Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   agressie lifestyle. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1308876)

Haligh 25-11-2005 18:35

agressie lifestyle.

ben je snel op je teentjes getrapt? belemmerd dit je verdere ontwikkeling?

ik wil bijvoorbeeld mijns een knal voor haar kop verkopen :) .

owja, en ik ben snel op de kast gejaagd.

Mijns. 25-11-2005 18:37

wat fijn :)

sorry 25-11-2005 18:37

Citaat:

Haligh schreef op 25-11-2005 @ 19:35 :
ben je snel op je teentjes getrapt? belemmerd dit je verder ontwikkeling?

haha

zelf ben ik niet echt snel op mijn tenen getrapt

pipimädchen 25-11-2005 18:37

Ik wil dyslecten graag slaan :)

Metal 25-11-2005 18:38

Citaat:

Haligh schreef op 25-11-2005 @ 19:35 :
ben je snel op je teentjes getrapt? belemmerd dit je verdere ontwikkeling?

owja, en ik ben snel op de kast gejaagd.

haha dit gaat je een ban opleveren derek
ik voel het aan mijn water

Jimmy Who? 25-11-2005 18:39

Terecht, lijkt me.

Haligh 25-11-2005 18:39

:nono: .
slaat nergens op, het topic draait om agressie.
niet om mijns :nono: .

berlin 25-11-2005 18:40

Ik heb vaak agressie-aanvallen op vervelende momenten; zoals vanmiddag toen ik op de bus aan t wachten was. Er stond een vrouw voor me met een paraplu met zo n uitstekend ding en hij ging telkens bijna in mn oog. Dus ik zei: mevrouw even voor de duidelijkheid, uw paraplu is defect en steekt bijna in mn oog, met een sympathieke glimlach.
De teef draaide zich gewoon weer om.
Het is dat ik vandaag geen dolk bij me had :) :(

Haligh 25-11-2005 18:41

over paraplu's gesproken.
toen ik in china was werd ik om de 2 minuten lek geprikt, ze willen daar niet bruin worden omdat ze dan op landarbeiders lijken.

dus wandelen ze de hele dag rond met van die kk paraplu's :) .

Miles 25-11-2005 18:43

ik heb soms zin om m'n hele hockeyteam in elkaar te rrrossen. :)

ZerO 25-11-2005 18:44

ik ben soms erg snel op mijn teentjes getrapt ja vooral als het de hele dag kut gaat en dan gebeurt er iets heel kleins en dan ontplof ik :) en dan gaan ze zeiken dat ik een aansteller ben :nono:

net als vanmiddag in de trein, in de kk internationale trein die is altijd het ergst, super druk en dan heb je ASO's die hun koffer naast hen zetten en doen alsof ze de drukte niet opmerken en ik werd hysterisch en riep OH LEUK HE HEB JE WEER IDIOTE MENSEN MET KOFFERS OP DE STOEL NAAST ZICH en ik dacht nou misschien dat iemand zich aangesproken voelt
maar nee hoor HO maar :nono:

merels 25-11-2005 18:46

ik kan snel happen maar niet zo snel als haligh weet ik nu.
verder stoor ik mij snel maar houd ik dat voor me tenzij ik in een vervelende bui ben. ik kan dan heel gemeen zijn terwijl mensen dat niet verwachten.

Kkowboy 25-11-2005 18:47

omg, i love degrassi

dannnay 25-11-2005 18:47

Ik en indietit Yelling Bird zijn matties.

http://www.indietits.com/comics/library.png

Haligh 25-11-2005 18:48

Citaat:

merels schreef op 25-11-2005 @ 19:46 :
ik kan snel happen maar niet zo snel als haligh weet ik nu.
uit zijn verband merel!

White Trash 25-11-2005 18:59

ik ben best wel snel op mijn teentjes getrapt en kan best wel agressief reageren, dat is niet altijd even fijn nee.

ik ben vooral agressief in het verkeer want in nederland kan niemand richting aangeven, let op: ik generaliseer niet.

verder zijn er incidenten geweest waar een x aantal asbakken, glazen en afstandbedieningen het niet hebben overleefd maar het liefst schreeuw ik de longen uit mijn lijf.

verder ben ik een schatje.

Heroïn Chique 25-11-2005 19:04

ik heb ook aanvallen vaak en ik ben te agressief naar mijn smaak. vriendinnen vinden me vaak juist daarom leuk, maar zelf vind ik t niet altijd leuk want ik zeg soms dingen die ik niet had moeten zeggen enzo.
en ik wind me vaak over dingen op, bijvoorbeeld als ik aan t fietsen ben en een of andere kut fietst dan te langzaam en dan ga ik altijd keihard erlangs, hopend dat ik de persoon in kwestie opzij duw.
ik heb wel s ruzie op straat gehad omdat ik kwaad was ivm verkeer enzo ik kan daar gewoon niet tegen.
en als mensen keihard tegen me aanbotsten in de discotheek dan roep ik altijd: WAT DOE JE of ik ga mopperen heel hard.

:s

Gary X 25-11-2005 19:05

ik word geïrriteerd van kleine dingen, zoals drukte in de bus, dan hoeft er maar een klein dingetje te gebeuren of ik ontpop in een furieuse primaat.

White Trash 25-11-2005 19:07

KORT LONTJE HOOR :s

beet één of andere teef mij laatst toe.

de reclame vind ik, hoe flauw dan ook, leuk

berlin 25-11-2005 19:12

Ik word ook vaak agressief in de trein; bv van die zwetende mensen die PERSE naast mij moeten zitten terwijl die hele trein leeg is('' hello i am from pakistan and you are from..?'')
Of als het dan heel druk is en je stapt uit de trein ; mensen die zich naar binnen duwen HALLO DE TREIN RIJDT NIET WEG ZOLANG DE DEUR OPEN IS HOOR TEEF! Het is toch gewoon algemeen bekend dat je eerst mensen eruit moet laten en dat je daarna zelf pas gaat. Ik ga dan altijd heel hard zuchten en nors kijken.
Ik word ook heel agressief van de meeste mensen van mn opleiding. Het zijn allemaal onnozele tutjes die niet door hebben dat het bijzonder asociaal is om midden in een presentatie gewoon de collegezaal te verlaten. Ook als er een gastspreker is gaan er meisjes na 15 minuten weg om hun foundation bij te werken. En niet zachtjes, niet subtiel maar stampend op hun invito-boots.

one. 25-11-2005 19:12

Ik wordt nooit agressief, daar ben ik niet dom genoeg voor. :)

Phenobarbidoll 25-11-2005 19:14

Citaat:

merels schreef op 25-11-2005 @ 19:46 :
iverder stoor ik mij snel maar houd ik dat voor me tenzij ik in een vervelende bui ben. ik kan dan heel gemeen zijn terwijl mensen dat niet verwachten.
dat. echt agressief word ik niet snel, ik kan me eigenlijk alleen de keer herinneren dat ik mijn (lievelings)beker richting mijn vriendjes hoofd gooide.

merels 25-11-2005 19:15

Citaat:

Heroïn Chique schreef op 25-11-2005 @ 20:04 :
dan roep ik altijd: WAT DOE JE

ja heerlijke zin is dat(L)

berlin 25-11-2005 19:16

2 jaar geleden toen ik midden in de examenperiode zat heb ik een kommetje met yoghurt naar de tv gegooid, ik weet alleen niet meer waarom ik zo boos was.
Ik heb ook heel vaak allemaal boeken en spullen van mn tafel afgeschoven ( net als in de film:):()

ZerO 25-11-2005 19:19

ik heb een keertje een brugklasser geslagen omdat hij echt vervelend was en ik zat gewoon in de vijfde en ik vind het best erg van mezelf :(

berlin 25-11-2005 19:21

Citaat:

ZerO schreef op 25-11-2005 @ 20:19 :
ik heb een keertje een brugklasser geslagen omdat hij echt vervelend was en ik zat gewoon in de vijfde en ik vind het best erg van mezelf :(
:( de laatste keer dat ik iemand sloeg was op de basisschool

dannnay 25-11-2005 19:23

"Kankersukkel, watsmetjou!?"

ZerO 25-11-2005 19:23

ik heb ook een keertje ruzie gehad met twee meisjes en die waren zo gemeen twee tegen een :nono: en toen sloeg ik eentje met mijn vuist en toen had ze een beetje een blauwe oog gekregen omdat ik veel ringen droeg
maar zij vroeg er zeker om :mad:

verder ben ik heel lief

dannnay 25-11-2005 19:27

Het gebrek aan leestekens maakt mij soms ook best agressief. E-agressief welteverstaan.

Kid Morbid 25-11-2005 19:35

Citaat:

SnakeZ schreef op 25-11-2005 @ 20:12 :
Ik wordt nooit agressief, daar ben ik niet dom genoeg voor. :)
Je hebt gelijk, alleen domme mensen worden wel eens boos of agressief. :rolleyes:

Laatst zat ik bij de tandarts, en er zaten twee kutblagen de hele tijd mijn kant op te kijken, en toen ik er genoeg van had draaide ik hun kant op en net toen ik heel kwaad wou gaan schelden dat ze niet zo irritant moest kijken, had ik door dat ze naar een poster keken die naast me hing. :(

Carn 25-11-2005 19:37

Citaat:

berlin schreef op 25-11-2005 @ 20:21 :
:( de laatste keer dat ik iemand gemeend sloeg was op de basisschool
en op Paaspop :S vuile trancenichten daar.

berlin 25-11-2005 19:40

Citaat:

Kid Morbid schreef op 25-11-2005 @ 20:35 :

Laatst zat ik bij de tandarts, en er zaten twee kutblagen de hele tijd mijn kant op te kijken, en toen ik er genoeg van had draaide ik hun kant op en net toen ik heel kwaad wou gaan schelden dat ze niet zo irritant moest kijken, had ik door dat ze naar een poster keken die naast me hing. :(

omg thats so me :(:)

freakjuh 25-11-2005 19:43

Ik erger me heel snel aan mensen, vooral in de trein ja. Je bent toch ook gewoon een mongool als je een uur lang keihard gaat zitten bellen of ruziemaken aan de telefoon terwijl je ziet dat iedereen zich aan je ergert. :nono:

Maharani 25-11-2005 19:45

Citaat:

berlin schreef op 25-11-2005 @ 20:12 :
hello i am from pakistan and you are from..?'')
=

Ja, heb ik ook vaak :D

Maar ik word noooooooooooooit boos.

Sjoerd 25-11-2005 20:42

ik vind mijns wel lief hoor
mijns kusje

Chloe Siere 25-11-2005 20:47

Ik erger me ook snel aan mensen. Tijdens het reizen inderdaad vaak, maar ook op andere openbare gelegenheden. Wanneer ik haast heb moet niemand het wagen om voor mijn voeten te gaan lopen. Grr. Dan erger ik me aan iedereen.

En er zijn op dit forum ook zat mensen die ik een klap zou willen verkopen.

Gadje 25-11-2005 20:52

ik ben vorige week boos geworden op een paar domme dozen vand e schienreus omdat ze de winkel 10 min te vrieg dicht deden en oh wat waren die dom zeg. ik wilde alleen een paar stomme pantoffels. in de tijd dat ik ze aan t afsnauwen was had dat gedrocht makkelijk dat ding kunnen afrekenen. ze had een wenkbrauwpiercing, dat zegt genoeg :( en ze was blond.

woezel 25-11-2005 20:54

ik ben best agressief soms. een keer wou ik een peer naar mn broer gooien en toen deed ie net de deur dicht en toen splashte de peer open en moest ik het nog opkuisen ook :bloos: oh en ook een keer een stoeljte met 3 poten en toen wasser een gat op de deur. en een mes op de grond en dat brak :confused: en cecemel in mn zus haar gezicht.

maar nu doe ik daar niet meer aan.

Trimm Trabb 25-11-2005 20:56

Ik word kwaad als er mensen aan mijn winkeltje voor de tigmiljoenste keer vragen (nee, EISEN) of ik hun geld wil wisselen.
En als ze gewoon dom zijn.
Ik haat mensen in het algemeen, maar ik moet aardig doen en als ze dan weg zijn trap ik een deuk in de ijskast. :)

Jolene 25-11-2005 21:02

Op mn oude school was ik best wel een agressieve biatch :(.Mensen die me niet aanstonden konden een snauw krijgen en een mep voor hun kop.Nu kan ik me dat niet meer veroorloven want ja dan krijg ik klapjes van turken.Ik heb maar 1 keer een echte agressieve waas voor je ogen aanval gehad en toen had ik mn vader voor zn bek geslagen :eek:.Ik erger me niet zo snel aan mensen, heb meer lol om al die mafkezen die er rondlopen.

grandmommy 25-11-2005 21:56

ik ben een dreigende biatch. Ik kom zelden zo ver ( oftewel: mensen krijgen mij zelden zo ver) dat ik mep. maar als ik mep heeft de gemepte een probleem want dan mep ik hard. Ik scheld wel; heel snel, als iets niet lukt is het hoppa ' Tyfusding blablabla GODVERDOMME KLOTEREGERING!'.
Als iemand me zit te fucken of te jennen is het al heel gauw ' owee jongen, als je het nog een keer flikt heb je serieus een probleem want dan krijg je een kick van m'n kisten, zonder dollen man.' daarbij zijn de ' owee' en de ' jongen' en bovendien de ' serieus' van cruciaal belang, vooral bij brabo's want die zijn dan al vlug geintimideert.
Maar al met al moet je me wel echt heeeeeel erg op mijn zenuwen werken wil ik zo reageren. Afgelopen woensdag trok iemand me een vieze ouwe boxershort over mijn kop en daar hadden ze dus wel spijt van.
En iedereen lacht me natuurlijk uit omdat ik maar een klein opneukertje ben. heel irritant.

ZerO 25-11-2005 21:58

ja het is vreselijk irritant want als je klein bent denken ze dat ze zomaar met je kunnen fokken

grandmommy 25-11-2005 22:02

omg ja argggg maar dan krijgen ze klappen godverrrdddddomme

ZerO 25-11-2005 22:05

ik trap ze zo in hun ballen grrrrrrr

pipimädchen 25-11-2005 22:13

Ik ben totaal niet agressief. Mijn boosheid uit ik door heel naar te kijken en JA JAAA SPUTTERRR!!! JA!!!! te roepen :)

grandmommy 25-11-2005 22:20

Citaat:

ZerO schreef op 25-11-2005 @ 23:05 :
ik trap ze zo in hun ballen grrrrrrr
ik laat ze de kracht van mijn vers ontwikkelde spierballen zien godverdekoleretering :mad:

ZerO 25-11-2005 22:22

of ik bijt
BITE BITE BITE

June bug 25-11-2005 23:21

Ik ben niet echt agressief in de zin van slaan ofzo, hoewel dat soms misschien wel nodig is. Kan me wel hard ergeren aan dingen en me opwinden over dingen die me niet aanstaan, maar meestal uit ik dat met woorden en vuile blikken. (vuile blikken vooral in het verkeer naar automobilisten die te lam zijn om richting aan te geven of even te stoppen als je voorrang hebt op je fiets)

eigenlijk ben ik best een mak lammetje als ik t zo lees :bloos:

Fainne 25-11-2005 23:31

Citaat:

ZerO schreef op 25-11-2005 @ 19:44 :
i

net als vanmiddag in de trein, in de kk internationale trein die is altijd het ergst, super druk en dan heb je ASO's die hun koffer naast hen zetten en doen alsof ze de drukte niet opmerken en ik werd hysterisch en riep OH LEUK HE HEB JE WEER IDIOTE MENSEN MET KOFFERS OP DE STOEL NAAST ZICH en ik dacht nou misschien dat iemand zich aangesproken voelt
maar nee hoor HO maar :nono:

ja op deze manier ik ook!
en ze lachen ook altijd met me als ik kwaad ben omdat ik klein ben :(

en ik mep eigenlijk heel veel! maar dat is gewoon leuk dat doe ik ook als ik mensen graag heb :)

ZerO 25-11-2005 23:34

een mep uit liefde

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.