![]() |
Tablatuur Jesus You're still the one
Ik zou een gristenlied. Het heet Jesus You're still the one. En ik hoop dat iemand van jullie de tablatuur/akkoorden/bladmuziek heeft. Gaarne zo spoedig mogelijk van jullie te horen, aangezien er zondag in de kerk gerockt moet worden.
|
ga POD luisteren.
ghristenmuziek, jeeeeeeeeezus |
Citaat:
|
ik ben niet down met jezus
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Rocken in de kerk? Tssssk, 50 cent is ook gelovig dan ga je toch rappen? |
Citaat:
Rappen is voor mietjes :nono: |
de reli disco ook
|
Citaat:
|
Niet zo bashen kinders.
|
Citaat:
Jezus is hip, Jezus is cool Jezus geeft je een warm gevoel Hij kan zomaar over water lopen En om brood te vermenigvuldigen, hoeft hij geen broodmachine te kopen Mirakeltje hier, mirakeltje daar Jezus krijgt het voor mekaar Vergeeft alle zonden, een nieuwe start Laat dus een lichtje branden voor Jezus in je hart Er brandt een lichtje in mijn hart, dat brandt voor Jezus Daarom zijn wij blij, want Jezus houdt van mij Er brandt een lichtje in mijn hart, dat brandt voor Jezus Daarom blijven wij ... celibatair Jezus is cool, superoldskool Leve het kruis, weg met de elektrische stoel Vergeet Herman Brusselmans, leve het nieuwe testament Vergeet Michael Jackson, Jezus is echt bekend Jezus represent alle goeie dingen Zie de mensen op de E.O. maar eens swingen Hij droeg wel geen adidas maar sandalen Hij had lang haar en toffe verhalen |
grrrrristenhonden (n)
|
Ons volk bleef trouw, trouw aan de goden van’t noordenland.
|
Precies, Hail Odin!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |