![]() |
[Fotoboek] Anoniem
Ik stel voor om de optie om anoniem te kijken af te schaffen.
Er is namelijk van de kant van degene die bekeken wordt al een optie om mensen die geen fb hebben wel toe te laten, dus waarom moet degene die kijkt zijn/haar privacy beschermt worden? Natuurlijk, dit is geen halszaak, maar ik erger me er knap aan, afgezien van het feit dat ik het nut er niet van in zie. Waarom is deze optie uberhaupt toegevoegd? Volgens mij zit er niemand op te wachten dat zijn of haar fotopagina anoniem wordt bezocht. Het is juist leuk om te weten wie er langs komen. En waarom is er dan geen optie om anonieme mensen niet toe te laten? Ik stel dan ook voor om een optie toe te voegen om een korte geschiedenis te zien van diegene die je pagina hebben bezocht, dus de laatste 5 bijvoorbeeld. Is dat heel moeilijk te maken? |
Ik hou van stiekem koekeloeren.
|
Dan kun jij nu als testcase iedereen uitleggen waarom de anoniem functie wél moet blijven.
En je hebt uberhaupt geen fotoboek, dus ik snap niet echt waarom je reageert. Houdoe. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee aangezien het uit te schakelen is. Wat mij echter wel stoort is dat mensen gewoon hun fotoboek snel aan kunnen zetten, bepaalde fotoboeken bekijken waar je niet anoniem mag kijken en dan snel weer hun fotoboek uitzetten. Dat lijkt me namelijk niet bedoeling.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je echt niets beters om je aan te irriteren?
|
Citaat:
Dan zou ik dus kijken naar mijn voorstel om anonieme mensen te weigeren, dat lijkt me vrij simpel te implementeren denk ik. Citaat:
@wammus: daar heb je een punt. point taken. @reverend: kthanksbye. |
nee dus ^^
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
haha
|
Citaat:
Ik ben het verder eens met Dr0_ol. En ik heb er ook geen problemen mee als er een functie zou komen waarmee je het 'anoniem' kan voorkomen. |
2e keer, zie wammus' punt en mijn reactie daarop. Misschien fijn als mensen lezen in de thread waar ze op reageren.
Maar laten we die functie dan invoeren? Wie gaat erover en is het moeilijk te erin te gooien? Ik weet nl. al dat de software snel vervangen zou gaan worden. |
Citaat:
|
Als jij niet wilt dat mensen anoniem kijken, schakel je dat uit. Mensen die heel even hun fotoboek openen om te kijken doen zo veel moeite, laat ze. Daarnaast weet je dan wie het was, dus big deal.
|
Citaat:
ontopic: fotoboeksoftware is trouwens iets anders |
Citaat:
|
Koen, of forumbazen van het fotoboek, meld u (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het overigens een onzinnig idee. Als iemand anoniem over het fotoboek wil serven dan moet hij of zij dat toch vooral doen. Het zal mij in ieder geval aan mijn aarsch oxideren (om Type te citeren. :P) of mensen dat wel of niet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zou kunnen ik heb m van Type. :P |
Bouw dan ook een functie in dat je als je hem eenmaal uitschakeld, je hem ook 2 weken uit moet laten staan. En andersom ook natuurlijk.
|
Citaat:
|
Vind het ook meer "vervelend" dat je nu anoniem andersmans fotoboeken kan bekijken! ;)
Ik wil zien wie er rondsnuift op mijn pagina :p Ben ik veels te nieuwsgierig voor.. majah wie ben ik :) |
Ik zie nog steeds het probleem er niet aan maar dat zal aan mij liggen...
|
Ik zie veel te vaak "anoniem" staan, dus ik ben voor een verandering (Y)
|
op straat kijken ook mensen anoniem naar je kop
|
Nee.
|
Citaat:
En anders hebben we nog wel een andere truc. |
Citaat:
|
Citaat:
Maak je je er nou werkelijk druk over dat mensen op INTERNET anoniem naar je zitten te kijken...? |
Internet.
:P |
Citaat:
|
Citaat:
(oftewel: je hebt simpel geen argument. Ik stel een verbetering voor. Jouw punt is dat het je niet interesseert) |
Citaat:
Wammus heeft een punt: internet. Als iemand loopt te strippen voor een webcam lach je diegene toch ook uit als die later klaagt dat het op internet staat? |
Citaat:
En wtf heeft iemand die stript voor een webcam en daarna onvrijwillig op het internet komt te staan, te maken met het feit of er een optie ( optie ) komt waarbij je anonieme mensen van je pagina kunt weren?! |
Citaat:
Moderators op een forum zijn nodig omdat het anders een zootje wordt. Daar kan je inderdaad dezelfde redenatie op los laten maar dat lijkt me niet echt zinnig. Er zijn genoeg mensen die weldegelijk een serieus gesprek op een forum willen voeren en als dat onmogelijk gemaakt wordt door mafketels die grappig denken te zijn door overal en altijd onzin replies te plaatsen dan verdienen die het om hiervoor gestraft te worden (voor zover je al van gestraft kan spreken op internet maar dit terzijde). Ik wil alleen maar zeggen dat het niet te doen is om te voorkomen dat mensen anoniem op je fotopagina gaan kijken. Als je de optie anoniem kijken al uit zou schakelen dan zal je mensen krijgen die geen foto van zichzelf plaatsen maar die van bijvoorbeeld een vriend die niets met dit forum noch het fotoboek te maken heeft (voor zover dit nu al niet gebeurd maar ook dat terzijde). Ook zullen er dan mensen zijn die geen echte naam opgeven (wat nu waarschijnlijk ook al grootschalig gebeurt maar dit valt niet te controleren) en dan vraag ik me toch ernstig af in hoeverre je je identiteit dan prijsgeeft? Overigens verdiend iemand die zo dom is om voor een webcam tegenover een totaal onbekende of iemand die je niet voor de volle 100% vertrouwt het in mijn ogen om belachelijk gemaakt te worden op internet. Dit heeft inderdaad niets te maken met deze discussie daar heb je dan wel gelijk in. |
Dan ANONIEM vind ik niet zo erg, maar er staat geregeld gewoon een spatie of helemaal niks.. en dat vind ik wel wat jammer :o
|
Citaat:
Dat bedoelde ik ermee. Ik bedoel, waar dient die hele pagina nu voor? Juist. Maar dan klagen als dat gebeurd. |
@wammus: dat het omzeilt kan worden op verboden manieren betekent toch niet dat de optie niet ingevoerd hoeft te worden?
@psychopath: ja, dat snap ik ook niet, hoe kan dat? een spatie of helemaal niks? @T_ID: nou, waar dient de pagina dan voor? En ik snap niet waarom hier geen enkele moderator of iemand met enige kennis van zaken op reageerd?! Waar is Koen? Of doet die fotoboek niet meer? Begrijp er de ballen van. Zelfs als jullie dit te onbelangrijk vinden, zou je nog een berichtje kunnen plaatsen. Maar ja, blijkbaar... |
Citaat:
Voor de mensen die niet begrijpen wat ik bedoel: http://members.lycos.nl/sugar666/Foto/Fotoboek.JPG |
Citaat:
Het blijft echter wel zo dat ik het compleet zinloos vind maarja dat ga ik jou toch niet aan je verstand peuteren. Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |