![]() |
Geen muziek muziek
Hebben jullie ook zo'n hekel aan al die trieste mensen die zogenaamd muziek willen maken, maar wat geen (echte) muziek is.
Nu is dat nummer (weet ook niet hoe het heet, en wil het ook niet weten) kei vaak op tv met die stomme badeendjes. Aaaaaaargh! Vreselijk gewoon.... Def Rhymz, is ook al zo iemand.... Ben ik de enige die hier last van heeft? |
boeie
|
kwestie van smaak
en dat met die badeentjes is volgens mij een soort van humor.. |
Citaat:
|
http://www.vandale.nl
mu·´ziek (de ~ (v.)) 1 de kunst van het op esthetische wijze voortbrengen van klank, melodie, harmonie en ritme => toonkunst 2 voortbrengselen van het componeren 3 met muzikale tekens beschreven of bedrukt papier => bladmuziek 'ducktoy', zo heet 't nummer geloof ik, voldoet aan deze eisen... misschien vind jij 't niets, anderen wel. |
zwaar leven zul je hebben als je je daar iedere keer aan gaat ergeren
|
ik kijk geen tv, luister geen radio en negeer de trends
haal eruit wat erin zit en laat de rest zitten :) |
dat jij het niet goed vindt, is jouw mening. maar iedereen denkt daar anders over. en ik heb nu geen zin om Def Rhymz af te gaan zeiken.
|
Citaat:
heb dr geen last van hoor..kijk nooit tmf/mtv en luister geen ..mjah..bijna geen radio... gewoon lekker je eigen muziek luisteren ..scheelt weer boel tijd die je anders kwijt zou zijn aan het ergeren aan muziek... dunt wurry bie heppie ofzo :cool: |
Citaat:
|
ow daar heb ik me vroeger zo druk om gemaakt nou eigenlijk totaal niet... ik hou niet echt van de top40 zoalstie is... maar heb ik dr last van? neuh totaal niet... ik ga niet uit in plaatsen waar ze dat draaien, ik kijk geen tmf en soortgelijken, ik luister vrijwel geen radio... enige plek waar ik met pop in aanraking kom is mijn werk en dat zijn eigenlijk meer knuffelrock cd´s... doe nie zo moeilijk kijk dan niet...
|
muziek is altijd muziek
zodra er klank inzit is het muziek dus deffie ook:rolleyes::D alleen weinig mensen maken GOEDE muziek |
Citaat:
verder hoef je je niet steeds te ergeren maar kan je het gewoon kritisch bekijken, om vervolgens te lachen met diegene die er in lopen. |
Volgens mij heb je het idd zwaar als je je daar non stop aan ergert... maar goed, ik kijk wel heel soms mtv of tmf. Tmf bijna nooit eigenlijk, maar op mtv zijn nog eens geinige programma's. (the ossbournes, cribs is wel geinig) En als er een nummer opkomt wat me niet aanstaat zet ik het af. Zo ook met de radio... Dan heb ik er ook geen last van...
|
Tsja, ik heb zoiets van als mensen gelukkig worden van bepaalde muziek, waar ik niet van houd, dan is dat toch prima? Er zullen ook vast wel mensen zien die niet houden van de muziek waar ik van houd... och, ieder zijn eigen muzieksmaak, toch? Hoera voor het verschil (KvK :D)!
|
als het me niet aanstaat zorg ik er wel voor dat ik het niet hoor
|
Ach, ik vind het geen muziek. Maar als iemand anders GrindCore leuk vind en 't 'muziek' vind moet ie 't maar luisteren he.
|
Citaat:
|
Citaat:
En sja, we hebben het hier weer over een subjectieve kwestie... dit zijn de topics waar men moe van wordt omdat je toch altijd meningsverschillen blijft houden... Ik vind Def Rhymz ook ruk, maar der zijn mensen die ervan houden. Hun goed recht. |
Citaat:
|
Ik erger mezelf er ook iets teveel aan, omdat ik vrienden heb die dat wel geweldig vinden. Zeg je dat het een cover is, gaan ze er nog tegenin ook....
|
Ik erger me er eigelijk ook teveel aan. Eigelijk moet ik er niks mee zitten. Iedereen moet zelf maar bepalen wat ie wil luisteren. Maarja, dat is toch best moeilijk als iemand K*T muziek luisterd.
En je weet dat je er niks om moet geven, maar 't is zo moeilijk.. |
ik erger me er ook aan maar dat is vooral omdat er door die soort van 'muziek' geen plaats meer op de radio/tv is voor echte muziek
|
Citaat:
|
Dat het niet in jou persoonlijke smaak valt betekend niet dat iets meteen geen muziek is...
:rolleyes: |
Zo is dat McLaren. (Maar waarom die " :rolleyes: "?)
"And God created Satan to blame him for his mistakes!" <= Waarom zijn er atheisten die dit als signature hebben? |
Citaat:
|
Wow, deze up is zo oud dat Gerlo nog Undeclinable heet en Rhinus nog een extra onderschrift heeft.
|
Citaat:
Maar dus... niet zo vaag uppen, zeker niet zo nutteloos :nono: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |