![]() |
[MUIS]hoe maak ik mijn muis aan de binnen kant schoon ??
Bij de standard logitech muis zat een shroefje aan de onderkant van de muis maar ik heb nu een mx 510 maar kan nergens een gaatje vinden waar ik m kan open maken.
weet iemand dat?? Vriedelijke groet en prettig weekend maradinus |
Dat hoeft niet bij optische muizen. Enige wat problemen kan geven is stof/haartjes in het gaatje waar de laser/licht door schijnt.
|
Je hoeft een optische muis inderdaad niet schoon te maken. Hooguit kun je voorzichtig de holte waar de optische sensor zit een beetje schoonblazen als er duidelijk zichtbare haren of plukken stof o.i.d. inzitten.
De platte onderkant, gliders enz. kun je gewoon als elke andere muis schoonmaken. |
er zitten van die vuilstukjes op de muis en als die eraf haal wrijf ik ze in die naat aan de voorkant van de muis.
|
ik heb onlangs mijn muis opengemaakt (optisch), en er kwam een troep uit! Hij moet nu echt 10 kilo lichter zijn (okay, iets overdreven wellicht), ik merk dat ik nu geen last meer heb van haartjes die voor 't oogje 'kruipen', dus zin heeft 't wel gehad
|
ik weet nu nog steeds niet waar ik m kan open maken
|
Citaat:
MX510 heeft trouwens ook gewoon een schroef aan de onderkant, naar de voorkant toe, zit verborgen onder die sticker, mocht je 'm per se open willen maken. |
ff checken
|
ojah ik zie het
:D |
als je em zo open maakt heb je geen garantie meer
|
Dat spreekt voor zich :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |