![]() |
Stelling
Het menselijk geheugen en de werking van het brein zijn vergelijkbaar met een computer.
Ben je het hiermee eens of niet en wat zijn je argumenten? (graag ook bronnen erbij.. sites, boeken etc) |
Waarom bronvermelding? moet je een betoog schrijven? ;)
Oneens. Doe niet aan bronvermelding. Doe niet aan argumenten. (idd, aan deze post heb je dus niet zoveel) :p |
Nee geen betoog. Maar een soort opdracht waarbij de argumenten op bronnen gebaseerd moeten zijn en zo kan ik zelf de bronnen nakijken en er mss andere informatie uithalen. Zwak hoor, n onbeargumenteerde mening :o ;)
|
Ok, 1 argument dan:
mensen hebben een instinct en kunnen beslissingen hierop baseren. Een computer kan alleen maar opdrachten uitvoeren. bron :o |
Citaat:
Een computer is programmeerbaar. Ik ken weinig van het menselijke geheugen, of brein, maar ik kan me niet inbeelden dat dat op dezelfde manier werkt. Of, met andere woorden, het menselijke geheugen werkt niet met 0/1-toestanden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Open maar op het huiswerkforum één topic met al je stellingen. Ik weet niet voor welk vak het is, maar je weet het vast zelf wel te vinden. :)
http://forum.scholieren.com/forumdis...p?s=&forumid=1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |