![]() |
Waar heb jij vandaag om moeten lachen?
Waar heb jij vandaag om moeten lachen? Vertel het hier. :)
|
Haha houd je
|
er valt nog niks te lachen om 8:05
|
Citaat:
|
De sneeuw.. maar vooral eigelijk de mensen die er doorheen proberen te komen.. :D
|
Nog nergens om
Maar ik heb al wel een beschouwing over lachen gelezen, dus ik weet nu wel wat er in principe grappig zou moeten zijn. |
Volgens mij heb ik nog niet hardop gelachen vandaag.
|
De mensen die uitgleden in de sneeuw.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Om ons geschifte hondje dat als een razende, al grommend, door de kamer racet. Om oude foto's van ons gezin.
|
Om m'n moeder. Weet niet meer wat ze zei maar het was grappig.
|
Nergens, tenzij ik het in mijn slaap deed.
|
|
Ertur
|
Om een vriendin, ze was verkleed als zwarte piet. :D
|
Niks. Maar vanavond Idols.
|
Vannacht dan wel, maar toch, het was na 12 uur. Heb ik heel hard moeten lachen om de film "Wimbledon". Dacht dat het echt zo'n meidenfilm was, maar hij was gaaf!
|
Citaat:
|
Om m'n vriend die een sneeuwbal in z'n gezicht kreeg. Maar toen dat jochie er ook een in mijn gezicht gooide vond ik met wat minder.... :mad:
|
die 30 afleveringen friends die we gezien hebben :p
|
Om mijn vader die probeert te stoppen met roken en hij vertelde heel trots hoe hij al drie dagen niet heeft gerookt. Maar ik kan mij het niet voorstellen dat hij het volhoudt, omdat hij in mijn belevingswereld vastgelijmd zit aan een sigaret. :)
|
ik was in een winkelcentrum ergens in the middle of nowhere en moet een tramkaart kopen.
ik tegen 2 (hete) meiden: ey waar kan je hier iets van een tramkaart kopen? 2meiden reageren niet, kijken me aan met zon blik ( :rolleyes: ) ik zeg tegen ze: Oooh sorry ik had me niet gerealiseerd dat je gehandicapt was..k laat jou en je vertaler wel met rust en vraag et aan iemand anders..dankje! en loop weg. 2 meiden draaien zich gelijk om, maar om een 1 of andere vage reden struikelde ze, en trok ze haar vriendin half mee :D (tenminste, zo zag het eruit toen ik me omdraaide) god wat was dat hilarisch, en ik heb gelukkig nog een tramkaart gevonden. :cool: |
Om de film The Emporer's Groove (Keizer Kuzco) die ik net gekeken heb, wat is dat toch een geweldige film :cool:
|
Citaat:
|
Om Ron in Harry Potter and GoF.
|
Vandaag heb ik nog niet gelachen en dat gaat er ook niet meer van komen denk ik. :|
|
Ik heb gelachen om een remix die ik zelf heb gemaakt. Klonk nergens naar :p
|
Nergens om.
|
Op mijn nachtshirt die van De Kast is. (whahaah :D )
|
Citaat:
|
|
Twee kleine meisjes die heel uitgebreid gaan knuffelen... Lief!
|
Ons hondje van 30 cm dat door de sneeuw van 20 cm liep :)
|
Om mijn broer en mezelf, omdat ik zei dat "Als je 18 bent, heb je nog een heel jaar om 19 te worden". (en ik daar heel serieus een statement mee probeerde te maken) en mijn broer daar om moest lachen.
|
Ik heb niet kunnen lachen.
|
|
Citaat:
|
http://www.ongein.nl/getItem2.aspx?file=kijk daar.jpg
Bij dit plaatje draaide ik snel mijn beeldscherm om, naar de kamer van mijn broer. :D |
Ajax :cool:
|
Citaat:
|
Een film :D .
|
Om mn neefje van vijf: "Nee jíj moet ophouden, anders sla ik je hoofd eraf!"
|
Om oa deze filmpjes:
http://www.urban-fashion.tv/wmv/jersky-beatbox20.wmv http://www.urban-fashion.tv/wmv/jersky-steeg.wmv Echt zooooo lol. |
Mijn computer is er van overtuigd dat het 30 april 2002 is, en 2 uur snachts :D
Maar ik heb om veeeel moeten lachen vandaag ! |
Mijn neefje. :)
|
|
om een msngesprek met een ongelooflijk dom joch:)
|
|
Om mijn vriend tijdens het winkelen. Hij is niet zo'n winkeltype, dus was best wel grappig! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |