![]() |
do you know squarepusher?
:mad:
|
ja, ligt boven in mn cdrek. punten voor carn!
|
zag ooit een cd van hen voor 3 euro in een bak ofzo
toen kende ik ze nog niet. en heel soms heb ik een moment en dan denk ik "had ik die cd maar gekocht:eek:" maar ja.. leuk(y) |
Citaat:
ik ben een liefhebber van squarepusher. go plastic doet het altijd goed op feestjes, zn laatste album ultravisitor is bij vlagen geniaal (fantastische hoes<3) do you know squarepusher ooit eens gekocht voor maar 7 euro, lekkere plaat om te trippen, al is die live cd een beetje overbodig imho |
oh hem
pardon me |
En de naam doet me altijd denken aan sokoban en dan heb je mij sowieso al tevreden. :)
|
Citaat:
|
Ik ken eigenlijk alleen dat nummer. Do you know squarepusher en Ultravisitor heb ik wel gedownload maar nooit geluisterd
|
Citaat:
(y) |
Ik ken alleen Feed me weird things en Hard normal daddy, puik spul (y)
|
Maar natuurlijk ken ik vierkantjes drukker.
|
ultravisitor
feed we weird things hard normal daddy do you know squarepusher heb ik, ultravisitor zelfs origineel :eek: :eek: |
Ik waardeer z'n drill 'n bass meer dan zijn jazzcomposities. Als ik dat laatste wil horen, zoek ik wel m'n toevlucht tot de negers uit de jaren 50.
|
Citaat:
|
erg goed!
|
ik heb de cd's:
feed we weird things hard normal daddy en draai ze regelmatig |
ja, is lekker.
|
anstromm-feck 4
\m/ |
tommib
|
ben niet echt een kenner
maar ik kan er wel naar luisteren en de link met sokoban is idd gelegt (Y) |
N1. Dat was m'n eerste 1337 cd.
|
geniaal die dude, ik denk dat ik 'feed me weird things' wel het beste album vind. alleen al om zn rete relaxte basslines in het eerste nummer
|
squarepusher - ultravisitor - 02 - i fulgrim
|
Er moet meer spastisch gedanst worden. <o/
|
zz ulf , laat hoor.
|
Gaaf ben je disc nu aan het draaien Ulf. (y)
|
Citaat:
|
jep. vette shit (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |