![]() |
Kelly Osbourne .. Papa don't preach!!
Whaha!! EINDELIJK een cool meisje die een cool liedje heeft!
Ik vindem wel gaaf!! Alleen hijs hier in NL nog niet uit .. toch? Nog meer mensen die ehm leuk vinden? :D |
hm ik vind het echt een gaar nummer, en ik vond het sowieso al niet zo'n fijn kindje..duss nee
|
kvinnem best grappig :o
|
hoorde 'm gister toevallig!
vind het een beetje een gemaakt wijf... was toen ook een reportage over ozzy waar ze een beetje de stoere vampier aan het uithangen was... (n) dat is sowiezo al fout i.m.o |
VInd het een kutnummer.
Persoonlijk dan. |
echt bagger (n)
|
Ik vind het erg schattig :)
|
Het nummer gaat nog wel, maar de clip is irritant, mede doordat ik vind dat het mens echt een superirritant hoofd heeft... en zou ze suc6 hebben vanwege haar "geweldige stem" :rolleyes: of alleen omdat haar pappie zo beroemd is? maar goed...
|
't Gaat niet om de stem. 't Gaat om uitstraling.
Ik ken het liedje trouwens niet. Maar als ze qua stem op de pappa lijkt weet ik genoeg :). Meer dan genoeg.. |
het is wel oke...
ze is ook van plan een heel album uit te brengen..papa don't preach staat op de The Osbournes CD wat wel een grappige cd is...alleen wel vage nummers, zoals john lennon en starsailor, waarmee ik echt geen verband zie met de show,maar het zullen wel gewoon favo liedjes van de familie zijn ofzo |
kvinnem vooral fout
|
is dit van mtv ofzo? want hier, ver weg van de beschaving, is mtv nog niet doorgedrongen en moeten we 't met slechts tmf en de boks stellen...
|
Erg fout, de originele was beter, en die was al fout.
|
Premiere was op MTV Movie Awards was ze een leuk showtje weggaf. Ik vin het een leuk nummer, origineel ook trouwens!
(y) (y) (y) (y) (y) The Osbournes rule!!!! |
het nummer is trouwens ingespeeld door incubus, maar dan met kelly op zang, ipv brandon boyd
|
Madonna cover
|
kelly is schattig
en die osbourne serie is koewl |
de dochter van een metal 'god' COVERT een madonna nummer, en ze doet het slecht ook nog eens. laat haar maar origineel zijn zoals ze eruit ziet.
triest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
uh, passilias toch ook?
|
uhm ik vin hem wel komisch,maar ozzy is beter :D
|
Citaat:
En waar kan ik dat nummer ergens vinden? Bij Audiogalaxy ofzo? |
kazaa heeft em ander ook gewoon...suckie liedje...dat wijf is anders ook bes wel irri
|
Ik vind haar niet echt bijzonder... maar d'r broer loopt er wel geinig bij ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien ben ik wel de enige die iets goeds heeft te zeggen, fucking shit, wat is dat een te gek gezin en Kelly is gewoon fucked up (y) comisch, dat hele gezin trouwens. Ik vind haar echt leuk en ze heeft altijd van die superkapsels. Haar broer is gewoon schattig en gestoord.
|
poep
|
Citaat:
|
nooit gehoord, ben benieuwd :)
|
grappig maar totaal niet aan mij besteed
|
k heb em net gedownl (via kazaa ;)) enne hijs best grappig..
als der pa niej zo beroemd was, zou ze zelf ook niej bekend zijn..maargoed... |
Ik vind het echt een slecht nummertje, ze kan ook echt niet zingen.....
|
britney spears ook niet, maar dat weerhoudt haar er ook niet van om meedere hits te scoren....
|
ehm met alle respect
maar ik vind niet dat ze nou zo goed kan zingen. t lijkt bijna meer een op haar vader's succes proberen door te breken actie. |
Citaat:
En die hele dochter van Ozzy kan me gestolen worden, stuck-up piece of shit. Die vindt zichzelf echt goed! |
gutogut.
|
ik vin em wel wouws
|
whehe wat een boel reacties! Neej ik vind ook niet dat ze goed kan zingen .. maar ik vind het wel grappig dat de dochter van Ozzy zo'n nummer doet .. maargoedie :)
en dr broer is idd cool :D |
nou ik vind het wel leuk, mjah niet dat ze zo goed kan zingen
|
ík als diehardMadonnafan kan het wel waarderen en de Osbournes zijn ook wel lol... :)
|
ik vinnut een cool nummer
en ik vind kelly ook wel cool, beetje opvaller maar dat zit in de familie :D |
Citaat:
|
ik heb net die klip geszien en dat liedje gehoord en ik vind het echt koel! hahah tegek!
ik vind die familie echt helemaal geweldig... ja ik denk wel dat ze hoger komt met dit liedje door al die publiciteit om hen heen he... maarja dat maakt ook niet uit :) |
Ik heb het net gezien en... godver... wat erger ik me aan dat mens zeg! Ik vind het een erg slecht nummer maar zijzelf :eek: Kan ze ook nog normaal kijken? Shit wat een... laatmaar... :eek:
|
Citaat:
tis ook nooit goed...wat maakt het nou uit dat het van madonna is, het gaat om de grap, papa don't preach past gewoon precies bij haar levensstijl.. |
Citaat:
|
jezus wat een afstotelijk wijf/liedje
als ze aan andere vader had gehad had helemaal niemand het leuk gevonden of ernaar gekeken. |
Citaat:
De enige reden dat er mensen zijn die dit weten te waarderen is omdat ze 'de dochter van' is. Een K-otic lid zou hier nooit mee wegkomen. ;) Is ook niet geheel toevallig, dat de zang naar de achtergrond is gemixt. :D ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |