![]() |
Ub40.
Hoi,
Zoals misschien vele van jullie komt UB40 weer naar Nederland, in Ahoy Rotterdam. Dit is op 13, 14 & 15 dec. a.s. Ik wilde even weten wie hier nog meer gaan... Zelf gaat ik op 13 dec. Ik hoor het wel. En wat vinden jullie er zelf van? |
Mooie auto hoor. (y)
|
Citaat:
|
nare pseudo-reggae.
|
Ik vind het ook niet bepaald geweldig, maar het is in ieder geval beter dan al die kankermetal. :)
|
wat een zinloze opmerking.
|
Citaat:
|
I'll be here.
|
Citaat:
nou ben ik toch benieuwd, wat is volgens jou wel goede muziek? Want ik heb je alleen nog maar dingen horen afkraken zonder ook maar enige vorm van onderbouwing. UB40: Kut-muziek Onderbouwing: Reggae is bij voorbaat kut. |
aah jammer van die onderbouwing. Reggae is geweldig, UB40 is kut, want geeneens reggae :|
|
Citaat:
Blanke NEP-reggae. |
Citaat:
Metal: Driewerf tyfus-muziek. Onderbouwing: Kijk eens naar het type publiek dat naar metal luistert. Edit: Mijn smaak? Tja, die is heel breed. |
Haha. 'kijk eens naar het publiek' als onderbouwing.
slaap lekker gast (Y). |
Dus wat vind je dan van Wagner, Dinalfos?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
metal afkraken zonder argumentatie hoort niet in een ub40 topic. als dit je doel is, klik dan weg uit dit topic. dit topic is bedoeld om te discussieren over ub40. je zou bijvoorbeeld kunnen mededelen of je van plan bent om de concerten in ahoy te bezoeken. ook kun je vertellen waarom je ub40 leuk vind of niet
|
Citaat:
|
Mijn pa zal vast wel weer roepen dat hij daar naar toe wil. En als hij betaalt ben ik niet de beroerdste.
|
zelf deel ik de mening van Fake en Sígur
|
Citaat:
|
rat in my kitchen hihi :cool:
|
Citaat:
:confused: ik weet niet naar wat voor muziek jij luisterd maar het publiek van dat genre is dus ook maar wazig zo te zien |
'downloaden' en 'klaverjassen'.
classic. |
Puntje voor James Riot
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb werkelijk geen idee wat wu shu is.
|
Citaat:
|
vorm van kung fu. Beetje nichterig als je het mij vraagt; te arty-farty for its own good :) Maar dat is origami ook.
|
Citaat:
|
Ongelofelijk zoete reggae. Goeie oude nummers in een plastic jasje stoppen en ze verkopen in een publiek dat toch alles slikt. Makkelijk verdient, klinkt absoluut niet.
|
Citaat:
|
ik ga. ;)
de 15de |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |