![]() |
Politie uniform
Ik zag laatst een automagazine op TV en daar hadden ze het over dat de nederlandse politie in 1980-1990 een aantal Porche 911's in dienst hadden.
De bestuurder van zulke wagen had een speciaal wit uniform aan, ik vroeg mij af of iemand mij hier meer over kon vertellen en evt. een plaatje hiervan kon posten want volgens mij ziet het er best wel indrukwekkend uit (beter dan wat er nu is in iedergeval :) ) |
Ik heb geen foto, maar kan wel bevestigen dat het waar is.
Tevens een bewijs dat we in die jaren teveel belasting betaalden. ;) |
Afbeeldingen zijn onvindbaar lijkt wel, toch kan ik me inderdaad wel foto's herrineren van politie agenten in witte pakken. Of was dat bij de bijlmerramp? :o
|
Nog noiot van gehoord
|
Citaat:
|
Volgens mij waren dat lange witte jassen inderdaad... Misschien gewoon KLPD jassen? alhoewel de KLPD toen misschien nog wel niet bestond?....
|
Geen idee. :o
|
Nee.
|
Waarom wil je zoiets weten?
|
Citaat:
Waarschijnlijk wil hij als hij later groot is ook zo'n jas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net op het moment dat ik dacht dat het nederlandse politie uniform het toppunt van saaiheid was en absoluut geen gezag uitstraalde hoorde ik hier dus over.
Ik ben slechts benieuwd hoe het eruit ziet en of het typische zo'n outfit is van "Wow! Met zo'n outfit! Wil ik bij de pliesie werken!" :) Overigens waren de Porchsche's geschonken van duitsland naar mijn weten... maar nu ben ik nog nieuwsgieriger geworden hoe ie eruit zag.. iemand? :D |
|
Lijkt inderdaad een beetje op het uniform van de KLPD als ik me niet vergis. Had alleen meer de indruk dat het een lange witte bontjas was met van die ronde knopen bij buik gebied.
Soort trenchcoat met een witte bontkraag. mmm een illusie minder us weer :) Thanks voor het plaatje |
weer een droom in duigen (A)
|
Citaat:
en het 2e punt nu hebben ze een aantal andere sportcoupes om de snelle autos aan te houden |
Willen ze niet de auto's van criminelen gebruiken om ze te achtervolgen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |