![]() |
spelen jullie zelf een instrument...
...zoja, wat?
-Ik drum in een zelfgemaakt (voor de lol, niet geweldig goed, we maken gewoon trash muziek, onze eigen stijl:D) bandje -speel klarinet in een orkest (en nee, ik ben geen nerd :mad: ) |
ik doe een poging tot gitaar spelen.. lukt nog niet helemaal.. :(
|
Citaat:
|
Ja, ik speel 5 jaar gitaar (electrisch en akoestisch). Kan ook een beetje bassen en drummen.
|
ik speel bass (en zing) in een punk band
ik speel gitaar voor de lol en binnenkort misschien in een tweede band zanger (als ze me willen :D) bass - 4 en een half jaar gitaar - 1 jaar zingen - sinds ik kan janken (19 jaar al dus :D) |
ik heb 2 weekjes bass gespeeld.. kan dus amper iets :D
|
Citaat:
Ik drum zelf, en ik speel in een maracatu-band op een tambor... ook percussie dus... |
Ik speel sinds 3 maanden basgitaar.
(nog) niet in een bandje |
Ik speel gitaar. acoustisch en electrisch. al 4 of 5 jaar, ik doe er nu niet veel meer aan.
oh well :) |
Citaat:
ontopic: ik speel basgitaar |
ik drum 2 jaar
|
Speel al 8 jaar gitaar ( elektrisch en akoustisch)
|
neej, ik kan een paar makkelijke gitaar stukjes...
maar ik ben van plan om te gaan toeteren ik weet nog nie of het trompet of trombone word, ligt er aan wat makkelijker en goedkoper is :S |
Citaat:
|
Ik heb 4 jaar dwarsfluitles gehad, kan een beetje blokfluiten, speel sinds ongeveer een jaar gitaar, en m'n vader heeft me een klein beetje leren drummen. Van alles een klein beetje dan. Ik denk dat ik met een dwarsfluit toch het best overweg kan :) Maar ik doe het bijna nooit meer. Ik richt me nu op het gitaarspelen ;)
|
drum bijna 14 jaar, 10 jaar op les.
|
speel 1 maand bas
|
kspeel nu 10 jaar gitaar, electrisch/akoestisch, heb ook 10 jaar les... verder speel ik een beetje piano, kan met synthesizers overweg en gebruik veel software om muziek mee te maken. verder ben ik een kei in blokfluit spelen.
|
ik probeer n beetje te gitaren, en k krijg n basgitaar.
|
k speel nu zo'n 3 jaar gitaar en daarvoor heb ik ook 3 jaar piano/keyboardles gehad maar dat kan ik niet zo goed meer ik speel ook sindskort half jaar ofzo in een bandje.
|
speel gitaar
|
Ik speel piano - nu nog op de keyboard, maar ik krijg hopelijk binnenkort een echte piano!
|
Ik speel viool, zo'n 8 jaar nu!
|
drums
|
Citaat:
|
ik speel gitaar en trombone en ik probeer zelf ook nog een beetje keyboard te spelen maar dat wil niet zo :)
|
Citaat:
|
ik drum...en speelde vroeger bas...is een beetje weggezakt, maar ik kan nog wel spelen
|
Gitaar. Cliché ;)
|
af entoe beetje drummen, voor de lol
verder 5 jaar saxofoon gespeeld (en nu dus gelukkig niet meer) |
ik speel alt sax, en ben van plan gitaar te leren spelen. evt piano.
|
Ik heb 5 jaar klarinet gespeeld, maar ik doe het nu niet meer, net als blokfluit ( :D ) wat ik 2 jaar heb gedaan. En ik speel 2 jaar gitaar, maar daar kap ik ook mee, want ik vind de lessen niet echt leuk.....
|
uhm drum nu 2 maandjuhs
en ik speel nu ook een beetje gitaar omdat da drummen voor geen meter gaat kzit ook in een bandje (ben nog een beetje twijfelgeval ofdat ze mij in da bandje gaan nemen) ik speel daar bij sommige nummers mee en schrijf hun nummers en ik ben ook de pizzabestelster :D :p |
elektrische gitaar voor een jaar of 4 - 5
akoestische 1 jaar |
Blokfluit :D hehe toen piano erbij toen Djembe erbij toe acoustische gitaar, toen electrische gitaar erbij wat gebast sinds kort drums en ik kan ook wel met zo een chicken shaker-ei overweg gnagna das bes moeilijk hoor! :D ;)
|
Drums/Percussie en doe Vocals in een Death/Black band
|
Citaat:
|
ja me lul
|
|
4 jaar elec. git. gespeeld
sinds 3 jaar bas (in 2 bands) |
Ik speel een beetje gitaar, pas een jaar...
|
Ik zing en ik kan piano pingelen...heb het tot vorige maand 6 jaar gedaan
|
ik zing in een band (3 oktober metropool, kijken jongens :P ) en speel mondharmonica (en we zijn een hardcore/metal/emo band)
|
lessen moet je ook niet nemen omdat ze LEUK zijn, die heb je om BETER te worden
als je ophoud met een bepaald instrument te bespelen omdat je niet snel genoeg goed bent dan heb je kromme denkwijze......ik denk dat voor de meeste instrumenten 2 a 3 jaar een goede grens is, zo rond die tijd kan je wel wat dingen strak spelen |
gitaar.. (akoestisch) keyboard (vroeger les, nu soms voor de lol) af en toe n btje mondharmonika :)
|
Ik speel piano, net als mijn idool (wier foto in mijn avatar staat).
MvG, TMLWKY |
piano keyboard en orgel (jazz orgel)
nu zo'n jaar of 9 zingen sinds jaartje of 3 |
Citaat:
|
*doewt poging tot basgitaar spele*
het idee had ik anderhalf jaar glede ofsow al.. iets langer.. alleen toen maar heel weinig (da heb je als je geen eige basgitaar hebt :p).. maar sinds paar maanden meer :) *heeft volgend schooljaar maybe oowk basgitaarles.. :)* |
Ik speel al 8 jaar viool, en ik heb een jaartje dwarsfluit gedaan wat geen succes was.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |