Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Schaamhaar.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=130935)

Choke 17-06-2002 19:46

Schaamhaar..

uhm, me vriendin scheert alleen haar bikinilijn, maar k zou t fijn/mooier vinden als ze de rest ook bijknipt.. of beetje scheert.. maar hoe kan k haar dat vertellen, zou ze dan beledigt zijn zo van: vind je me niet mooi???

:confused:

mathfreak 17-06-2002 19:50

Citaat:

Choke schreef:
uhm, me vriendin scheert alleen haar bikinilijn, maar k zou t fijn/mooier vinden als ze de rest ook bijknipt.. of beetje scheert.. maar hoe kan k haar dat vertellen, zou ze dan beledigt zijn zo van: vind je me niet mooi???

Ik zie niet in waarom ze beledigd zou zijn, dus wat mij betreft kun je haar gerust vertellen dat je het fijner/mooier vindt als ze de rest van haar schaamhaar ook bijknipt of een beetje scheert.

josolinie 17-06-2002 19:50

je kan tegen haar zeggen dat je ook weleens aan haar zou willen likken zonder haar haar en dat dan heel lief vragen en als ze het er dan afscheert en jelikt haar dan zeg je dat je het zo veel lekkerder vind :p

Choke 17-06-2002 19:52

Citaat:

josolinie schreef:
je kan tegen haar zeggen dat je ook weleens aan haar zou willen likken zonder haar haar en dat dan heel lief vragen en als ze het er dan afscheert en jelikt haar dan zeg je dat je het zo veel lekkerder vind :p
:confused: :confused:

Signy 17-06-2002 20:22

Citaat:

josolinie schreef:
wie heeft t over likken? :rolleyes:

CryptapiX 17-06-2002 22:17

of je w8 tot ze wat ouder is en dat vanzelf doet ?
en zo niet.. heb jij ff pech :)

Arenda 18-06-2002 03:51

euh... mijn vriend kwam gister tot de ontdekking dat ik 'daar beneden' ook scheer. :p Mjah... over intelligentie gesproken.. lol.. En hij zei gewoon, en wat als je het nou eens helemaal scheert... dat zou ik weleens willen zien... Ik doe het dus niet.. maar hij vroeg het dus gewoon... kan jij ook doen...

An 18-06-2002 06:43

moet toch geen probleem zijn om te vragen....

Nee hebjuh Ja kanjuh krijgen:p

Choke 18-06-2002 15:47

Thnx :) k ga ervoooor.. ff op t juiste moment w88 :o

angelnummertwee 18-06-2002 16:15

Juist ja, vraag het gewoon!! Denk dat geen 1 meisje t erg zou vinden als haar vriend t gewoon zou vragen.. succes! Laat ons even weten wat de reactie was! xx

Sletjes 18-06-2002 19:16

Je kan ook gewoon w88 totdat ze vraagt: wil je me beffuh? en dan zeg jij nee je moet je eerst leren scheren ( op een subtiele manier dan heh )

SuperS 18-06-2002 20:24

Citaat:

Choke schreef:

euhm dit is EEN manier:

"euhm lief ik ben de weg kwijt in 't oerwoud, kun je beginne met ontbossen?"

StefanLovertje 18-06-2002 20:26

Citaat:

SuperS schreef:

euhm dit is EEN manier:

"euhm lief ik ben de weg kwijt in 't oerwoud, kun je beginne met ontbossen?"

juist gewoon doen... heeftie bij mij ook gedaan...alleen dan op een iets subtielere manier :)

miep 18-06-2002 20:30

Citaat:

CryptapiX schreef:
of je w8 tot ze wat ouder is en dat vanzelf doet ?
en zo niet.. heb jij ff pech :)

CryptapiX 18-06-2002 22:30

ondanks dat jij het misschien fijner vind als ze het scheert
zal je haar toch moeten respecteren als ze dit niet wil doen..

en jij bent 14 dus ik vraag me oko wel af waarom jij het mooier/fijner vind ?
toen ik 14 was d8 ik er nog niet eens aan.. naja das wel overdreven maar u got the point :p

Blenderhead 18-06-2002 23:36

als ze jarig is moe je d'r een grasmaaier geven.......

kijken of ze t snapt
:D

ZHAzha 19-06-2002 06:41

Bij ons ging het zo:

We hadden nog maar net, en ik ging voor het eerst bij hem slapen.. we hadden al wel eens het gedaan.
En toen was niet alles eraf ;) want ik had het nooit gedacht dat ik het met hem zou doen.. dus de haartjes waren al aan het terug komen..

DUSSS we gingen bij elkaar slapen.. ik zei tegen hem oh ik moet nog even scheermesjes halen..
Toen zei hij: scheer het eens kaal voor de grap.

Ik zou het gewoon vragen..
zo vanuh.. hey scheer het eens helemaal weg!!!

en dan kijken hoe ze erop reageert.. en dan zeggen dat je dat wel veel fijner vond enzow :) maar je vriendin moet het natuurlijk zelf weten ! scheren is ook niet altijd een pretje (n)

Janet 19-06-2002 11:43

maak er een soort grappie over dat je hebt gehoord dat iemand ze poes helemaal scheerd en dan zal zij zegge,van ieuwwwww en dan ga jij er over heen van ,nouja,probeer dat eens,lijk me wel kickey,ofzo iets!!! :( :rolleyes: ;) :D :p :eek: :confused: :)

SuperS 19-06-2002 17:20

Citaat:

StefanLovertje schreef:

juist gewoon doen... heeftie bij mij ook gedaan...alleen dan op een iets subtielere manier :)

:)

SuperS 19-06-2002 17:23

Citaat:

birthmark schreef:
als ze jarig is moe je d'r een grasmaaier geven.......

kijken of ze t snapt
:D

ja das 'n strak idee :D

jnieuwelaar 19-06-2002 17:33

Je kunt natuurlijk bij elkaar aan de slag, voor wat hoort wat :D

metalgirl 19-06-2002 18:26

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Je kunt natuurlijk bij elkaar aan de slag, voor wat hoort wat :D
Hehe, ik zou niemand mij daar laten scheren hoor!! Drek schiet hij/zij uit..... auwie :(

jnieuwelaar 19-06-2002 18:46

Citaat:

metalgirl schreef:

Hehe, ik zou niemand mij daar laten scheren hoor!! Drek schiet hij/zij uit..... auwie :(

nah waarom zou het met een scheermesje moeten, scheerapparaat is makkelijker en veiliger...

Ninnoc 19-06-2002 18:53

je bent 14 dus weet niet hoe oud je vriendin is en hoe ver zeg maar dus als je haar id erover eerst beetje wil uitvinden kan je t gewoon een keer zeggen tijdens weet ik veel een sexscene op tv ofzo 'goh dat vind ik mooi, dat ze helemaal kaal is'
Als ze dan heel harc IEEEEEHHHHHHWWWWWW roept hoef je er verder niet op te hopen en zou je nog wat kunnen wachten, anders kan je het gesprek zo manoufreren dat het over haar gaat.

jnieuwelaar 19-06-2002 19:09

Citaat:

Ninnoc schreef:
je bent 14 dus weet niet hoe oud je vriendin is en hoe ver zeg maar dus als je haar id erover eerst beetje wil uitvinden kan je t gewoon een keer zeggen tijdens weet ik veel een sexscene op tv ofzo 'goh dat vind ik mooi, dat ze helemaal kaal is'
Als ze dan heel harc IEEEEEHHHHHHWWWWWW roept hoef je er verder niet op te hopen en zou je nog wat kunnen wachten, anders kan je het gesprek zo manoufreren dat het over haar gaat.

kijk jij wel eens sexfilms met je vriend dan. En op je 14e?

Bad idea :p

Ninnoc 19-06-2002 22:14

Citaat:

jnieuwelaar schreef:

kijk jij wel eens sexfilms met je vriend dan. En op je 14e?

Bad idea :p

sexscenes zitten overal in, maar was gewoon vooorbeeld van situatie.

en mocht je het willen weten ja ik kijk weleens sexfilms (maar heb geen vriend) net als dat ik weleens de playboy ofzo lees.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42.