hier :(
|
Citaat:
|
Ik vind m toch wel lekker. In ieder geval een stukje harder dan STYE, en wat TS al zegt: de zang is ook niet verkeerd..
|
Nu-metal :confused:
|
Citaat:
|
Dat woord ken ik al, van de basisschool al.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm In flames is eigenlijk nooit echt mijn ding geweest. Misschien dat ik het over een paar maanden in een opwelling alsnog download maar dat zie ik dan wel weer
|
Is aan te horen (Y)
|
wie is die vrouw die zingt op het 4e nummer? (geen zin om te zoeken)
|
Citaat:
http://www.sr.se/press/bilder/p3guld..._Miskovsky.JPG http://www.bonniercarlsen.se/bilder/...skovsy_web.gif http://www.lisamiskovsky.com/ |
Wat een overdreven hoofd.
|
Citaat:
Maar ik ga dit niet luisteren. Alles na Colony trek ik echt niet en eigenlijk luister ik The Jester Race en Subteranean alleen nog voor de nostalgie. |
Ik zou haar ook wel doen..
Overdreven hoofd of niet |
Ze is niet Arisch (N)
|
Ze zuipt vast groene thee op feestjes waar peentjes als hapjes worden uitgedeeld.
|
niet Arisch?!? :(
|
Nee niet Arisch.
|
Matige cd.
|
Citaat:
|
Geen ariër = :nono:
|
Hmm ik zou er geen moeite mee hebben arisch of niet
|
En dat veroorzaakt de val van ons mooie ras :nono:
|
Citaat:
Wie is op deze cd verantwoordelijk voor de mix dan? |
klinkt als een typische nordstrom of bergstrand sound, alleen dan wel heel erg op de autopilot
|
Hm dan zal Bergstrand het wel zijn, Nordstrom werken ze al een tijdje niet meer mee geloof ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58. |