![]() |
Last bij ribbenkast/longen
Met diep ademhalen voel ik wat pijn bij mijn longen/hart ofzo. Als ik een beetje druk op mijn linker gedeelte van mijn ribbenkast krijg ik ook pijn. Weet echt niet wat het is, heeft iemand dit ook gehad? Dokter ga ik pas maandag naartoe.
|
Het eerste waar ik aan denk bij zoiets is dat er iets gescheurd is, mja op die plek....... Misschien een infectie, dat lijkt me dan het waarschijnlijkste.
(hehe kakashi) |
Citaat:
Als ik buiten in de frisse lucht ben, heb ik er geen last van. Binnen-huis krijg ik weer een raar gevoel daar links van me ribbenkast/longen. - Kakashi ownt :cool: ;) |
Laatst een klap gehad op die plek en toen had ik het ook, 2 dagen later voelde ik dr niks meer van.
|
een longontsteking wilt ook wel eens zo voelen ...
|
Citaat:
|
Mijn begin longontsteking was hoesten in vlagen en pijn in men zij , vrij laag, misschien toch sneller naar dokter gaan? hoe sneller ze erbij zijn voor zo'n dingen hoe beter soms
|
dit heb ik ook gehad : pijn in het midden van me borstkas als ik druk en bij bepaalde bewegingen en aan het begin ook bij diep ademhalen. ik had het een week ofzo en ben toen naar de huisarts gegaan, die vroeg of ik daar misschien op gevallen was ofzo en toen ik erbij nadacht was dat inderdaad gebeurd. daarna werd het langzaam minder en na een week of 2/3 was het weg. geen longontsteking of iets anders, niks om je zorgen over te maken
|
Citaat:
Hmmm ik heb t zelfde, nu al eigenlijk een halfjaar Eigenlijk ook bij vlagen, soms heb ik heel erg last bij elke keer dat ik ademhaal, en soms weer een paar dagen niet.. eigenlijk besteed ik er niet zoveel aandacht aan! Laat me weten wat het was als je naar de dokter bent gegaan :-) misschien kan ik dan overwegen ook is te gaan :P |
Citaat:
Dennis05. De dokter ging dat gebied onderzoeken en kwam tot de conclusie dat mijn longen en hart ok waren. Het was gewoon spierpijn. En dat ik gewoon last heb van de botten van mijn ribben. Het heeft ook beetje te maken met stress en slaaptekort zei de dokter :p . Electropyri, ik raad je aan om wel naar de dokter te gaan, omdat je er al een half jaar lang last van hebt. Ik hoop voor je dat het niks ergs is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Evengoed.. ik ga toch maar morgen een afspraak maken :) |
ik heb ook al heel lang precies dezelfde pijn die jij omschrijft
bij mij zijn het gekneusde spieren achter mn ribbenkast |
Citaat:
Ik ben naar de dokter gegaan en het heeft bij mij hoogstwaarschijnlijk met de tussenribspiertjes te maken. Niets om je zorgen over te maken. =) |
Citaat:
|
Ik ben ook naar de dokter geweest en moet maandag naar het ziekenhuis voor een echo en rontgen foto's :/ :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46. |