![]() |
[t.k] opruiming! headsetje ,pc monitor
Hoi allemaal,
ik ben van alles tegen gekomen bij het opruimen van mn kamer; alles mag weg tegen een redelijk bod. Wegens het kwijtraken van mijn ipod mini heb ik de volgende ipod gerelateerde zaken; -oordopjes nieuw en ongebruikt -witte riemcliphoudertje zgan -belkin ipod auto lader -normale thuislader origineel overig; -nokia 6510/8310 headset goede staat -sonyericsson p800 headsetje origineel goede staat een sony trinitron 17'' monitor, gewoon zo'n oude grote bak,goede staat. bied maar wat, email op pm tinovanderburg@hotmail.com |
Wat is het verschil tussen iPod oordopjes en gewone oordopjes uberhaupt?
|
Er was iemand op www.2dehands.be die ze zocht,maar ikverkocht ze niet apart, je kunt mss daar een advertentie opzetten als je ze hier niet kwijtraakt:)
|
Citaat:
en ookiPod oortjes kun je recht inklikken op de iPod ,ze zijn niet zoals andere oortjes(de verbinding tss mp3speler en oortjes). De originele blijven beter zitten,is erop gemaakt. |
Citaat:
|
Kwalitatief zal het niet zoveel schelen,die oordopjes.
qua uiterlijk wel, en daar betaal je voor ook. in de winkel 19,99e Voor een tientje stuur ik ze op. |
Citaat:
lader?oordopjes?monitor? Zou je me anders ff zn mailadres kunnen geven als het tenminste niet 7maanden terug was?;) |
Citaat:
|
|
Citaat:
ont: oordopjes verkocht. niemand interesse in een monitor...eventueel te gebruiken als museumstuk;) hoef er serieus niet veel voor, het is gewoon een sta -in -de -weg geworden hier onderhand. |
Kan die thuislader ook gebruikt worden voor de G5 ipod? Zo ja; hoeveel wil je er voor hebben?
|
Hoeveel vraag je voor de auto lader?
Is dat gewoon zo'n ding die je in de sigaretten aansteker kunt stoppen van een auto zeg maar? Is dat ding van apple (overigens, waar verkopen ze apple oordopjes voor 20,00? Ik zie overal alleen van die in-ear dingen, of met een extra bediening halverwege het snoertje en die kosten dan meteen 40,00) |
Waar ze die oordopjes verkopen? volgens mij zag k ze laatst nog bij de apple store liggen...
Die autolader is van Belkin, die maken meer dingen voor ipod. Hij gaat idd in de sigarenaansteker er zit ook nog een volume regelaartje op en een ingang voor de oordopjes. ik zal kijken of k een foto kan vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry, keek eroverheen.
Tja, lijkt mij wel, hij paste in de mini en ook in mn ipod 20gb 4e gen. lijkt me dus wel, weet het niet 100%. 15euro lijkt me best netjes toch, kost het dubbele in de winkel. |
Citaat:
@tino: het is ongeveer 2 weken geleden, emailadres heb ik niet meer. hij zocht mousse beschermingsoortjes,cliphouder,en de originele doos waarin een iPod bij aankoop zit. |
Hmmm, bedankt..
heb ondertussen ook de autolader verkocht:). @ Roosje, wil je nog oordopjes? anders zijn er wel zat andere mensen die ze willen voor 10euro inc verzenden.ik heb je al ge-pm't. |
update:
oordopjes weg autolader weg over: huislader headsetjes ipod mini riemclipje pc monitor sony multiscan g200 |
de lader gaat morgen om 1200u naar de hoogste bieder,
heb via marktplaats iemand die 20e inclusief geeft, ik verkoop liever aan een forummer,dus heeft iemand nog interesse mail of pm maar. |
Ik heb Tino's spulletjes in ieder geval ontvangen inmiddels :)
|
Citaat:
Lader mag weg voor 15eu exclusief verzendkosten. iemand? |
Ow zie dat dopjes weg zijn :(
|
Ik wil misschien die lader wel (als hij op zo'n nieuwe ipodvideo past :bloos: )
|
Citaat:
|
Houdt gewoon in dat je dat usb ding in die oplader kan stoppen ofzo ?
Nou ja iig ik wil hem wel . :bloos: |
Citaat:
|
Het is iig dat ik zeker wil zijn dat de lader op mijn iPod past :p
En nu moet ik hem via de pc opladen . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
15 Incl. wil ik hem wel . :)