![]() |
De invloed van eten op de smaak van sperma
Laatst las ik een artikel over het feit dat eten en drinken de smaak van sperma zou beinvloeden. Wat zijn nou goede dingen om wel en niet te eten en drinken om de smaak van je sperma zo optimaal mogelijk te laten zijn?
|
Goed:
- fruit, vooral lekker zoet fruit - veel water drinken Slecht: - veel vlees - alcohol - roken - flink gekruid eten |
Slecht:
- veel vlees - alcohol - roken - flink gekruid eten :( |
Citaat:
Volgens Pim Fortuyn (moge hij rusten in vrede) is Beerenburg goed voor de smaak van sperma. :o |
kiwi's :cool:
|
Je moet veel zuren eten :D
|
Citaat:
|
:d
|
Eten & Drinken ---> Seksualiteit
|
Citaat:
|
alcohol ligt er volgens mij aan welke,
Ik drink voornamelijk whiskey en dat lijkt me niet bevorderend, al rook ik niet eet ik niet veel vlees, kruiden afentoe.. Maar volgens mij ligt het er echt aan welke drank, ik zie die zoete meuk het er niet slechter op maken... dus jongens, doe je vriendin een plezier, Drink Coebergh! ofzo :) |
Goed:
- fruit, vooral lekker zoet fruit - veel water drinken - groente Slecht: - veel vlees - alcohol - roken - flink gekruid eten - snoepen |
Citaat:
|
volgens mij is het eigenlijk je reinste bullshit...
|
Haha, wat een onzin.
Je etensresten gaan er via je reet uit en niet via je pik. |
Citaat:
Roken in slechte zin, kiwi's in goede zin. Aardbeien zijn ook bevordelijk voor de smaak. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de smaak van sperma is sowieso al heel persoonlijk en deels genetisch vastgelegd, dus sommige mensen kunnen kiwi's eten wat ze willen, maar houden nog steeds bittere bud.
|
anananananas :) = (y)
*hebt ik gehoord :p |
Citaat:
|
Citaat:
Mandarijnen lijkt me niet onwaarschijnlijk... :o |
citrus-vruchten (n)
lijkt me dat het dan eerder zuur wordt.. |
Citaat:
Water, tja, als je niks meer in huis hebt (en dat gebeurd als student nogal eens) dan zul je wel moeten :P Veel vlees... kan een probleempje vormen voor mij als vleeseter :o Alcohol... minder probleem. Drink het toch al nouwelijks tot niet. Roken... ik rook niet. Ranzige gewoonte. Gekruid eten... fuck :( |
Nee tis echt zo.
Kunnen mensen met een vaste relatie dat niet testen? Als een soort scholieren.com onderzoekje.. |
Ik ben dus echt de lul dan.
- fruit, eet ik maar 1 keer per week ofzo - veel water, liever cola - veel vlees , Ben een echte vlees freak kan niet zonder -alcohol, Nog niet want kom er moeilijk aan omdat ik nog geen zestoien bent maar als ga stappen gaat er toch wel een bacarditje bij me in. -roken, bah stinkt :nono: -gekruid eten, Jah ben gek op indisch en hete kruidens Ik krijg bijna medelijden met me vriendin. :bloos: |
Ik heb wel eens gehoord dat asperges echt (n) (n) (n) zijn....
|
Citaat:
|
Ik goot gister mn rijst af, en daar kwam een sperma-achtige-substantie uit..
Bij mij had sperma dus gister invloed op de smaak van mn eten. :bloos: |
:D whahahah hoe maak jij je rijst klaar? :p :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
God wat zal ik een goor sperma hebben dan :D
|
chocola doet ook geen wonderen, maakt het bitterder... :o
|
volgens mij is bij vrouwen de smaak van het vocht ook voedselafhankelijk :p
|
Ik ben heel erg blij met mijn niet-rokenden, veel fruitetende, vegetarische vriend (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hehe (Y) nee maar serieus, Iedereen kan het wel vreemd vinden maar dat is meestal toch :| |
Fruit (Y)
|
Citaat:
|
Ik at vroeger meer fruit, 3 stuks per dag. Tegenwoordig eerder 3 stuks per week, hmm.
|
Citaat:
Met jou dieet op pringles hamka's m&m's en spa FRUIT! :D |
Citaat:
|
|
Als mijn zaad nou niet smaakt naar Punica Oase dan weet ik het ook niet meer :)
|
(Y)
Ik eet redelijk wat druiven enzo... dus dat komt wel goed |
Ik las laatst dat vooral grapefruits de trick doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |