![]() |
klaarkomen spuiten vrouw ?
Nu zijn er wel topics over geweest en zelfs filmpjes in de topics die dit lieten zien.
Maar zijn er meer meiden die spuiten ? Bij mij is het vandaag dus gebeurd, meestal loopt het er normaal uit als ik klaarkom. Maar vandaag gebeurde dit dus niet ik moet van geluk spreken dat ik onder de dekens lag, anders had ik wel kunnen gaan dweilen (bij wijze van spreken natuurlijk). (op het moment dat het gebeurde vingerde ikmijzelf) Wat ik nu wel weten is wat zijn jullie ervaringen hier mee en wat vind je vriend of (voor de mannen) wat zou jij er van vinden als je vriendin dit kan of doet ? |
ruig
|
Behoorlijk klote als ik haar bef :) Voor de rest, mja, leuk, ofzo?
|
Uhh ik kan het wel. Tenminste het is me een keer of 2/3 gelukt, vond toen alleen de hoeveelheid niet zo fijn. :|
|
heb et ook weleens gehad...vond t niet prettig...
en schaamde me dood :bloos: |
Tis wel zeer opwindend als een meisje zo klaarkomt :D
|
geil, teach my gf plz!
|
Don't teach mine :|
|
Citaat:
Verder: Nee dank je, is niet mijn hobby |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2 meter 10 :D |
|
Citaat:
Spuit je verder? :eek: Dan schiet het echt de kamer door! |
Daar maak je wel de blits mee (y)
|
Ik kan het niet, niet dat ik weet toch, het loopt er soms wel snel uit maar echt spuiten dat is ook weer overdreven?
Heb je er wat aan dan ? |
Citaat:
|
Ik persoonlijk niet,
alleen als AngelLena het door de kamer SCHIET :cool::) |
Geil doch onhandig.
|
Mee eens ik vind het zelf als ik alleen ben verder niet echt een probleem. (even handoekje eronder en klaar)
Maar bij mijn vriend schrok ik en hij beide. Hoop dat dit bij een ene keer spuiten blijft want anders is 1 handoekje waarschijnlijk niet genoeg :( Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Las pas iets over een super soaker die een kinds oog eruit spoot :)
OMG, ik bef nooit weer :( |
Ik kan het niet. Tenminste, klaarkomen wel, maar ik spuit geen grote hoeveelheden eruit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, echt nog nooit meegemaakt. Lijkt me ook best.. apart.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen maar een duikbril aanschaffen :D Moet dat toch es een keer meegmaakt hebben! Vrouwen die 2 meter 10 spuiten, Wowaaaa haha
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar wat ik mij afvraag is waar die grote hoeveelheid vocht ineens vandaan komt als een vrouw spuit, waar zit het opgeslagen. Bij ons komt het vanuit de ballen, maar bij de vrouw :confused:
|
Beste mensen,
Een veel gehoord verhaal is dat door de stimulatie van de G-spot, de vrouw zou kunnen ejaculeren tijdens het orgasme. Dit zou het gevolg zijn van een intenser of ander orgasme door de G-spot. Inmiddels is gebleken dat de vrouwelijke ejaculatie niet direct met de stimulatie van de G-spot te maken hoeft te hebben maar te meer met het bereiken van een hoge mate van opwinding. Het vocht zou aangemaakt worden door klieren die wel of niet door de stimulatie van de G-spot geactiveerd worden. Geleerden verschillen van mening over de substantie van het vocht. Er wordt gezegd dat dit zou gaan om een afscheiding van de blaas wat min of meer neerkomt op zeer 'verse' urine. Anderen beweren dat dit zou gaan om een totaal ander soort vocht die aangemaakt wordt door klieren in de buurt van de G-spot en de blaas. Het vocht zou veel overeenkomsten vertonen met het vocht wat het mannelijk prostaat aanmaakt wat weer zou moeten onderschrijven dat de G-spot of de klieren een overblijfsel is van het mannelijke prostaat. Uit de praktijk blijkt dat vrouwen tijdens een hoge mate van opwinding inderdaad de drang tot ejaculatie voelen. Dit valt het beste te omschrijven als het krijgen van een orgasme en gelijktijdig een sterk gevoel tot plassen. Om dit laatste gaat het juist; vrouwen onderdrukken dit gevoel of weten het gevoel niet juist te hanteren waardoor ejaculatie uitblijft. Waarschijnlijk duidelijk ingegeven door schaamte of vanwege de natte boel die het kan opleveren. Bovendien weet je ook niet hoe je partner hier op zou kunnen reageren. Zelf nog niet een (gevoel tot) ejaculatie beleefd? Wees gerust. Ongeveer 10 procent van de vrouwen heeft dit wel eens meegemaakt of heeft dit regelmatig. 10 tot 30 procent heeft de drang gevoeld maar wist hier niet mee om te gaan. Het overige percentage was het fenomeen ejaculatie onbekend. mvg, Dr. Henri |
Citaat:
|
wow... lijkt me wel erg lekker om keer mee te maken ...
|
Het maakt me echt geen zak uit, ik vind het niet geil maar ook niet vervelend? :confused:
|
Citaat:
of je bent er wel erg vroeg bij |
Citaat:
Ontopic: Meeeh ik hou niet van die troep. :mad: (n) |
ff serieus, als een vrouw spuit kan het niks anders zijn dan pis :( :s
|
Citaat:
is er geen nette benaming voor het vrouwelijk nat, eigenlijk? |
Citaat:
|
Citaat: