![]() |
kunnen dieren ook van zichzelf genieten?
:confused:
|
Ik heb wel eens een hond aan z'n lul zien likken. Dat zal niet voor niets zijn :o
|
Citaat:
Ik weet wel dat dolfijnen net zoals mensen bij seks kunnen genieten, ik weet niet of ze het individueel ook kunnen. Misschien dat apen of zo dat wel kunnen of ze kunnen het allemaal alleen weten wij dat niet. :confused: |
Apen rukken weleens. Vrouwelijke apen masturberen niet, want behalve dolfijnen en mensen zijn er geloof ik geen vrouwelijke wezens die een voelbaar orgasme hebben.
Dolfijnen kunnen volgens mij ook wel in hun eentje van seks genieten, ze hebben in ieder geval niet altijd soortgenoten voor nodig, want ze doen het ook wel eens met andere zeedieren. |
klopt, dolfijnen zijn wat dat betreft nogal onfijne wezens, ze zijn ook een van de weinige diersoorten die aan verkrachting doen. Zelfs groeps... :s
|
Lijkt mij wel. Elk levend organisme kan van zichzelf genieten! Of hij/zij moet een trauma opgelopen hebben. :o
|
Wat vraag je dat preuts. Er zijn wel dieren die masturberen ja.
Of bedoel je meer dat een zebra bij zichzelf denkt 'wow wat ben ik toch cool' en op die manier van zichzelf geniet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
onze hond (een vrouwtje) had altijd een mand met een deken erin. soms pakte ze die deken op een hoop, en begon ertegen aan te rijden. is ook niet voor niks denk ik :bloos:
|
Ik zou een paard zichzelf wel eens willen zien rukken.
|
Citaat:
een van de vele bedoel je er zijn erg veel soorten waar groeps verkrachtingen nrmaal zijn hoor :) |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Apen kunnen het zeker, van de rest weet ik het niet.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14. |