![]() |
Aan welk genre heb jij de grootste hekel?
En waarom?
:) |
anime
edit: vanwege die irritante zweetdruppeltjes |
TS begint.
|
- zeikfilms (lijkt me duidelijk)
- grappige series die niet grappig zijn |
Citaat:
Maareh, genre in wat eigenlijk? Films/series/tv-programma's? Laat ik ze maar allemaal langs gaan dan: Films: hekel aan zoete romantische sprookjes (A Cinderella Story bijv.) Series: krimi's (Tatort/Wolff etc.) , nl komedies (Kinderen geen bezwaar, Kees & Co) Tv-programma's: Kookprogramma's, tuin/klusprogramma's, infomercials. |
die 'waargebeurde verhalen' films op rtl 4
nederlande komedies |
romantische komedies :'(
|
Romantische komedies zijn leuk :(
|
Anime vind ik geweldig, met dragonball z/gt in het bijzonder :cool:
Bij films vind ik romantische komedies en overdreven drama's verschrikkelijk. Bij tv-series heb ik een ontzettende hekel aan soaps, welke dan ook, allemaal!! :mad: |
Musical.
Er zijn er maar heel erg weinig die ik kan waarderen. Anime is geen genre, trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Western. Uhuhuhuh. :(
En vieze horrorfilms. |
Citaat:
Ik ken trouwens zat actie films die vrij ranzig zijn :p |
Om nog maar te zwijgen over ranzige comedies :D
|
soaps, sex
Beide genres hebben 'acteurs' van dezelfde kwaliteit en het gaat nerges over. 'reality' heb ik ook zo'n hekel aan....het laten voordoen alsof et echt is, terwijl et allemaal al van te voren is afgesproken. en natuurlijk het SMS-genre. Je verzint een dom programma met nog dommere mensen en doet alsof mensen kunnen meebeslissen dmv SMSen, terwijl wederom alles al vaststaat. |
fantasy en drama
|
elk genre heeft wel zn goede films voortgebracht eigelijk :o
|
Mislukte comedie. (flauwe amerikaanse series m.n.)
Actie (Paupervermaak voor ramptoeristen) Anime omdat het doorspekt is met kiddiepr0n, hoewel ik een aantal series wel leuk vond om te kijken. |
Duitse films, films met Hillary Duff (of zelfde soort types, zoals die kut tweeling ), detective films
|
western films
vechtfilms en idd alle films met hillary duff of haar soortenootjes:| :| :| |
Citaat:
|
Citaat:
sorry :bloos: maar wat is er dan zo leuk aan, want alles lijkt op elkaar :| |
Citaat:
|
Reality soaps.
Ok, dat is niet echt een genre, maar toch. |
Nederlandse en Amerikaanse sitcoms (ook al zitten er in Amerika wel een paar goede bij).
Programma's over hoe mensen een huis verbouwen of kopen en andere zaken die eigenlijk niemand interesseren. Sowieso de meeste realtiyprogramma's. Realitysoaps over 'bekende' volkszangers die nauwelijks een CD uitgebracht hebben (wat een genre). Waargebeurde drama's op RTL 4. Kinderanime zoals op Jetix. Ik weet niet of Dragonball Z daar ook onder valt, maar ik heb ook echt een teringtyfushekel aan Dragonball Z. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hentai is een genre van anime; geen definitie. *zucht* :o Verder heb ik het meestal niet zo op oorlogsfilms en sentimentele drama`s. En val me alsjeblieft niet lastig met soaps (Desperate housewives uitgezonderd, als dat al een soap is). |
real-life [......] vul maar in, real-life meuk is zo ongelofelijk irritant en totaal in elkaar gezet dat je anders kan dan er van walgen
|
Western. Slapsticks. Oorlogfilms. En er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.
|
SF, vreselijk
|
ik vind verdomme echt alles leuk
"als het maar beweegt" is ook een mooi levensmotto voor mij |
SF vind ik echt verschrikkelijk (n)
Ik hou ook niet van Western films en oorlogfilms. Van actiefilms ook niet, maar daar zitten nog wel een paar leuke tussen. |
Musical, met enkele uitzonderingen. Ik ga nu uit eten ik ga dus niet uitleggen waarom. Doewiej.
|
Citaat:
Ik heb een hekel aan de waargebeurde familiedrama's van RTL4, 5 etc. Op de meeste anime ben ik ook niet echt dol. |
Science fiction
|
Oorlogsfilms die door het pentagon gesponsord zijn. OMG HOE VET IS AMERICA YEAH WE VERMOORDEN ALLE KUT VIETNAMESEN EN ZO LIJKT HET ALSOF WE DIE HELE OORLOG GEWONNEN HEBBEN YEAH!!111
|
Citaat:
|
-fantasy
-western -romantische komedies |
My sassy girl was een uitstekende romantische komedie :o (y)
|
- Romantische komedies
- Komedies |
Je gaat mij niet wijsmaken dat iedereen hier verzot is op musicals :o
|
Citaat:
|
Anime.
Blowkomedies. |
Citaat:
|
Horror films.....komt nooit geloofwaardig over..tis nooit mijn ding geweest
|
sitcoms
Daar word je gewoon spontaan akelig van. :( Verder kan ik romantische komedies ook niet echt waarderen. Veel te zoet. :( |
Citaat:
Waargebeurde familiedrama's (wat een kutwoord trouwens) zuigen ook, en ouwewijven films zijn ook niet echt geweldig, maar die twee zijn dan ook eigenlijk ook gewoon hetzelfde (met alle respect naar de huisvrouwen op dit forum). BTW: WEST-SIDE STORY KICKS ASS!!!111 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01. |