![]() |
schoenen voor deze zomer
Welke schoenen moet ik kopen voor deze zomer (heren schoenen) :confused: . Wat is die nieuwste mode etc. Doe er ook ff wat plaatjes bij want ik wil niet weer achter lopen :p (Hij zal wel meteen worden dichtgegooid) :rolleyes:
|
legerkisten heb ik al 7 jaar, wel telkens grotere maten hoor :D.
greetz Flamez |
Citaat:
|
uhm,
ik blijf gewoon bootschoenen dragen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik draag skateschoenen in de zomer omdat ze zo lekker zitten en je ze makkelijk uit en aan kunt doen.. en ze zien er erg vet uit
|
Ik heb ( ook al :D ) converse all-stars, die staan bij iederéén leuk, dus die moet je kopen ;)
Kijk gewoon een btje in winkels rond of je wat leuks ziet :) |
- gewoon echte bootschoenen joh, altijd het mooiste ;)
|
ik heb paarse teva sandalen, witte supernepallstars (zeeman), bruine vansjes en zwarte ésjes... that will do.
|
es even denken...ik heb osirissen, globes, dr martens, blauwe soort-gymschoenen, vans, hoge hak-schoenen.
Ik moet nog echte goede open zomerschoenen. |
Citaat:
|
gewoon gympies idd. Die blijven lief.
Als meisje zijnde kan ik gelukkig ook sandalen enzo aan, die heb je voor jongens geloof ik amper, en als ze er al zijn , zijn het meestal van die geitenwollensokken-sandaaltjes. |
Citaat:
|
kisten, gympjuhs,.. mm, ik wil jesus-sandalen :]
|
:eek: sandalen... :D
|
k heb paarse docs, verragte adidasjes en nep allstars die k draag..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
IK heb nieuwe bruine instappers van sebago ook leuk voor de zomer.
Maar bootschoenen blijven het best.. |
ike draag in de zomer skateschoenen ..(ook in de winter :p maar da boeit effe niet ) ...!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Converse zijn wel koel..
maar best warm voor de zomer, lijkt mij.. |
lik mijn reed
|
Citaat:
|
Hey...
bootschoenen rulezzz..... die bruine (van Bommel) zijn super maarre ik zag laatst ook lichtblauwe met bruin voor de zomer... die waren ook super!!! en verder: ach mijn dieseltjes lopen ook nog goed.. en mijn andere schoenen ook nog wel maar vooral: bootschoenen rulezzz =x= diamonde |
Citaat:
|
Ik vind instappers of allstars leuk..
Wat de mode is? Iedereen heeft van die gympies met zo'n dunne zool, old-school achtig |
Ik vind mn Dieseltjes wel cool :)
|
Citaat:
hmmz,ik heb jezus-sandalen puh puh puh,en sniekers,en euh,binnenkort nieuwe sandalen,van de Scapino :cool: :cool: mooooieee sandalen |
Nike Air Max
of Puma,s |
Ik vind Allstars wel leuk maar ik denk dat ik gewoon op zippertjes loop, instappers zijn altijd ook wel goed.
Ik loop eigenlijk nog altijd het liefst op blote voeten of slippertjes. |
Ik heb nu puma avanti's gekocht... Hot or not? :confused:
|
"smalle hak maar geen naalhak-achter-open-puntige-neus-zwarte zomerschoen"die dus moooohooooi :D :rolleyes: :cool:
|
Ik heb Allstars, Teva's, Levis gympen, Blauwe sandalen/slippers, zwarte open sandalen Esprit, Blauwe open sandalen met een flinke zool van Guess en ik ga zo een paar bootschoenen aanschaffen
|
Citaat:
|
Citaat:
IK heb voor de zomer donker-bruine instappers en donkerblauwe bootschoenen greetz J. |
slippers?
|
Quick schijnt het moeten te worden. Het Nederlanse merk dat vroeger veel voetbalschoenen heeft gemaakt komt weer terug op de markt!!
|
Citaat:
ik vind ze voor jongens trouwens best lelijk. komop man gewoon veredelde voetbalschoenen.... :rolleyes: |
ik heb vorige week die schoenen van adidas gekocht met zwarte strepen...
|
Citaat:
ik heb trouwens helemaal witte adidasgympen (dus zonder die 3 strepen aan de zijkant) met een klein rood logootje aan de achterkant en aan de zijkant van de zool. |
kisten, gimpjes, Tefa jezus-nikes
|
Citaat:
ik sluit me aan bij skateschoenen |
|
ik wil leuke rode gympen, maar kan ze niet vinden, behalve dan degene die door iedereen voor mijn gevoel al gedragen worden :(
|
Citaat:
kwijl :p |
ROBERTO BOTTICELLI die zitten echt lekker :p wel de zomer editie natuurlijk
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48. |