![]() |
Hoe snel gaan/ gingen jullie?
Ik bedoel samen met je partner elkaars lichaam ontdekken enzo..
|
heb maar een serieuze partner gehad, en wij "ontdekten" elkaars lichamen ongeveer 1 week nadat we elkaar kenden ofzo...
|
ehm, ik denk dat ik al helemaaaaaal niet snel ga; ik ben superonzeker.....
|
Citaat:
|
Citaat:
Weken/dagen?! 't was meer een kwestie van een paar maandjes! |
En bij mij isset weer een kwestie van uurtjes :p.
|
kussen: direct :rolleyes: ;)
handwerk: na een week of twee? naakt in bed + mondwerk: na een week of drie-vier? seksen: twee maanden *blue* |
Citaat:
|
Citaat:
zoenen meteen handwerk : 4 weken mondwerk : 7 weken echte werk : 8 weken |
ligt er aan..
ligt echt geheel aans sfeer en aan humeur enzow.. op zaterdag avond op stap zou ik sneller verder gaan met een meisje dan ik zou doen met met vriendin.. klinkt beetje vaag maar tis wel zo :) |
zoenen: direct
handwerk: 8 dagen sexen: 8 dagen mondwerk: maand ofzo |
echte werk: 4 dagen
:D |
pff dat weet ik eigenlijk nie precies meer... handwerk en oraal was volgens mij wel redelijk vlot echte werk heeft uhm half jaar geduurt waar ik achteraf wel spijt van heb maar goed...
met een volgend vriendje wil ik eigenlijk met de eerste twee iets minder snel gaan en met het laatste wel wat sneller, als dat aan mij ligt dan tenminste... |
Zoenen.. meteen duh!
uhm handwerk na 4, 5 maand... heel voorzicgtigjes :p mondwerk, 5, 6 maand.< en sexen waren we nog niet aan toegekoomt. :D |
zoenen direct
handwerk 1 maand mondwerk 2.5 maand sex 3.5 maand net dit weekend :D |
Citaat:
na een paar dage :D |
zoenen: 3 weken :p
handwerk: paar maanden "het": iets meer dan 2 jaar ;) als dat niet volhouden is :cool: |
zoenen direct,
handwerk euh.. 5 dagen mondwerk 1 week echte werk 1 week en das bij huidige vriend, maar gerekend vanaf dak um kende.. we hebben bij die keer mondwerk en echte werk pas echt wat gekregen |
gewoon zoenen en handwerk 1e avond
rest in de 2? weken derna..? zagen elkaar alleen in t weekend |
zagen elkaar alleen sweekends
zoenen 1e dag/weekend hw/oraal 3e weekend ofzo sex 4e weekend |
zoenen: meteen
handwerk: 2 maanden en een week mondwerk: nog niet "het" : 2,5 maand |
zoenen : 1ste dag
handwerk:2de dag monwerk:1 week |
zoenen: na een dag ofzo?? (ja het ging heel vreemd!)
handwerk hij: na 2 weken?? handwerk ik: na 5 maanden :D mondwerk hij: na 3 maanden mondwerk ik: na 8 maanden sex: na 6 maanden ik ben wat onzekerder dan hij....:) |
De 4e week dat we iets hadden gingen we met elkaar naar bed en even kijken.. daarvoor..
Eerst was het gewoon over de kleren heen aanraken enzow, toen onder de kleren en toen heeft ie mij in de 3e week voor het eerst gebeft.. Ik heb hem pas gepijpt nadat we het hadden gedaan. Waarom? Misschien omdat ik er een beetje bang voor was..? Kweenie :) Het ging niet echt snel, maar langzaam kun je het ook niet noemen bij ons :) |
3 weekjes ofzo
|
handwerk: een maandje ofzo
het echte werk: 3,5 maanden mondwerk: ik bij hem enkele dagen na onze eerste keer, hij bij na anderhalve maand ofzo... Is ondertussen al wel 2 jaar geleden :D |
hm, tot nu toe gaat het best wel snel. we moeten maar eens rustiger aan gaan doen...
|
Citaat:
|
tering wat doen jullie dat allemaal snel zeg....
Ik heb nooit echt een goed privacyplakje om verder te gaan met handelingen, vooral voor het mondwerk, dat do eje niet ff naast de kroeg. Doen jullie dat dan op elkaars kamer ofzo? |
Eh...beetje moeilijk te bepalen
Eerste keer 'echt' goed contact was sowieso op een nogal ongebruikelijke plek (toilet :o)... (Ja er was wel een vriendin daarvóór maar die reken ik niet mee..ik zie dit veel liever als 'eerste', omdat het gevoel erbij zo goed was :)) |
Citaat:
|
zoenen: kende hem een halve minuut ofzo...
handwerk: week of 3 seks: 5 weken mondwerk: hij maand of 2, ik maand of 4 |
na 3 uur ofzo
|
Voor t eerst zoenen was na een uurtje ofzo.
2e keer zoenen Anderhalf jaar en vele andere vriendinnetjes later. Handwerk 1uur Mondwerk 1week "het echte werk" 1week |
Zoenen: Nadat ik hem een uurtje kende...
Handwerk: Na 5 dagen! Mondwerk: Na 5 dagen! Echte werk: Na 2,5 maand! |
Citaat:
Dus ik verander m'n antwoord ff: Mondwerk hij bij mij: Na 5 dagen! Mondwerk ik bij hem: Na 1,5 maand! 'Mondwerk' enzo klinkt eigenlijk best wel liefdeloos ofzo! |
Het is tot nu toe bij beffen gebleven na 2 weken, we gaan rustigaan.
|
Nou, met zoenen ging het (met mijn vorige vriend) dus aan. Het duurde vrij lang voordat het verder ging, ik schat zo´n 2 maanden. Maar met eenmalige "avontuurtjes" gaat het meestal wel iets sneller (meteen dus, anders is het niet eenmalig *slaat zichzelf voor de kop*)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |