![]() |
Anathema - Eternity
toffe plaat toch:) :rolleyes:
|
heb alleen A Fine Day To Exit en die vind ik zeker mooi
|
als je dan bedenkt dat afdte de minste plaat is van anathema:)
voor echt luisterplezier: de albums The Silent Enigma Eternity Judgement |
Citaat:
maar hoezow zijn de vorige beter dan? |
Fragile dreams... (y)
en dan deep, inner silence, judgement, one last goodbye, is ook wel mooi. |
Citaat:
de oudere platen hebben meer sfeer en meer leuke liedjes:) |
Citaat:
kzal er es wat van downloaden kheb al wel One Last Goodbye op mp3 en dies wel ok |
Citaat:
probeer ook s: Emotional Winter Kingdom (klinkt echt nog doommetal!) Memento Mori Eternity part 1, 2 en 3 Parisienne Moonlight Regret Inner Silence The Silent Enigma Hope (mooie pink floyd-cover!) |
Ik heb van Anathema alleen maar Crestfallen/Pentecost III (wat ik een zeer mooie cd (cd's? maarja, detail) vind)
En nog een paar mp3'tjes (waarvan ik Emotional Winter trouwens ook een erg mooi nummer vind) De andere cd's van Anathema staan in ieder geval op m'n (veeeeel te lange) lijstje van cd's die ik nog wil kopen :D |
klopt :rolleyes:
|
anathema..erg goede band
vooral judgement is erg goede cd....luister em erg veel |
ik heb eehm
judgment, eternity, alternative 4 en a fine day to exit, waarvan ik de laatste de beste vind. Wat een sfeer op die cd! Schitterende concerten ook, wel vrij stoned, maar wel erg sfeervol! Goede band, al vind ik eternity toch een mindere cd in vergelijking tot de rest... ik las hier dat iemand die crestfallen ep is, die is dus goed? |
kut dat ook Danny Cavanaugh de band uit is ge(s)t(r*)apt
grrrrr de beste nummers werden altijd geschreven door Duncan Patterson en Danny Cavanaugh, waarschijnlijk dus Anathema uit elkaar:( iig onzekere toekomst he (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |